Miten juhlisit 40v synttäreitäsi jos sinulla ei olisi yhtään ystävää?

  • Viestiketjun aloittaja 40v synttärit pian
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="erkki";28031694]No ainakin me miehet juhlimme yksin silleen, että jotain hyvää ruokaa (lenkkiä/pihviä jne) ja sitten kalsarikännit (olutta/punkkua/viinaa).[/QUOTE]

Muuten sopisi mutta kun on 5v lapsi jota ei saa hoitoon.
 
Nooh
Lähtisin vaikka kylpylään nauttimaan poreista ja hoidoista. Sen voi tehdä yksinkin :) Itselläni meni ihan kotosalla sen kummemmin juhlimatta. Seuraavat synttärijuhlat vasta kun täyttää 50. Tarviiko niitä synttäreitä muutenkaan sen kummemmin juhlia on niitä ystäviä tai enää tuossa iässä.
 
Boi
Mulla on ens kuun lopussa 40 v synttärit. Kavereita ei, sukulaisia jonkin verran. Juhlia en järjestä, mies saa järjestää jos haluaa. Voidaan ehkä tehdä jotain yhdessä miehen kanssa, jos vaikka anoppi ja appi katsois lasten perään.
 
"aloittaja"
Lähtisin vaikka kylpylään nauttimaan poreista ja hoidoista. Sen voi tehdä yksinkin :) Itselläni meni ihan kotosalla sen kummemmin juhlimatta. Seuraavat synttärijuhlat vasta kun täyttää 50. Tarviiko niitä synttäreitä muutenkaan sen kummemmin juhlia on niitä ystäviä tai enää tuossa iässä.
En yleensä synttäreitä juhli mutta kun nyt kuitenkin 40v päivä kyseessä.
 
Elokuviin (siellä ei muutoinkaan saa jutella kaverin kanssa), kebabille, ravintolaan tanssimaan (populaarimusiikin tahtiin tanssitaan yksin ihmisten keskellä) tai kuppilaan/kahvilaan lukemaan iltapäivälehdet (ja yleensä saa ainakin jonkinlaista juttuseuraa, josa haluaa)... Itselläni on ystäviä, mutta suurin osa heistä kotiseudullani, joten olen tottunut liikkumaan paljonkin yksin.

Koko perheen voimin voisi juurikin käydä uimassa/kylpylässä ja syömässä hienommassakin paikassa. Voisi tehdä jotain erilaistakin: esim. jos edellisestä museovierailusta on aikaa, niin käykää sellaisessa. Lapset viihtyvät erityisen hyvin värien ja muotojen parissa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28031707]Muuten sopisi mutta kun on 5v lapsi jota ei saa hoitoon.[/QUOTE]

Jos sinulla 5-vuotias lapsi, niin tehkää jotain kivaa yhdessä. Kylpylään yhdeksi yöksi ja illalla syömään hyvin yhdessä. Tai miksi ei vaikka etelään viikoksi. Tuonikäisen kanssa on niin paljon kivoja juttuja, mistä varmasti nauttisistte molemmat.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Lähtisin jonkun Seuran tms. järjestämälle matkalle jossa kaikki on yhtä porukka koko reissun ajan:).

Niillä on aika ihania matkoja kun katselee niiden matkaohjelmaa.

Mutta jos on lapsi ja mies.. Niin he varmaan sitten jäisivät kotiin.
 
"Vieras"
En meinannu 40v bileitä järjestää vaikka kavereita onkin ketä kutsua. Haluan perheen kanssa jonnekin matkalle, esim. vaikka Lontoo tai Pariisi + disneyland sopisivat minulle.
 
"vieras"
jos minulla ei olisi mitään perhettä, sukua tai kavereita, joiden kanssa mennä esim. hyvään ravintolaan illalliselle, lähtisin varmaan yksin jollekin ulkomaanmatkalle.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28031712]Ei oikein ole kuin mies ja lapsi ja appivanhemmat.[/QUOTE]

No eikö sillon voi viettää heidän kanssaan? Niin meillä vietettiin perheessä viimeksi nelikymppisiä.

Toinen vaihtoehto on lähteä isomalle tai pienemmälle reissulle, lapsen kanssa tai ilman.
 
"Vieras"
Vai jääkö juhliminen taas siitä kiinni ettei sulla ole toppahousuja? Rahasta ei pitäisi olla kyse kun saat nytvtukiakin ja poika on päivät hoidossa. Ottakoon miehesi yrittäjänä vaikka yhden päivän vapaata että menette ulos syömään kaksin.

Japanilaisilla on tähänkin kaverittomuusongelmaan ratkaisu, siellä voi vuokrata kavereitakin juhliin. Eikös täältä palstaltakin varmasti joku kaveri juhliin tulisi sen verran pitkä palstailuhistoria Aapeella on.
 
4n äiti
Sanoisin samaa kuin moni muukin eli joku pieni reissu perheen kesken. Esim joku kiva parin päivän mittainen kaupunkireissu tai vaikka risteily. Itse ajateltiin miehen kanssa, että lähdettäis kesäkuussa risteilylle perheen kesken juhlistamaan meidän hääpäivää.
 
"Kaisa"
Miten olisi kunnon täytekakku, kahvia ja yhdessäoloa sukulaisten ja perheen kanssa?
Mitä ihmettä oikein kaipaat? Kavereitako?
Miksei synttärietä voi juhlia perheen kesken? Näin itse olen tehnyt viime tasakymmenet, kun ystäviä ei ole.
 

Yhteistyössä