Miten krapula lähtee??

  • Viestiketjun aloittaja jestas
  • Ensimmäinen viesti
jestas
Apua, kertokaa jos on jotain konsteja, enkä sit haluu mitään loivareita ottaa..pitäs kahden tunnin päästä värjätä parin kaverin tukatkin ja olo on kaameeeeeeeeeee....
 
hmph
Ennen vanhaan se lähti sillä että kävi syömässä kunnon roskaruokaa ja juomassa paljon vettä, suihkuun ja olo oli ihan normaali.... Tänäpäivänä en uskalla sanoa toimisiko sekään, enkä uskalla kokeilla... ;)
 
ap
eli syt berocca naamariin sit suihkuun, ulos kauppaan hakeen ruokaa ja mehua, sit syön ja juon..katsotaan mitä tulee! :D Kiitti vinkeistä, en oo tosiaan pitkään pitkään aikaan juonut ja krapulaa kokenut! ;)
 
ai taas?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessi75:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Paljon alkoholitonta juotavaa, c-vitamiinia esim berocca on ihan loistava ja sit kunnon ruokaa.
berocca on b-vitamiinia ja b-vitamiini saattaa hieman kankkusta helpottaa
Äh, niin mun piti kirjoittaa :D miks mä laitoin sinne c:n :D johtuu varmaan omasta krapulasta :snotty:
vastahan sä joku päivä sitten valitit krapulaas ja kyselit näitä vinkkejä kans
 
Alkuperäinen kirjoittaja ai taas?:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessi75:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Paljon alkoholitonta juotavaa, c-vitamiinia esim berocca on ihan loistava ja sit kunnon ruokaa.
berocca on b-vitamiinia ja b-vitamiini saattaa hieman kankkusta helpottaa
Äh, niin mun piti kirjoittaa :D miks mä laitoin sinne c:n :D johtuu varmaan omasta krapulasta :snotty:
vastahan sä joku päivä sitten valitit krapulaas ja kyselit näitä vinkkejä kans
Joo ja nyt ei tartte mennä ulos pitkään aikaan :D
 
Ihan ensiksi juotavaa, vettä koska suurimmat oireet tulevat siitä että nestettä ei tarpeeksi ole kropassa. Lepoa ja ruokaa. Ei mitään lenkkejä, ja liikuntaa ensin kropassa tasapaino kuntoon.
 

Yhteistyössä