Miten kalustaisit/sisustaisit lasitetun parvekkeen?

Laittaisin terassimaton lattialle ihan ekaksi. Sitten Ikealta sellasen roikkuvan pesän sinne jonnekin nurkkaan, riippumatto toki, jos tilaa löytyy, pöytäryhmä ja grilli. Ja aurinkovarjo. Ja kukkia. :D

Muoks. ja säkkituoli ja teltta lapsille ois myös kivoja ideoita.
 
Jos lattia on laatoitettu niin joku ihana matto joka lämmittää varpaita talvellakin. Jos ei laatoista niin laudoitus. Joku kiva pöytä ja tuolit sekä grilli. Kukkia ja tunnelma valo, kynttilöitä paljon.
 
Onko laudotus kallis? Meillä on siellä entisten asukkaitten jäljiltä tosi ruma terassimatto. Ehkä niitäkin löytyy nätimpiä.

En oo koskaan ennen kalustanut parveketta. Pitääkö kalusteitten valinnassa jotenkin huomioida se, että tulevat "ulos"? Voisiko puisen hyllykön laittaa parvekkeelle? Olen ihan urpo näissä jutuissa.

Riippukeinu oisi ihana, mutta sitten ei olisi tilaa millekään muulle. Ja joku hassun hauska pöytä esim. just singer voisi kyllä olla kivoja. Yrtitkin kuullostavat hyvältä, mutta ensin tarvitaan ne kalusteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Jos lattia on laatoitettu niin joku ihana matto joka lämmittää varpaita talvellakin. Jos ei laatoista niin laudoitus. Joku kiva pöytä ja tuolit sekä grilli. Kukkia ja tunnelma valo, kynttilöitä paljon.
Niin tosta matostakin mun piti kysyä, että millasen maton uskaltaa parvekkeelle laittaa? Siis en tarkota nyt niitä terassimattoja vaan jotain "oikeita" mattoja. Olen homekammoinen :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Otsoemo:
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Jos lattia on laatoitettu niin joku ihana matto joka lämmittää varpaita talvellakin. Jos ei laatoista niin laudoitus. Joku kiva pöytä ja tuolit sekä grilli. Kukkia ja tunnelma valo, kynttilöitä paljon.
Niin tosta matostakin mun piti kysyä, että millasen maton uskaltaa parvekkeelle laittaa? Siis en tarkota nyt niitä terassimattoja vaan jotain "oikeita" mattoja. Olen homekammoinen :D .
Kun pitää matosta huolta niin ei homehdu. Ainakaan meillä koskaan oo homehtunu.
 

Yhteistyössä