Miten mun pitää edetä tässä suhteessa alussa ensi askeleilla vai miten se oli

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
niin..tapasin baarissa miehen..oltiin sen luona sit jatkoilla,maksoi taksini kotio..Baarissa jo sanoin et mulla on 4 lasta ja mies siihen et mitä sitten vaikka olisi 47 tuhatta lasta yms..hänellä itellään yks.
noh pyysi tosiaan luokseen ja sanoi et maksaa taksin milloin vaan kun haluan pois ja näin teki.
nyt sitten pidetty yhteyttä kun hän soitti mun perään kun taksilla lähin että haluaa tavata selvinpäin..yms..
noh hän kävi tuossa kylässä kateltiin elokuva ja juteltiin..
ite olen 29 ja tämä mies 39..jotenkin siinä ihmisessä on jotain ihanan ärsyttävää ja tahtoisin edetä hänen kanssaan,tarkoitan siis tutustua yms paremmin mutta miten sen ilmaisen tuolle ihmiselle?
Tyhmä kysymys varmaan monesta mutta olen 14 vuotiaasta asti ollut saman ihmisen kanssa ja eronnut noin vuosi sitten..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eronnunna:
Kyllä miehille pillu kelpaa ja maksavat kyllä taksinkin. Vakavaan suhteeseen pystyt muutaman vuoden kuluttua.
Tuota..sen verran valoittaa että olisin ollut sänkyyn valmis heti kyllä,muttei se antanu mulle:Deli jos se seksiä olis ollu vailla kai se olis sen ottanu kun olis saanut?vai ajattelenko tyhmästi?
tänään samoiten kun katseltiin elokuvaa oltiin lähekäin mutta hän piti itsensä asia linjalla..
en tiiä.kai minä vaan heivaan sen menemään samoin tein vai?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
miks heivaisit?
no ei kun tuo yksi kirjoitti tuohon tuon kommentin jäin miettimään..

En heivaa,hitto se vaikuttaa niin jännältä tapaukselta ettei tosikaan..taitaa olla tavallaan ikäistään "kympsempi",tullut tämän vuoden aikana tavattua yhtä sun toista hihhulia ja tuo oli ensimmäinen joka sai minut mukaansa ja vähän saa sukkia vipattamaan"punastus"
miten ilmoitan hänelle että olisin kiinnostunut "enemänkin"?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
anna asioiden mennä omalla painollaan? eiköhän se mieskin jossain vaiheessa näytä mitä se susta haluaa.. ei kannata heti mennä säikyttämään tunteenpurkauksella..
sitä juuri mietin että miten ilmaisen hänelle sen että asiat mulle tavallaan ookoo,koska tuntui tänään hänen hakevan asioille mun "hyväksyntää" ja otti lapset ihan ok,yllättävän ookoosti voisi sanoa.laitoin viestin että kiva kun kävit ja ihan kiva olis nähdä toistekin vielä.vastas että oli luullut että mua kaduttaa kun olin hiljaisempi ja haluaa nähdä totta kai jos tosissani haluan kanssa.
eli tästä voi antaa mennä omalla painollaan?ei tarvikkaan vihjasta varmaan juuri nyt enempää. että olisin kiinnostunut:D
 

Yhteistyössä