miten käsitellä jauheliha 6kk:lle vauvalle?

Siis kysymys tulikin jo otsikossa....ajattelin sekoittaa jauhelihaa peruna-maissi soseeseen jotta tulisi vähän täyttävämpi ruoka, mut miten sen jauhelihan teen...
keitän ja ?
voiko sitä sit pakastaa?
 
vieras
Minä en ihan vielä antais jauhelihaa jos lapsi on vasta puolen vuoden. Odottaisin pari kk. Hyvin on pojat mulla kasvaneet vaikken ole lihaa antanu noin pienenä vielä heille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laila:
keitä ja survo sauvasekottimella pienemmäksi.
Voi pakastaa esim. jääpalamuotteihin, niin saat sopiviksi annospaloiksi ;)
kiitos neuvosta just tätä mietin et millä sen sit "muussaan"

Olen kyl antanu lihaa,kanaa ja kalaa reilun kk:n, neuvolasta kyl olen luvan saanut ;)
mut kaikki olen ostanut valmiina joten nyt ajattelin tehdä tämän itse kun tuolta kaapista löytyy tuota peruna-maissi sosetta
 
Mä olen tehnyt vauvan mössöt kokolihasta. Lähinnä sen takia että hintaero ei loppupeleissä ole suuri (eilen cittarissa 1 ?/kg) ja kokoliha on yleensä laadultaan parempaa. Naurettiin miehen kanssa että vauva syö meillä paljon paremmin kuin me ite. :)
 
suhmura
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Mä olen tehnyt vauvan mössöt kokolihasta. Lähinnä sen takia että hintaero ei loppupeleissä ole suuri (eilen cittarissa 1 ?/kg) ja kokoliha on yleensä laadultaan parempaa. Naurettiin miehen kanssa että vauva syö meillä paljon paremmin kuin me ite. :)
Samoin meillä, lapsi syö paremmin kuin vanhemmat!! :D
 

Yhteistyössä