Miten myöhään teidän 10 v saivat valvoa viime yönä?

  • Viestiketjun aloittaja "sally"
  • Ensimmäinen viesti
8 v ja huomenna 6 v täyttävä valvoivat noin klo yhteen.

Eikä niillä ensi yönä mitään uniongelmaa ole, ei tosin koulu/päiväkotikaan vielä huomenna ala.

MULLA tulee olemaan uniongelmaa, kun valvoin neljään ja heräsin tänään tuossa yhden maissa :snotty:
 
"Kiraki"
Tyttö 10v saa valvoa kuin pitkään haluaa lomilla, siis lomilla jossain muualla kuin kotona..Jos serkku valvoo 3 yöllä nii valvoo meidän tyttökin. Eli saa valvoa oma tuntemuksen mukaan. Kotona lomilla nukkumaan 22.00 mut jos serkku esim. niin valvokoot. Arkena 21.00. Hyvin toimii, ainakin meillä.."Tasoitus aloitetaan pari päivää ennen koulujen alkua, meilläkin alkaa onneksi vasta 9.1 :)
Viime yön oli mummolassa, jotenkin epäilen että ei hirveän pitkään ole valvottu, ei olla vielä soiteltu.

Hyvää uutta Vuotta Kaikille! :)
 
"Vieras"
Hieman alle 3-v sai valvoa niin pitkään kuin jaksoi. Kymmenen aikaan oli jo niin silmät ristissä että nukahti heti, eikä ikkunan alla paukkuvat raketit häirinneet millään tavalla =D Aamulla nousi virkeänä sitten 8 aikaan.

Normaalisti menee nukkumaan 20.30-21.00.
 
"vieras"
Kyllä mä olen aina antanut lasten valvoa uutenavuotena puoleenyöhön, koska ollaan käyty katsomassa ilotulitus. Eilen 9-vuotias meni nukkumaan yhdeltä, 13-vuotias puoli 2 kuten mekin miehen kanssa. 9 v. heräsi aamulla puoli kymmenen, me muut yhdeltätoista.
 
"äitipäiti"
Meillä kohta 9v sai valvoa niin pitkään halusi. Jaksoi sinnittellä vuodenvaihteeseen asti ja katsoa hetken raketteja, mutta sitten halusi jo nukkumaan. 6v olisi varmaan vielä valvonut sisulla mutta kävi kuitenkin nukkumaan kun me muutkin käytiin.
 
wxwx
Meillä 7.v valvoi hieman yli yhteen..
Minun mielestä siinä ei ole mitään vaarallista että kerran vuodessa saa valvoa niin pitkään kuin tahtoo. Ja meillä on aina ollut tapana että puolen yön aikaan ollaan pihalla katsomassa raketteja, toivotellaan hyvät uudet vuodet kun kello on 00:00 jne.
Eihän se ole kuin kerran vuodessa, ei se lapsen rytmiä mihinkään sekoita, ainakaan meillä :) Ja lapsesta on kivaa ja jännää saada valvoa piiitkään.
 
"näin meillä"
Meillä lapset (10v ja 6v) menivät nukkumaan 10:30. Yleensä mennään klo 9:00, joten vähän joustin. Ei meillä tulisi kuuloonkaan valvoa johonkin kahteen :O


Mielestäni olet :D

Meillä 8 vee halusi nukkumaan yhden jälkeen ja 10 vee meni sitten nukkumaan kun apollo 13 loppui (oisko ollu melkein 2 kello silloin) =)

Kerran vuodessa tämmönen erikoistapaus on meillä sallittu valvomisilta =)
 
"nuuh"
Jyväskylässä on viikon syys ja hiihtoloma. Ja tämä helevetin kolmen viikon talviloma tai siis 18 päivää on vaikea järjestettävä kun ei omat lomat riitä eikä ole enää mitään "hoitopaikkoja" koululaisille. No onneks opet saa Thaikkulomansa pidettyä.
 
"hehe"
[QUOTE="nuuh";25342813]Jyväskylässä on viikon syys ja hiihtoloma. Ja tämä helevetin kolmen viikon talviloma tai siis 18 päivää on vaikea järjestettävä kun ei omat lomat riitä eikä ole enää mitään "hoitopaikkoja" koululaisille. No onneks opet saa Thaikkulomansa pidettyä.[/QUOTE]

Taidat olla vaan kade ku itte et pääse pitkälle thaikkulomalle ;))
 
"vieras"
Taisi simahtaa sänkyynsä jo ennen puolta yötä. Passitin iltapesulle ennen puoltayötä, kun oli ihan väsy sekopää.


Ja hirveät natinat on saanut kuulla siitä, kuinka muut ovat saaneet valvoa kolmeen ja neljään.
 
"nuuh"
[QUOTE="hehe";25342828]Taidat olla vaan kade ku itte et pääse pitkälle thaikkulomalle ;))[/QUOTE]

Niin mä olenkin. Ei ole kuin se 6 päivää talvilomaa. Ja vittuuntunut kun sitäkään ei voi pitää yhtä aikaa miehen kanssa kun hän pitää sen mun loman perään ja silti jää viikko että muksut keskenään päivät kotona! Siis tämä nyt vaan tässä joulun aikaan siihen vielä viikon syys ja hiihtislomat ja pääsiäislomat ja alkukesän haistakaa kakka koulunloppumisviikot joihin koko perheen pitäisi osallistua paskartelemaan ja suunnistelemaan kun ei keksitä muuta järkevää syytä näille YLIPITKILLE talvilomille!
 
nooh
meillä 9v. uhosi valvovansa ainakin kahteen. Nukahti sitten jotain 22.30, ja turhaan yritin herättää katsomaan raketteja ja valamaan tinoja puolenyön aikaan.
Ja 11v selitti ettei nukuta yhtään, ja tivasi saako valvoa koko yön. Hiljakseen sitten yhden jälkeen häipyi nukkumaan.
 

Yhteistyössä