Miten mulla on nyt sellanen olo että oon tainnut ostaa lapsille liikaa leluja lahjaksi... :(

Tuli vaan tossa sellanen inhottava kourasu kun katsoin tota lelumäärää mikä heillä jo on (vaikka mitään älyttömiä ei olekaan). Mietin että näinköhän noista kaikista lahjoista saa riivittyä silleen sitä iloa kun niitä on niin monta.. Tai no, periaatteessa niitä ei vielä ole monta mutta jos lapset saavat vielä jostain lisää niin sitten on aika monta lelua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25154445:
Meillä on vähän sama vika. Mä säästän pari pakettia tammikuun puolelle. :D
Joo, hitto jos pystyis tohon...

Mä olen itse vaan niin kissa pistoksissa kun joulu on tulossa ja saan antaa ne ihanat ja varmasti halutut lahjat lapsille... En tiedä osaanko jättää mitään "talteen"... Ääääh...
 
vähän sama vika . ostin tytölle jo marraskuussa ihanan, soivan keiju korurasian kultasepän liikkeestä, toissapäivänä baby bornin & Mauri Kunnaksen kirjan ja tänään oli sitten ihan PAKKO ostaa sellainen punainen muumikitara, kun neiti oli toivonut punaista ilmakitaraa :D
 
"Riksu"
Mun lapsella on synttärit marraskuussa. Synttärilahjoja paketoidessani tajusin, että niitä oli ihan liikaa. Mä kun olin pihinä ihmisenä ostellut niitä pitkin vuotta, enkä tajunnut, että niitä oli tullut kerääntynyt niin paljon. Jaoin lahjat kahteen pinoon, toiset saa vasta nyt jouluna, eipähän tarvitse ostaa yhtään lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25154509:
vähän sama vika . ostin tytölle jo marraskuussa ihanan, soivan keiju korurasian kultasepän liikkeestä, toissapäivänä baby bornin & Mauri Kunnaksen kirjan ja tänään oli sitten ihan PAKKO ostaa sellainen punainen muumikitara, kun neiti oli toivonut punaista ilmakitaraa :D
:D
 
Meillä
[QUOTE="Riksu";25154515]Mun lapsella on synttärit marraskuussa. Synttärilahjoja paketoidessani tajusin, että niitä oli ihan liikaa. Mä kun olin pihinä ihmisenä ostellut niitä pitkin vuotta, enkä tajunnut, että niitä oli tullut kerääntynyt niin paljon. Jaoin lahjat kahteen pinoon, toiset saa vasta nyt jouluna, eipähän tarvitse ostaa yhtään lisää.[/QUOTE]

synttärilahjoja on ollut tapana olla perheeltä vain 1,mutta jouluna sitten useampia.
 
ja vaikka tuo miun ostama lahjamääräni kuulostaakin vähäiseltä, niin siihen on tulossa vielä mieheltä muumilääppäri & mummilta (eli äidiltäni) legoja + jotain muuta pientä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
"Riksu"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;25154559:
synttärilahjoja on ollut tapana olla perheeltä vain 1,mutta jouluna sitten useampia.
Mekin annetaan lapselle synttäreillä vain yksi lahja. Mutta lapsen isovanhemmat, toiset kummit ja isomummi asuvat niin kaukana, että lähettävät kympin tai pari ja pyytävät ostamaan jotain mieluista. Lapsi saa siis käytännössä lahjoja vain meiltä, kirjoittelen vaan pakettien päälle mummia ja kummia.

Jouluksikin meiltä on lapselle vain yksi, vähän isompi lahja, loput paketit saa olla sukulaisilta.
 
halipupu harmaana
Meillä on huomenna siivouspäivä ja kaikki turha roina laitetaan joko roskiin tai kierrätykseen ja sitä on syytä tulla säkillinen tai kaksi, muuten ei joulu tule tähän huusholliin.
 
Minä teen joka syksy/alkutalvi niin, että myyn läjän leluja Huutiksessa ja kirppiksellä. Risaiset heitän pois.

Sitten on taas tilaa joulu- ja synttärilahjoille, meillä kun ajoittuu lasten synttäritkin joulun ja vuodenvaihteen tienoille.
 
Meillä ei ole vielä yhtään lahjaa ostettuna tytölle. Kaippa sitä muutama pitäs, mutta saa muutenkin aina periaatteessa sen mitä tarvii (tai äiti haluaa ostaa), että mitään älyttömiä lahjavuori ei ole luvassa =)

Musta on kiva ostaa leluja ja askartelutarvikkeita pitkin vuotta eikä kerralla paljoa.
 
bud
Meillä on tytölle 7 lahjaa ja pojalle 6 ja näihin jo yhteensä mennyt n.350e. Mummilla on molemmille 4 lisää ja miehellä 6 sisarusta, joista jokaiselta (yhtä lukuun ottamatta) lapset saa lahjan. Itse ostin tänä vuonna vähemmän, mutta ei se auta mitään, kun saavat kuitenkin muilta niin paljon. :D
 
Samaa mäkin mietin, mä ostan aina liikaa lahjoja.
8v saa 6 lahjaa (ellen väärin muista:ashamed: ) ja 6v 5 lahjaa. Noissa ei kaikki kyllä leluja oo, vaan askartelujuttuja, lautapeliä, kirja... Nii ja noitten lahjojen lisäks saavat vielä kolme yhteistä lahjaa:snotty:
 

Yhteistyössä