miten kerroit puolisolle raskaudesta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Eh...Laitoin tekstarin...se meni jotenkin näin "onneksi olkoon, olet voittanut v***n ja länget, susta tulee isä..." Meillä on hieman ronskia tuo huumori ja kaikenlisäks raskaus oli ns. vahinko eli ehkäsy petti...
 
no joo...
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ekalla kerralla mies luki ensin testituloksen kun mä en uskaltanut.
Muuten hyvä, mutta jos raskautta joutuu yrittämään pidempään, niin kyllä minun mieheni ainakin hermostuisi jos kerta toisensa jälkeen pyydettäisiin tuijottamaan tikkua... Kyllä sekin asia muuttuu ajan kanssa arkisemmaksi ja sitten kun tekee sen positiivisen testin, menee näyttämään sitä, mitäpä siinä sen kummempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no joo...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ekalla kerralla mies luki ensin testituloksen kun mä en uskaltanut.
Muuten hyvä, mutta jos raskautta joutuu yrittämään pidempään, niin kyllä minun mieheni ainakin hermostuisi jos kerta toisensa jälkeen pyydettäisiin tuijottamaan tikkua... Kyllä sekin asia muuttuu ajan kanssa arkisemmaksi ja sitten kun tekee sen positiivisen testin, menee näyttämään sitä, mitäpä siinä sen kummempaa.
No se oli itseasiassa seitsemäs testi joka tehtiin... Jostain syystä mies ei kyllästynyt testaamiseen, vaan oli aina mun tukena. Myös niinä kertoina kun negaa näytti.
 
nn
Ekasta lähetin kuvaviestin kännykällä joka tosin katosi bittiavaruuteen... soitin miehelle perään, kun sieltä ei alkanut kuulua mitään. Isäntä oli töissä aamukahvilla ja vetäs kahvitkin väärään kurkkuun. Tästä tokasta hiukan yllärimäisestä raskaudesta vaan tokaisin, että arvaappa mitä tuo tikku väittää...
 
Heh
Sanoin: "Nyt voidaan etsiä se paniikkinappula ja painaa sitä". Hetki meni ja ukko tajusi mistä oli kyse kun oli se aika kierrosta. Ei ollut uskoa sitä. Hetken päästä oli jo onnittelemassa omia vanhempiaan isovanhemmiksi tulemisesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
olen kuullut kivan tavan, ei ole oma : ota puhelimella valokuva pullasta uunissa ja lähetä miehelle.
kauanko sitten kestäis et mies laskee yks plus yks on.. :D
Jösses, vauva ehtisi syntyä ennen kun mun mies tajuaisi :D
(sanonta ei oo sille tuttu, luulisin)
 
höh
No 2+1 ON 3 ihan oikeestikin. Tuo 1+1=3 on arvoitustyyppinen juttu vissiin. Ihan hauska. :)

Ps. Luin tosta otsikosta, että miten ootten kertoneet POLIISILLE raskaudestanne. Vähän silmät harittaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Hahaa! Ehin ite korjata ensin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Laitoin sille tekstiviestin, jossa luki vaan, että 1+1=2. Onnea!
Oisko pitänyt olla mielummin et 1+1=3 =)

Mä oisin laittanut 2 (minä+asukas)+1(mies)=3
 

Yhteistyössä