Miten mä voinkaan olla näin hajamielinen!!!

alko laihis numero 666 niin kävin hakeen salaattia nyt lounaaksi, himassa katoin et mitä vittua eikai tä omarsuklaalevy oo mun. niin kyllä vain olin sen huomaamattani ostanu ilmeisesti jälkkäriksi :headwall: refleksinomainen ostos!!!
kerran herkkuperse, aina herkkuperse |O
 
Juu....toi hajamielisyys on ihan hanurista...mulla se ilmenee vain tavaroiden unohteluna ja jättämisenä :headwall: :headwall:

Kerran jätin lompakkoni puistonpenkille kun lähdettiin tenavien kanssa läheiseen puistoon extempore...ja takas kun tultiin niin 4v fillaroi edeltä ja huusi että äitiiii sun lompakko on täällä penkillä :ashamed: Oli vielä viikko omien synttäreideni jlk ja hellulta saatu synttärilahja raha oli lompsassa :D

Suomalaiset, maailman rehellisin kansa B)
 
Pastori
:D Päätin aloittaa muuton jälkeen laihiksen nyt kevättä kohden.. Vähän painoa pois ja punttista taas mut näinpä on siirtynyt tässä saikulla ollessa. Ompahan aikaa laittaa koti kuntoon.
Eikä tässä ole mitään ihmeempiä, normaalista poikkeavaa syötyä. Tosi epätasaisesti vaan, karkkipussit vaan on livahtanut ostoskärriin nykysin liian usein..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
:D Päätin aloittaa muuton jälkeen laihiksen nyt kevättä kohden.. Vähän painoa pois ja punttista taas mut näinpä on siirtynyt tässä saikulla ollessa. Ompahan aikaa laittaa koti kuntoon.
Eikä tässä ole mitään ihmeempiä, normaalista poikkeavaa syötyä. Tosi epätasaisesti vaan, karkkipussit vaan on livahtanut ostoskärriin nykysin liian usein..
Pastoria kaivattiin aamusella palstalla. :wave:
 
pastori
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
:D Päätin aloittaa muuton jälkeen laihiksen nyt kevättä kohden.. Vähän painoa pois ja punttista taas mut näinpä on siirtynyt tässä saikulla ollessa. Ompahan aikaa laittaa koti kuntoon.
Eikä tässä ole mitään ihmeempiä, normaalista poikkeavaa syötyä. Tosi epätasaisesti vaan, karkkipussit vaan on livahtanut ostoskärriin nykysin liian usein..
Pastoria kaivattiin aamusella palstalla. :wave:
Kuka mitä missä miksi? :D Mitä Rajis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja me too:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:
Ai, saiskos nähdä?
käytä hakua :)
Ni, missä se kuva on?
ketjuissa tänne linkitettyinä aijaasta. käytä plussan hakua =)
Ei oo susta kunnon kasvokuvaa missään...en jouda kaikkia läpi käymään joten "nöysee"...
no kasvokuvastako sen vaan näkee onko läski?
mä olen nähny jopa alastonkuvan fjongasta ja voin sanoa että ei ollu läski. =)
 

Yhteistyössä