Miten nainen voi painaa yli 60 kiloa? :O

  • Viestiketjun aloittaja alle 50 kiloinen
  • Ensimmäinen viesti
Reps
Eilen lapsen näkönen äiti tönäs rattaita, sil roikku farkut jalassa kun oli niin hoikka. Ei kaunista ei. Kyllä naisella vähän saa olla muotoja. Mut hei ajatelkaa, mää painan 80 kg, mutta oon 182 cm pitkä, tissit E80, sis OMG :D
 
mä...
Ihan vaan sivusta, niin mä painan 43-44 ja olen 152 senttinen ja olen ihan terve ihminen.


Muuten tyhmä aloitus.
Ehei, et sä itse voi tietää miltä susta tuntuu, miltä näytät ja oletko terve. Kun joku älyvapaa palstalainen päättää, että olet sairas ja näytät kukkakepiltä niin asia on niin. Ymmärrätkö? Ei sulla tai kenelläkään muulla ole siihen mitään sanomista.

Terveisin saman painoinen ihminen, joka ei kenenkään muiden mielestä näytä rumalta paitsi palstalaisten, jotka eivät koskaan ole nähneet.
 
vierass
Mä painan 70kg ja tiedätkö mitä se on vielä ihan normaali paino mulle, ei yhtään yli painoa. Minä jos painasin alle 60kg niin olisin pelkkä kävelevä luukasa sen jälkeen. On muuten harvinaisen tyhmä aloitus ihan kuin ei olisi olemassa kuin saman pituisia naisia :D
 
prt
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29908157:
Terveisin saman painoinen ihminen, joka ei kenenkään muiden mielestä näytä rumalta paitsi palstalaisten, jotka eivät koskaan ole nähneet.
Eivät sentään kaikki palstalaiset ole sitä mieltä.

Terveisin läski ruma ihravalas, jonka mitat ovat 176 cm ja 64 kg. :D
 
Kooppi
Vaikka nainen olisi 180 cm pitkä, niin silloinkin 60 kg on vielä normaalipainoinen (BMI). Jos joku 20 cm lyhempi (160 cm) painaa yli tuon 60 kg, niin aika paksukainen silloin on.
 
"jaa-a"
On se kummallinen tämä maailma, olemme eri näköisiä, eri painoisia, eri mielipiteemme omaavia yksilöitä. Emme ole ihmisiä jotka ovat tiettyä kokoa, saman mielipiteen omaavia ja käyttäytyviä vain siksi että se ärsyttäisi jotakuta. Olemme yksilöitä omana itsenämme, sellaisina miksi meidät on luotu. Aamen!
 

Yhteistyössä