Miten miehenne suhtautuisi tässä tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
"surullinen"
Mies lähtee mökille kavereidensa kanssa. On siellä viikonlopun yli. Mies tulee kotiin sunnuntaina fritsut kaulassa.

Mä näen jäljet kaulassa ja ensimmäinen reaktio on shokki ja alan itkemään. Luottamusta ei ole aiempien miehen tempausten jälkeen muutenkaan. Mies on ylimielisen oloinen ja sanoo että kaverit teki. Mä sanoin että en usko. Mies vaan tyytyväisenä toteaa että älä usko.

Mies suuttuu itkemisestä. En usko hetkeäkään että kaverit olisi ne jäljet tehneet, mutta koska mies niin väittää niin kiukkuisena haukun sen kaverit maan rakoon. Väärin ehkä mutta se oli puolustautumista koska mun tuskasta ei välittänyt kukaan.

Mies vaan puolustaa kavereitaan, on kuulemma väärin haukkua niitä. Ihmettelen suuresti miten mun tuskalla ei väliä. Mies väittää ettei puolustele kavereita vaikka täysin selkeästi niin tekee.

Miten sinun miehesi suhtautuisi sinun tuskaasi jos kävisi noin? jos vaikka oletetaan että kaverit olisi ne tehnyt.

Mä en pääse tämän asian yli. Se että asetutaan kavereiden puolelle eikä mun vaikka musta tuntui että sydän revittiin taas auki.
 
tietty
No ensinnäkin kaverit tuskin tollaista tekisi. Jos eivät siis ole homoja.
Toisekseen mieheni suhtautuu tunteisiini asianmukaisesti. Hän arvostaa minua ja osoittaa että minun ajatukseni ja tunteeni ovat hänelle tärkeitä. Tämä toimii puolin ja toisin.
 
no huh huh
Voi sinua parkaa:( Tiedätkö, miehesi uskottomuus ja idiotismi eivät tee sinusta huonoa. Miehesi on huono,epäempaattinen ja paha ihminen. Kaiken lisöksi paskahousu valehtelija, kun ei voi tunustaa mitä tuli tehtyä.

Jos miehen kaverit olisivat tehneet jäljet, miehen suhtautuminen olisi ollut joko humoristista, huvittunutta tai häpeilevän vihaista. Ylimielisyys kertoo tunteettomuudesta.

En jäisi yhteen tuollaisen kanssa, lähtisin. Voisin jäädä pettäjän kanssan yhteen, jos hänessä olisi miestä tunnustamaan tekonsa ja pyytämään anteeksi. Fritsujen tekeminen sen akan toimesta kertoo siitä, että nainen on halunnut lähettää SINULLE selvän viestin.

Muista; sinussa ei ole vikaa. Tapahtunut ei ole sinun syytäsi.
 
"surullinen"
[QUOTE="hih";23854709]onneks mulla on hetero ukko :p[/QUOTE]

Mä myönnän että lapsellisuuksina haukuin miehen kaverit homoiksi. Ja vihapäissäni sanoin että toivottavasti ne raiskaa miehen ens kerralla jos miestä ei kerran haittaa että sen kaverit on homoja :( mieheni vastasi että toivottavasti joku raiskaa minut.

Mä olin pitkään ihan shokissa. Ja missään vaiheessa mies ei tosiaan osoittanut että mun tunteet kiinnostaisi. Jälkeenpäin kyllä väittää että kiinnostaa. Eikä ymmärrä kun en usko.
 
Sanotaan näin, että kaverit ehkä voisi tehdä jos siis tykäävät POJISTA, tai sitten kyseessä on jotain 18v teinejä jotka kajapäissään luulevat olevansa hyvinkin vitsikkäitä.

Ei aikuiset miehet tuommosta tee!
eli jos kyseessä on jo aikuinen mies niin kyseessä on 100% toinen nainen. Ehkä "vaan" yhden illan hoito (toki paha sekin) tai sitten yli-innokas ihailija joka on hyökännyt miehesi kimppuun eikä tämä ole kerennyt puolustautumaan.
 
"surullinen"
[QUOTE="jenni";23854748]minkä ikäsiä olette? aika outoa käytöstä sun miehelläsi..[/QUOTE]

Ikä lähenee kolmeakymppiä. Osa miehen kavereista on ylikin.
Sehän tästä niin kummallisen tekeekin.. Ettei aikuiset miehet osaa ollenkaan käyttäytyä.

