Miten kissan saa irti tyynystä?

Tuo ei lähde kulumallakaan vaikka kuinka yritän kiilata sen alas. Koko ajan saa olla karvat suussa kun vanha ja paksu kissarouva änkeää naaman ja sängyn reunan väliin jäävän 10cm tilaan. Hiiret vaan mekastaa alaierrassa, eli olis sillä hommiakin. Jos sen nostaa pois, ei mene minuuttiakaan kun se on taas naaman edessä. Jos ulkona on ollut kylmä ja se tulee sisään tassut märkinä viluissaan, se hiipii jalkopäästä peiton alle ja suunnilleen mun paljaan mahani kohdalla iskee jääkylmät kuratassut lämmitykseen mua ihanan lämmintä ihoa vasten.

En voi laittaa ovea kiinni kun ei ole ovea. Miten saa kissan lahjottua edes jalkopäähän?
 
Iiks
No mun on ollut pakko ruveta pistää ovi kiinni kun 10 vuoden jälkeen en enää jaksanut että kissa nukkuu naamalla. Ei koko yötä mutta jossain vaiheessa aina tuli tyynylleni naaman eteen ja jos käänsin kylkeä niin vaihto toiselle puolelle :D

No oikeesti mieshän siihen lopulta hermostu...

Ei siihen mitkään komennukset auttanut kun keskellä yötä hiippaili.
 
No mun on ollut pakko ruveta pistää ovi kiinni kun 10 vuoden jälkeen en enää jaksanut että kissa nukkuu naamalla. Ei koko yötä mutta jossain vaiheessa aina tuli tyynylleni naaman eteen ja jos käänsin kylkeä niin vaihto toiselle puolelle :D

No oikeesti mieshän siihen lopulta hermostu...

Ei siihen mitkään komennukset auttanut kun keskellä yötä hiippaili.
Mutta kun ei ole sitä oveakaan. Ja aamulla jos mies on lähtenyt jo niin hiipii koirakin tänne nukkumaan.

Nyt tuo kissanrontti ystävällisesti käänsi naamansa tänne päin kun tuupin sen pyllyä pois mun nenän eestä.
 
Ei ole ovista hyotya, ellei niita virita esim. mustekalalla tai muulla sydeemilla kissoille aukeamattomiksi... Ainakin meilla katit avaavat ovet, paitsi tuo mantti, joka karjuu oven takana todella raivostuttavasti.

Ehka auttaa, jos muutaman kerran pidat kissaa tyynyna, tasapuolisuuden nimessa? Ties vaikka kyllastyisi...
 
  • Tykkää
Reactions: Kotilohikäärme
Iiks
Niin muuten luin jostain että kissoille toi on jonkinlainen alistus tai pomottelu juttu. Mitä ylempänä sängyssä ovat. Mua siis kissa pomotti ihan täysillä, miehen puolella ollessaan oli aina jalkopäässä.

Juu, ymmärsin että et saa ovea kiinni, tarkoitin että mä en saanut sitä mitenkään poistettua eli ultimate ratkaisu oli oven sulkeminen :(
 
Mein kolmella kissalla oli tapana tulla mun pään ympärille nukkumaan.
Yksi yläpuolella, ja kaksi muuta molemmin puolin päätä,
ihan kun ois elävä kynsikäs karvalakki päässä nukkunut!

Sit äiti keksi että kissoille pitää sähistä kun niitä haluaa komentaa,
no minähän sähisin ja sihisin ja sylin ja pärskyin,
kissat ei siirtynyt mihinkään, mutta mies nukku pari yötä sohvalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27424301:
Mein kolmella kissalla oli tapana tulla mun pään ympärille nukkumaan.
Yksi yläpuolella, ja kaksi muuta molemmin puolin päätä,
ihan kun ois elävä kynsikäs karvalakki päässä nukkunut!

Sit äiti keksi että kissoille pitää sähistä kun niitä haluaa komentaa,
no minähän sähisin ja sihisin ja sylin ja pärskyin,
kissat ei siirtynyt mihinkään, mutta mies nukku pari yötä sohvalla :D
Ihana :D Sieluni silmin nään sut sähähtelemässä kissalakki päässä :LOL:
 

Yhteistyössä