Miten noi miehet voi olla niin )"/#&#&¤

ollaan päätetty (ex) miehen kanssa yrittää uudelleen.
on muuttamassa mun luokse,esikoisemme syntyy elokuussa ja olis hyvä asua jo yhdessä ennen sitä.
nyt sitten juteltiin kaikesta mikä nyt yhdessä asumiseen liittyy ja nyt sitten on MIEHELLÄ ongelma.
"miksi muka en sais lähtee yöllä istuu kahville johonkin jos asun siellä"

eli ainoa ongelma minkä takia mies empii muuttoa on se ettei voi lähteä keskellä yötä kavereitten kanssa tohon meijän teboilille istumaan.
pidän ite vähän outona että pitää lähtee yöllä ja häirii se kuitenki muita tässä kämpässä asuvia!

mites muiden ukot,saako mennä ja tehä mitä huvittaa ja millon huvittaa?

saatto olla vähän tyhmä alotus mut raivostuttaa tommonen \|O
 
No hohhoh!

Miksi ihmeessä oot ottamassa tollaista takaisin, joka ei osaa/pysty sitoutumaan ns. normaaliin perhe-elämään?

Toisin sanoen itsekäs ihminen ei pärjää parisuhteessa. Eikä itsekkään ihmisen puoliso...

 
no ei tulis kyllä mieleenkään että ukko lähtis keskellä yötä kahvittelemaan jonnekkin..ei sillä että kieltäsin mutta tuskin lähtis vaikka kuinka kaverit houkutteleis, no ei sen puoleen sen kavereilla kyllä semmosia tapoja olekkaan... =)
 
Muurahainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:42 jybis kirjoitti:
ollaan päätetty (ex) miehen kanssa yrittää uudelleen.
on muuttamassa mun luokse,esikoisemme syntyy elokuussa ja olis hyvä asua jo yhdessä ennen sitä.
nyt sitten juteltiin kaikesta mikä nyt yhdessä asumiseen liittyy ja nyt sitten on MIEHELLÄ ongelma.
"miksi muka en sais lähtee yöllä istuu kahville johonkin jos asun siellä"

eli ainoa ongelma minkä takia mies empii muuttoa on se ettei voi lähteä keskellä yötä kavereitten kanssa tohon meijän teboilille istumaan.
pidän ite vähän outona että pitää lähtee yöllä ja häirii se kuitenki muita tässä kämpässä asuvia!

mites muiden ukot,saako mennä ja tehä mitä huvittaa ja millon huvittaa?

saatto olla vähän tyhmä alotus mut raivostuttaa tommonen \|O
Harvemmin kai kukaan yöllä kahvilla käy ulkona?
 
Jos mieheni olisi vähäuninen, eli jaksaisi silti töihin, ja olisi tottunut kahvittelemaan yöllä kavereiden kanssa, niin aivan varmasti saisi lähteä kahville yöllä, jos ei vain herättäisi minua.

En ymmärrä tuollaista määräämistä ja kahlitsemista.

toivon, että mies saa toteuttaa itseään ja olla oma itsensä tässä liitossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:14 vieras kirjoitti:
jos on parisuhteessa eikö saa olla omaa elämää ollenkaan??????????????
saa ja pitääki olla..mutta miksi mulla ei saa olla myös?miksi mun pitää olla vaan tääl kotona?
miks ne kaveri kahvittelut pitää olla öisin?siis 24 jälkeen????
 
Oma elämä saa ja pitää ollakin, ei siitäkään mitään tulis jos nyhäis tossa kyljessä koko ajan mut ei tääkään ole mistään kotoisin että työpäivinä käy kotona suunnilleen nukkumassa (sekin on ok vaikka ei olis edes pakko tehdä niin pitkää päivää) mut sit kun on vapaata niin sekin aika pitää liesuta jossain muualla. Kun on tosiaan niitä lapsia jotka jo pikkusen ihmettelee että aika paljon on töissä iskä. En halua sanoa että ei ole töissä vaan viettää vapaa-aikansa kavereidensa kanssa mieluummin. Alan kyllä olla sopeutunutkin tähän mutta sen oon tehny selväksi että jos kerran oon 24/7 yksin lasten kanssa niin se oon sitten MINÄ joka täällä tahdin määrää ja säännöt laatii.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:20 jybis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:14 vieras kirjoitti:
jos on parisuhteessa eikö saa olla omaa elämää ollenkaan??????????????
saa ja pitääki olla..mutta miksi mulla ei saa olla myös?miksi mun pitää olla vaan tääl kotona?
miks ne kaveri kahvittelut pitää olla öisin?siis 24 jälkeen????
kieltääkö miehesi sinulta omat menot?
nuorten miesten elämänrytmi nyt vaan on sellaista että voidaan vaikka yöllä lähteä kahville... kyllä se siitä tasaantuu iän myötä
 
mites muiden ukot,saako mennä ja tehä mitä huvittaa ja millon huvittaa?

Kyllä saa!
En ole koskaan kieltänyt poika/miesystävieni menoja.mielestäni se ei ole tyttöystävän/vaimon tehtävä.
Jos ei osaa itse nähdä mikä perheelleen on parasta niin silloin ei ole valmis sitoutumaan.Tarkoitan siis miehiä.
Ja yleensähän se menee niin että mitä enemmän kieltää, sitä enemmän haluaa mennä.
 
...kyllä meillä on tommosista juttuista säännöt selvillä, tosin sellaset hiljaset säännöt et ei oo koskaan tarvinnu ees keskustella moisista...
siks itellä vähän kummastuttaa että yhdessä ollaan ja vauva on tulossa niin...?!
kamoon hei. tuossa on hypitty kyllä ensin tärkeimpiin asioihin ja sitten ratkotaan näitä pikkujuttuja joista pitäs olla yhteinen sävel jo aikaa sitten :eek:

mutta joka tapuksessa. meillä jos mää istun yömyöhään koneella nii mies saattaa hyvinki käydä tunteroisen kaverinsa luona tupakan polttamassa ja jorinoimassa =) mut meil ei olekaan lapsia... en tiedä sitten oisko tahti toinen :$
 
oot kyllä oikeessa.
tän alotuksen pointtina oli se että en ymmärtäny miks pitää öisin juosta ympäriinsä,ja tän miehen tuntien niin se tulee häiritsemään tän perheen elämää.

mut iteppähän otin sen takasin...


joo ja sen myönnän että ollaan vähän väärinpäin käyty nää asiat läpi,tuntu että mis on niiiin lapsi ja äidissään nkiinni vaikka ikää on jo melkein 30
lapsi sai alkunsa vahingossa,mutta kovin tervetullut,ainakin mun puolesta...
en vaan yksinkertasesti tiedä mitä mun pitäsi tehdä..tietyt päätökset on nyt tehty jo eikä niitä voi muuttaa (turha on joo rykiä kun on jo housuissa)

<br><br>
 
En lukenut koko ketjua, vain ap viestin ja en kyllä ymmärrä, mitä pahaa siinä on jos käy joskus Teboililla kavereitten kanssa istumassa??

Kyllä te naiset kovasti yritätte/haluatte kahlita miehiänne...... :snotty:
 

Yhteistyössä