Miten kauan on kestänyt toipua polven tähystyksestä?

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuukausi on tullut saikkua, mutta ekan kerran olin kyllä viikon jälkeen jo töissä, tokalla kerralla olin kuukauden saikulla vaikka olisin kyllä kyennyt töihin jo kahden viikon jälkeen.
 
Mä olin hoitovapaalla, kun mun polvi tähystettiin, joten en saikusta tiedä.
Mut tähystetty polvi kyllä parani tosi nopeasti :)
Mulla puhdistettiin polvesta jotain kierukan riekaleita ja polvesta tuli kuin uusi. Pari vuotta kärsin polvikivuista ennen sitä.

Miks sä oot huolissaan?
 
plop
tungen itteni tähän ketjuun ,sori. onko helppoa olla tähystyksen jälkeen pienen lapsen kans ? lähti polvilumpio sijoiltaan reilu 2vk sitten ja vieläkään en pysty koukistaa jalkaa vaan se sattuu et vedet tulee silmille :( polvia kun vertaa ne on täysin erilaiset nyt ja edelleen kipeässä turvotusta ?
 
Mulla on tähystys edessä, kaikki puhuu 2 viikon sairaslomasta, en muuten tiedä että mitä aikoo ortopedi sieltä tutkia... Mulla ens viikolla aika tuolle ortopedille jospa selviäis. Tuon tähystystarpeen tiedän koska yritn saada aikaa ortopedille aikaisemmin, oli lukenut MRI kuvauksen lausunnon ja ollut sitä mieltä että tähystystarve on olemassa.
 
plop
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mulla on polvet tähystetty kolmesti, kahdella kerralla toipunut nopeasti, kerran meni k päivät ennen kuin oli ok polvi. ja on siis raksittu pois ylimääräistä rustokasvua.

Plop, mäne hyvä ihminen tohtoriin!

pitää huomenna mennä kun viereen meno. molempia vaan särkee (tietysti ku enempi varasin toiselle jalalle) niin et lääke otettava. kipeä polvi menee välillä ihan kuumaksi :eek: ja tuntuu et nestettä valuu jalan sisällä =/
ekalla kerralla parani itekseen mut nyt vaan näky ku luu törrötti et piti ite oikasta koipi et helpotti tuskat. diagnoosi oli veripolvi mut en tiiä..luut on niin eri kohdissa vaikka ne kuvattiin röntgenis
 
Kavoin tälläsen ikivanhan ketjun esiin ja voin kertoa nyt että mulle kirjoitettiin 9 päivää sairaslomaa...
ja tällä hetkellä kyllä tuntuu siltä etten voi vielä ylihuomenna olla ryhmiksessä lasten kanssa...
Ulkona kepit ihan välttämättömyys, kipulääkettä menee 2-4 600mg buranaa ja 2-4 1g panadolia vrk
 

Yhteistyössä