Myöhemmin mies väitti että puita kantaessa puu oli raapaissut kaulaan. Ettei ollutkaan kaverit syyllisiä. Mut mä en oikein usko tuohonkaan teoriaan. Kyllä mä tässä iässä osaan jo fritsun tunnistaa.

Ja oli miten oli. Miehen suhtautuminen mun tuntemuksiin satuttaa. Se että mies suuttui kun itkin. Hän tuntui vaan niin kylmältä mua kohtaan.
 
Mun mies ei ikäpäivänä päästäis yhtäkään äijää imeskelemään kaulaansa. Joten sellasta olis ihan turha selittää. Voisin tossa tapauksessa myös soittaa sen kaverille ja kysyä mitä siellä mökillä oikein on tapahtunut, vai onko mökillä edes oltu. Luottamus olis mennyt joka tapauksessa. Varsinkin jos noin käyttäytyis mua kohtaan. Saisi kiikuttaa petivaatteensa toiseen huoneeseen, mennä myöhemmin sukupuolitautitesteihin ja sitten voitaisiin alkaa miettiä miten jatkossa.
 
Vai että vielä puukin raapaissut.
Sanopa hänelle että pitääkö sua ihan tyhmänä.
Kyllä tuossa vaiheessa kilahtaisi jo ja pahasti. Mies sais kyllä semmosta huutia ettei tosikaan.

Kuvitellut hyvänkin sumutuksen, mutta ei mene läpi.

Olen pahoillani, mutta kyllä mun veikkaus nyt kaatuu sen toisen naisen puoleen.
 
juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;23854752:
Ihan helvetin paska mies. Ei sun arvoinen. Tunnevammainen.
En katsoisi tollasta miestä päivääkään... Surettaa sun puolesta, että noin älykääpiö mies... Tämä on vähän samanlainen tilanne nyt kuin lapsenkasvatuksessa: katsopa sormiesi välistä huonoa käytöstä niin saat katsoa aina. Tiukka linja aikuisen miehen suhteen oltava, lapsi voi vielä tehdä typeryyksiä, mutta aikuinen mies ei tollasta.
 
"hih"
[QUOTE="surullinen";23854746]Mä myönnän että lapsellisuuksina haukuin miehen kaverit homoiksi. Ja vihapäissäni sanoin että toivottavasti ne raiskaa miehen ens kerralla jos miestä ei kerran haittaa että sen kaverit on homoja :( mieheni vastasi että toivottavasti joku raiskaa minut.

Mä olin pitkään ihan shokissa. Ja missään vaiheessa mies ei tosiaan osoittanut että mun tunteet kiinnostaisi. Jälkeenpäin kyllä väittää että kiinnostaa. Eikä ymmärrä kun en usko.[/QUOTE]

tarkotin että ei luojan kiitos homostele kavereidesa kanssa mökeillä nii ei oo tuommosia ongelmia :D
 
lk
Nyt ihan helvatan kyytiä pois tuollaisen aivokääpiön luota! Sehän pitää sua ihan idioottina ja tyhymänä, lisäksi ei pashaakaan välitä sun tunteista. Mitä sä vielä siellä teet? Mikset oo jo menossa? Sun miehes nimittäin käyttäytyy noin, koska se tietää, että vaikka se tekisi mitä, niin sä et lähde.
 
"Vieras"
Mun mieheni olisi raivoissaan, jos joku hänen tollaisista "kavereista" olisi imuttanut sitä noin. Siis se varmaan oksentais. Sori, mutta toi kuulostaa aika pettäjältä, ja sen reaktiot tohon oli ihan outoja mielestäni. Siis se sano sulle, että toivoo, että sut raiskattais?! En osaa uskoa, että monikaan mies sanoisi noin vaimolleen edes suutuspäissään, tai sitten olen tavannut vain "kiltin" tapauksen...
 
Voi voi
Miehesi on joko homo tai sitten täys ääliö. Älä ruikuta, vaan jätä se. Niin sekin sut jättäis, jos tulisit viikonloppureissulta lainattuna ja käytettynä versiona.
 

Yhteistyössä