Miten kävellään korkokengillä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kertokaa please miten koroilla kävellään. Aina kuljen jossain sporttikengissä ja parit todella matalat korkkarit löytyy. Miten jollain 8 cm koroilla kulkeminen tapahtuu ettei näyttäisi tönköltä? Hienommat juhlat edessä ja pakko olisi oppia.
 
korkkari mamma
Helposti :)
itse en paljon juuri muita pidä ja helppoa on :)
Nyt vaan korkkarit jalkaan ja harjotteleen,muuten todella kamalan näköstä jos ei niillä osaa kävellä!
Eli mielummin matalat kun korkkarit jos et ole varma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:
Pirun vaikeaa se on, mutta harjoittele. Ja auta ja varjele jos on liukas lattia ja liukkaat pohjat :ashamed:
Vie kengät suutarille. Lappujen laittaminen pohjaan ei maksa paljoa.

Kävellessä jalat pitää suoristaa ja ryhdin on oltava hyvä. Mä astun kanta edellä ja kohtuullisen pienin askelin. Pitkiä askeita ei edes pysty ottamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:
Pirun vaikeaa se on, mutta harjoittele. Ja auta ja varjele jos on liukas lattia ja liukkaat pohjat :ashamed:
Vie kengät suutarille. Lappujen laittaminen pohjaan ei maksa paljoa.

Kävellessä jalat pitää suoristaa ja ryhdin on oltava hyvä. Mä astun kanta edellä ja kohtuullisen pienin askelin. Pitkiä askeita ei edes pysty ottamaan.
Joo, olisi pitänyt . Seuraavalla kerralla sitten :(
 
Minunkin pitäisi opetella. Se on tosi vaikeaa, kun ei ole varmaan 20 vuoteen kävellyt kolmea senttiä korkeammilla koroilla. Sain neuvon, että antaa peffan vaan reilusti heilua, niin askel menisi jouhevammin. :D Pitäneekö paikkaansa? Pitäisi ensin kyllä löytää ne hyvät korkokengät, saappaita olen pari vuotta kohta suunnitellut ostavani.
 

Yhteistyössä