Miten miehenne suhtautuisi, jos sinulla olisi isommat tulot kuin hänellä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei tarvii jossitella, mulla on isommat tulot kuin miehellä. Ei vaikuta mihinkään, meillä on aina ollut yhteiset rahat. Eikä mies
suhtaudu siihen mitenkään sen kummemmin.
 
"xyz"
Mies olisi huolissaan sen suhteen, että osallistunko yhteisiin menoihin riittävän suurella osuudella.

Verottajan ansioista minulla on loppuvuoden suuremmat nettotulot kuin miehellä, koska en ole ollut koko vuotta töissä.
 
"vieras"
Tienaan n 60-80te/v enemmän kuin mieheni, ei ahdista yhtään vaikka kaikki menee samaan pottiin. Toisaalta, miehenikin tienaa oikein kivasti ja osaa pistää rahat tuottamaan lisää rahaa mitä minä en osaa joten tyytyväisiä ollaan molemmat.
 
No tyytyväinen on, jos tienaisin tosi hyvin jäisi mielellään kotiin hoitamaan lapsia ja kotia. Sopisi minulle myös, valitettavasti entienaa niin hyvin että sillä pärjättäis.
Aikoo kyllä ensi syksystä jättäytyä osa-aikatyöhön kun kuopus menee ekalle :) Minulla onkin fiksu ja älykäs mies.
 
"vieras"
On erittäin tyytyväinen, kuten minäkin. Isommat tuloni mahdollisti mm sen että mies oli reilun vuoden kotona lasten kanssa kun minä lähdin töihin etenemään urallani ja tienaamaan rutosti.
 
Hkkk
Ei varmaan mitenkään, ei muista edes palkkaansa, eikä sitä mitä tilille tulee. Mua kiinnostaa sen verran, et verolappusista katson, kuinka paljon enemmän se on tienannut. Ai niin, yks vuos mulla oli isommat tulot, ei kommentoinu mitenkään.
 
"äiti88"
Mulla on parempi peruspalkka kuin miehellä. Mies taas saa vähän lisiä... lopputulemana meidän palkat on kyllä aika tasoissa. Jos mäkin saisin vielä lisät päälle ja niin ollen enempi palkkaa, niin mies olis varmaan vaan äärettömän tyytyväinen :D
 

Yhteistyössä