miten löydän/keksin oman itseni näköisen tyylin

  • Viestiketjun aloittaja "lyyli"
  • Ensimmäinen viesti
"lyyli"
miten läydän tai keksin mikä olisi se minun näköinen tyyli? ikää on jo +30 ja edelleen oma tyyli kadoksissa/hakusessa
miten muut olette löytäneet tai vaan päättäneet sen oman tyylin,
minä tykkään monestakin tyylistä, mutta mikä olisi se oman näköinen ettei menisi aivan metsään?
 
Tarvitseeko noudattaa vain yhtä tyyliä? Itse pukeudun fiiliksen mukaan ja yhdistelen tyylejä oman mieleni mukaan. En välitä siitä mitä muut ovat mahdollisesti mieltä. :D Pääasia, että itse tykkään ja viihdyn vaatevalinnassani. Rakastan asusteita, mutta toki niissäkin pyrin käyttämään ulkonäkööni sopivia ihan kuten vaatteidenkin osalta. Jokaiselle kropalle kun ei samat mallit käy.

Ihan rohkeasti siis vaan kokeilemaan, vaihtelemaan ja yhdistelemään tyylejä. :)

Lisään vielä. Oman näköinen tyyli on sellainen, jossa itse viihdyt. :)
 
Viimeksi muokattu:
"jep"
Mä menin vaatekauppaan ja sanoin, että tartteisin apua vaatteiden kanssa. Aika monella kaupalla on omat pukeutumisneuvojat, joiden palveluista ei tarvitse maksaa.
Tuo nainen kysyi mihin tarkoitukseen tarvitsen vaatteet ja kysyi kokoa, ja toi sitten muutamia asukokonaisuuksia sovitettavaksi. Ei mitään kallista edes, kauppa oli muistaakseni H & M.
 
Minäkin olen toisinaan miettinyt samaa. Joskus haluaisin pukeutua kunnon hevarin tapaan, joskus rentoihin maanläheisiin armeija- ja maastotyyppisiin vaatteisiin, yleensä muuten vain siisteihin yleisvaatteisiin. Usein mietin, olenko muiden silmissä siisti vai resupekka. Onnelliset te, jotka omaatte hyvän itsetunnon ettekä mieti tällaisia! Hameet ovat suuri kompastuskiveni! En vain viihdy niissä koskaan, vaikka toisilla ne näyttävät hyviltä. Itse tunnen olevani lihava niissä. Eikä niissä ole taskuja, joihin laittaa kännykkää, avaimia tai nenäliinaa. Tällaista!
 
"vieras"
mä oon 37 ja menossa on tanttavaatekausi. Musta on just tehty toimistorotta ja kaikki muut osaston akat kulkee niimpal tyyriissä lumpuissa, että! Vähän vanhempi kollega on seuraavassa vaiheessa, eli teinivaatevaiheessa. Sen jälkeen vasta tulee vakiintunut tyyli - tai tyylittömyys... Osastolla on myös se tiikerikuosinainen - no, ainakaan mä en ikinä hanki ensimmäistäkään eläinkuosivaatetta, niin karmealta se näyttää!
 

Yhteistyössä