Miten mahdutatte autoon turvakaukalon,-istuimen ja korokkeen?

omistaja
Meillä ford galaxy ja ei se kokoonsa ja painoonsa nähden mikään bensa syöppö ole.Keskikulutus pyörii 10,5l/100km.Ja auto on automaattivaihteinen ja automaatti ilmastoinnilla varustettu.Ja ei ole ongelmia kahden turvaistuimen ja turvakaukalon autoon mahduttamisesta.
 
omistaja
Nuo automaatit lisää kulutusta parin litran verran.Elikkäs ilman niitä saatat päässä 8,5l/100km riippuen omasta ajotyylistä.Ja tuo galaxy painaa tuplasti sen mitä tavis farkku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Vuoden vaihteen jälkeen syntyy kolmas eikä siä kaukaloa saa mitenkään pelkällä keskivyöllä kiinni :headwall:
gracon autobabyn saa mun käsityksen mukaan...
Saa, mutta jos keskellä on jalkatilassa se koroke, niin jalustan tukijalka ei välttämättä mahdu olemaan. Logico S:ssä on kiellettykin tuon Saab 9-5:n kohdalla taakse keskipaikalle laittaminen.
Me ostettiin juuri kuopukselle gracon duoflex istuin tukijalalla. Mies ei ollut mukana kun istuinta hommasin. Myyjä tuli asentamaan autoon uuden jakkaran ja laittoi tukijalan eikä ollut mitään puhetta, että tuosta korokkeesta olisi haittaa. Autona siis tuo Saab 9-5. Onkohan tuo nyt sitten väärin asennettu meillä??

Muuten kommenttina, että tuohon meitin saabiin mahtuu tosiaan kolme tuolia takapenkille. Meillä itsellämme on korokeistuin ja nyt tuo duoflex ja serkkupojan kaukalo vielä lisäksi joskus ja kyllä mahtuu.
 
omistaja
Tottahan toki kevyempi auto kuluttaa vähemmän.Mut ihana et noita automaattivaihteita alkaa olla jo useammalla käytössä :) Olen vannoutunut kannattaja ja aina suosittelemassa niitä kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja omistaja:
Tottahan toki kevyempi auto kuluttaa vähemmän.Mut ihana et noita automaattivaihteita alkaa olla jo useammalla käytössä :) Olen vannoutunut kannattaja ja aina suosittelemassa niitä kaikille.
mä en ees ota enää muuta ku automaatin, on se niin hyvä ;)
 
Meillä oli ihan tavallisessa henkilöautossa (Renault Megane) takapenkillä turvakaukalo, istuin sekä koroke. Ne mahtu just ja just kyytiin ja myös vyöt kiinni. Istuinta vaan piti vähän kallistaa ulospäin, kun laittoi voitä kiinni.

Neljäs, kun teki tuloaan niin silloin hommattiin tila-auto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
me luovutettiin ja ostettiin tila-auto,ei ne muuhun kunnolla mahtunu taakse...mut ei olla kyllä kaduttu! :D on ihana ku on kunnolla tilaa =)
Mä vaihdoin juur chryslerin voyagerin Ford Mondeoon. Meillä on takana kaukalo, koroke ja tavan turvaistuin, ja hyvin mahtuu. Bensan kulutuski putos melkeen puoleen.:)
no mut me tarvitaan sitä tilaa monesti muidenki kuljetukseen niin on kiva ku mahtuu kaikki eikä tarvi jättää osaa perheestä pois ;)
 
Justjoo
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:
Opel Omegaan mahtuu kaikki kolme takapenkille!
Mitenkähän saisi miehen edes katsomaan noita opeleita. Ei suostu edes ajattelemaan sellaista meille, on kuulema ihan liikaa niihin törmännyt ja tullut siihen tulokseen että ikinä ei itselleen opelia ota. Mutta josko edes mulle ottaisi kerho- ja kauppa-autoksi, Tyytyväinen olisin!!!
Niin meillekki kaikki sanoo et Ooppeli oon ooppeli, mut tuolla me ollaan jo kolme vuotta ajeltu. ja se on kuiteski jo 12 vuotta vanha. Joutuuhan niitä autoja välillä korjaamaankin, mut ei ne ole pelkästään ooppeleita. :) Ruosteet voi laittaa piiloon. Ja eikä se menoa haittaa.
 
Meillä on BMW farkku ja taakse saan tungettua tuon määrän istuimia,selkämenosuuntaan turvaistuin keskellä ja toiset reunoilla oli silloin kaukaloaikana.
Sen hetken kun oli kaksi lasta selkämenosuuntaan,istui toinen edessä,kahta ei saatu mun ja miehen pituuserosta johtuen mukavasti taakse millään.

On sen verran vanhempi auto,että etupenkillä ei ole bagiä.
 
vieras
ford focus farkkuun mahtuu taakse jopa korokeistuin ja 2 melkoisen massiivista turvaistuinta, toinen selkä menosuuntaan ja toinen naama menosuuntaan. vähän joutuu tonkimaan että löytää korokkeellaistujan turvavyön sieltä istuinten välistä, mutta hyvät oltavat siellä on kaikilla.
 
Britaxin Two Way Elite, Eclipse plus Sl ja Freeway ovat turvaistuimia, joita voi käyttää kakspistevöissä. Piti ihan ruveta etsimään tietoa noista, kun minäkään en tiennyt, että koroketta ei saa käyttää paikalla, jossa on vain lantiovyö. Meillä tulossa myös ajankohtaiseksi ehkä joskus, toivottavasti =)
 
Chrysler Grand Voyager.
Ihanasti tilaa sekä matkustajille että tavaroille. Nautinto istua ja ajaa

Mitä bensan kulutukseen tulee, niin isolla koneella on iso nälkä :whistle:
Mutta pois en ihan heti vaihda!

Muoks. Meillä on monesti kyydissä lasten kaveri/kavereita, joten "ylimääräisille" penkeille on käyttöä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Chrysler Grand Voyager.
Ihanasti tilaa sekä matkustajille että tavaroille. Nautinto istua ja ajaa

Mitä bensan kulutukseen tulee, niin isolla koneella on iso nälkä :whistle:
Mutta pois en ihan heti vaihda!

Muoks. Meillä on monesti kyydissä lasten kaveri/kavereita, joten "ylimääräisille" penkeille on käyttöä.
kaukana nautinnosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Chrysler Grand Voyager.
Ihanasti tilaa sekä matkustajille että tavaroille. Nautinto istua ja ajaa

Mitä bensan kulutukseen tulee, niin isolla koneella on iso nälkä :whistle:
Mutta pois en ihan heti vaihda!

Muoks. Meillä on monesti kyydissä lasten kaveri/kavereita, joten "ylimääräisille" penkeille on käyttöä.
kaukana nautinnosta
miten niin?

 
mamu
Mitsubishi Lancer Sport on auto. Ja takapenkillä on tällähetkellä turvakaukalo ja kaksi turvaistuinta, joista toinen selkä menosuuntaan. Ja mahdutaan...tiukkaa se tekee, mutta mahdutaan. :)
 

Yhteistyössä