miten kestätte olla suomalaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja feministi
  • Ensimmäinen viesti
hei haloo
Alkuperäinen kirjoittaja feministi:
siis mulla palaa hermot jokaisen suomalaisen miehen kanssa. ei mitään käytöstapoja..suomalaiset miehet on omituisia!! :eek: :(
No, niin kai sitten suomalaiset naisetki on kaikki feministejä tmv;)? Kun niitä on moneksi, osalla jopa käytöstavat..
 
No jaa, ainakin tuolla mun miehellä on jonkinlaiset peruskäytöstavat hallinnassa, avaa oven, ei kiroile kovaan ääneen, syö siististi, auttaa tarvittaessa ja pyytämättäkin. Ihan perustavat jotka jokaisen miehen ja naisen kuuluukin osata, kyl ne mulle riittää, en ole itte sen ihmeellisempi. :whistle: ;)
 
Ihan hyvin. On mukavaa, kun saa käyttää äidinkieltään kommunikointiin ja ei tarvitse selittää, mikä vaikkapa Pikkukakkonen on, kun toisella on sama kulttuuritausta... =) olen siis ollut suhteessa myös ulkomaalaisen miehen kanssa ja siinä oli omat kommervenkkinsä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja www:
siinäpä se.suomalaisia joutuu kouluttamaan.ulkomaalaista ei.
En tarkoitanut ettei ulkolaaisia tarvi kouluttaa, yhtä ainutta ulkomaan elävää en oikeastaan tunne, mutta epäilen että olisi kovempi koulutus edessä. Heillä kun naisten kunnioitus yms. on useimmiten aivan hukassa. Ei osata ja ei myöskään haluta tehdä kotitöitä, lasten kasvatus on persiillään ja vieraissa käydään juuri niinpaljon kun huvittaa ja oma akka on kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
siinäpä se.suomalaisia joutuu kouluttamaan.ulkomaalaista ei.
En tarkoitanut ettei ulkolaaisia tarvi kouluttaa, yhtä ainutta ulkomaan elävää en oikeastaan tunne, mutta epäilen että olisi kovempi koulutus edessä. Heillä kun naisten kunnioitus yms. on useimmiten aivan hukassa. Ei osata ja ei myöskään haluta tehdä kotitöitä, lasten kasvatus on persiillään ja vieraissa käydään juuri niinpaljon kun huvittaa ja oma akka on kotona.
Ethän sinä ihan tosissas oo? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
siinäpä se.suomalaisia joutuu kouluttamaan.ulkomaalaista ei.
En tarkoitanut ettei ulkolaaisia tarvi kouluttaa, yhtä ainutta ulkomaan elävää en oikeastaan tunne, mutta epäilen että olisi kovempi koulutus edessä. Heillä kun naisten kunnioitus yms. on useimmiten aivan hukassa. Ei osata ja ei myöskään haluta tehdä kotitöitä, lasten kasvatus on persiillään ja vieraissa käydään juuri niinpaljon kun huvittaa ja oma akka on kotona.
Pyh pyh ja vielä kerran pyh....
no, mulla on varmaan miehenä se poikkeus joka vahvistaa säännön :D
 
Viblsp
Hassu yleistys. Kaikki miehet on samanlaisia? Ei puhu eikä pussaa? Omani puhuu ja pussaa liikaakin mun makuun, mutta yritän kestää. ;) Mutta samantien voidaan yleistää että suomalaiset naiset pukeutuvat tuulipukuihin, nalkuttavat ja pihtaavat. :wave:
 
No mä oonkin sitä aina toitottanut täällä että mun mies on Suomalainen juu muttei lainkaan sellainen perinteinen suomipoika eli ihan erilainen...sellainen mystinen, ymmärtäväinen ja herkkä taiteilijapersoona. Tunnen yhden niin perus-suomimiehen ja en sellasta kyllä kestäiskään, niin tyypillinen MIES ja ongelmia sillä on jatkuvasti parisuhteissa(juuri erosi vaimostaan taas(erosivat jo aiemminkin ja palasivat yhteen). Se osaa olla niin junttipönttö että :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
siinäpä se.suomalaisia joutuu kouluttamaan.ulkomaalaista ei.
Hienostihan ne ulkomaalaisetkin ovat Suomeen sopeutuneet. :) Raiskaavat suomalaisia naisia minkä ehtivät. Todellakin mahtavaa käytöstä.
en laske mukaan rikollisia.
Paljonkohan täällä sitten muita kuin rikollisia ulkomaalaisa on?
 
www
[quote="vieras
En tarkoitanut ettei ulkolaaisia tarvi kouluttaa, yhtä ainutta ulkomaan elävää en oikeastaan tunne, mutta epäilen että olisi kovempi koulutus edessä. Heillä kun naisten kunnioitus yms. on useimmiten aivan hukassa. Ei osata ja ei myöskään haluta tehdä kotitöitä, lasten kasvatus on persiillään ja vieraissa käydään juuri niinpaljon kun huvittaa ja oma akka on kotona.[/quote]

tekevät sitä samaa mitä jotkut suomalaisetkin.tunnen fiksuja ulkomaalaisia niin että tiedän mistä puhun
 

Yhteistyössä