miten meikata kun on naama täynnä karvoja

  • Viestiketjun aloittaja karva
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Käytä peitevoidetta vain epämääräisiin laikkuihin ja läiskiin. Ei sun periaatteessa tarvitse käyttää muuta kuin päivävoidetta ja ripsaria+ tarvittaessa huulikiiltoo tms.
En mä ainakaan kehtaa meikata sen kummemmin, kun mullakin tuota facialhair-syndroomaa on. Enkä tasan ala sheivaamaan/nyppiin, ne vaan ryöhähtää kasvamaan (tai siis pelkään niin)
 
Käy meikkiopastuksessa. Siellä saa hyvät vinkit, neuvot ja pääsee kokeilemaan miten eri tuotteet omalla iholla reakoi. Itse olen aloittanut meikkaamisen vasta aikuisiällä ja käynyt meikkiopastuksessa hakemassa varmuutta ja neuvoja. Voin suositella! Hinnat on paikasta riippuen n. 60-80e (1½-2 tuntia)
 
hmph
Mä olen kärsinyt syömishäiriöstä parikymppisenä. Lisäksi lapsuudessa söin aika yksipuolista ruokaa, kun muutakaan ei ollut tarjolla.
Mut minun äiti kärsii samasta karvanaamaisuudesta, joten syytän enemmän ehkä geenejä, kuin huonoa ruokavaliota. Näkisittepä häpykarvoitukseni!!!!!! :kieh:
 
"popp"
Mä en ole ikinä ollut alipainoinen, mutta silti poskissa on näkymätöntä karvoitusta. Puuterin saa unohtaa, se korostaa nukkaa ihan mahdottomasti. Peite/päivävoiteilla mennään, on vaan etsittävä sellainen, jossa on sopiva koostumus.
 
karva
[QUOTE="popp";23252141]Mä en ole ikinä ollut alipainoinen, mutta silti poskissa on näkymätöntä karvoitusta. Puuterin saa unohtaa, se korostaa nukkaa ihan mahdottomasti. Peite/päivävoiteilla mennään, on vaan etsittävä sellainen, jossa on sopiva koostumus.[/QUOTE]

oisko semmonen lirumpi ja läpikuultavampi parempi voide kuin tönkkö? mitä suosittelet?
 

Yhteistyössä