Miten netti pois puhelimesta ulkomaanreissun ajaksi?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "Lumia", 23.03.2012.

1. "Lumia"

"Lumia" Vieras

Olen lähdössä ulkomaille, enkä halua että kännykkä päivittelee mitään nettijuttuja (=kasvattaa puhelinlaskua..) reissun aikana. Mitä teen?

2. "vieras"

"vieras" Vieras

Käyttöohjekirja?????

3. DuskyLeDoux

DuskyLeDoux Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.06.2010
    Saadut tykkäykset:
    3
    Uskoisin että asetuksista saa niin että sallii nettiyhteyden vain pakotettuna. Mulla ei noista lumioista ole kokemusta, mutta kai niistäkin saa netin pois päältä...

4. "Mies"

"Mies" Vieras

[QUOTE="Lumia";25937708]Olen lähdössä ulkomaille, enkä halua että kännykkä päivittelee mitään nettijuttuja (=kasvattaa puhelinlaskua..) reissun aikana. Mitä teen?[/QUOTE]

Asetukset->Matkapuhelinverkko->Datayhteys -vipu pois päältä

5. lj

lj Vieras

No mulla ei ole Lumiasta kokemusta mutta Android-puhelimesta kyllä. Eikä se päivitä ilman mun lupaani, ts. ilmoittaa että päivityksiä olisi saatavilla, päivitetäänkö. Onko sulla oletusasetuksena automaattiset päivitykset?

6. "Lumia"

"Lumia" Vieras

En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.

7. "Mies"

"Mies" Vieras

[QUOTE="Lumia";25937935]En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.[/QUOTE]

Vaihtoehtoisesti lataat puhelimen softakaupasta Connectivity Shortcuts -nimisen ohjelman, niin saat Windows -puhelimeen kuvakkeen, josta voi hallita kaikkia yhteyksiä helposti. Eli:
    - Mobiiliverkko
    - WLan -verkko
    - Bluetooth
    - Lentotila

8. "eeee"

"eeee" Vieras

Oon kohta Venäjän rajalla eikä meinannut löytyä toi datayhteyden poikkasu vaikka oon ennenkin sen sulkenut matkan ajaksi.. Apu löytyi täältä

9. "uRPo"

"uRPo" Vieras

Ihmeen huonosti näytätte tuntevan omia puhelimia :eek:

10. .vieras.

.vieras. Vieras

[QUOTE="uRPo";30673918]Ihmeen huonosti näytätte tuntevan omia puhelimia :eek:[/QUOTE]

Aika samalla tasolla olet älyllisesti vastatessasi kolme vuotta vanhaan ketjuun.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri