Miten nopeaa tartunnan jälkeen alkaa sika-influenssan oireet?

  • Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
meillä oli viime viikolla sikalunssa,ihan testeillä varmistettu,nyt kysynkin että voinko viedä huomena jo päiväkotiin ku mitään oireita ei enää oo,poika menee pää kolmantena jalkana niinku normaalistikkin,syön ja nukkuu yöt kokonaan(perjantaina loppu siis oireet)
 
jei
Alkuperäinen kirjoittaja satsuma89:
meillä oli viime viikolla sikalunssa,ihan testeillä varmistettu,nyt kysynkin että voinko viedä huomena jo päiväkotiin ku mitään oireita ei enää oo,poika menee pää kolmantena jalkana niinku normaalistikkin,syön ja nukkuu yöt kokonaan(perjantaina loppu siis oireet)
Oih, te voitte huokaista helpotuksesta.

Meillä se kammotus on vielä kärsimättä. :(
Itse ollut jo pitkään flunssassa muuten vaan. :snotty:
 
oli sillee että ite olin toissa viikolla tiistaista eteenpäin ihan kipeenä,sit samanviikon perjantaina tuli molemmat pojat,vanhempi meni ihan neljässä päivässä,nuoremman kanssa oltii lastenpolilla nenämaha letkussa,mutta muuten päästiin ihan suht helpomma
 
meille sanottiin
Alkuperäinen kirjoittaja satsuma89:
meillä oli viime viikolla sikalunssa,ihan testeillä varmistettu,nyt kysynkin että voinko viedä huomena jo päiväkotiin ku mitään oireita ei enää oo,poika menee pää kolmantena jalkana niinku normaalistikkin,syön ja nukkuu yöt kokonaan(perjantaina loppu siis oireet)
1 kuumeeton päivä riittää, sanoi lekuri, kun kysyin, milloin saa viedä hoitoon. Olin hieman ihmeissäni, mut näin se meinas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Alkuperäinen kirjoittaja satsuma89:
meillä oli viime viikolla sikalunssa,ihan testeillä varmistettu,nyt kysynkin että voinko viedä huomena jo päiväkotiin ku mitään oireita ei enää oo,poika menee pää kolmantena jalkana niinku normaalistikkin,syön ja nukkuu yöt kokonaan(perjantaina loppu siis oireet)
Oih, te voitte huokaista helpotuksesta.

Meillä se kammotus on vielä kärsimättä. :(
Itse ollut jo pitkään flunssassa muuten vaan. :snotty:
eli siis voin viedä hyvillä mielin pvkotiin huomena ? :) ja ootin et se olis ollut paljon pahempi,tosin lääkäri sano et jos kuume takas nousee niin sit heti lääkäriin et jälkitaudit voi olla hengenvaarallisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja meille sanottiin:
Alkuperäinen kirjoittaja satsuma89:
meillä oli viime viikolla sikalunssa,ihan testeillä varmistettu,nyt kysynkin että voinko viedä huomena jo päiväkotiin ku mitään oireita ei enää oo,poika menee pää kolmantena jalkana niinku normaalistikkin,syön ja nukkuu yöt kokonaan(perjantaina loppu siis oireet)
1 kuumeeton päivä riittää, sanoi lekuri, kun kysyin, milloin saa viedä hoitoon. Olin hieman ihmeissäni, mut näin se meinas.
okei hyvä juttu :) haluan jo itekkin ihmisten ilmoille ku melki pari viikkoo täällä neljän seinän sisällä ollut :D ohan meillä nyt toi nuha viellä,se nyt on aina sen jälkee jonkun aikaa ku on kipeenä ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille tuli hoidosta (tai siis hoitajien esimieheltä) ohjeet, et jos on sikainfluenssaa sairastettu, niin kaksi kuumeetonta päivää kotona.
eli meijän tapauksessa se olis sit niinko la ja tää päivä ollut niinä kuumettomina,ja kyllähän ne sit soittaa sieltä jos aiheelliseks kattoo,mut tota poikaa pidä enää mikää paikallaa,ja se kertoo tosi paljon et yöt nukkuu kokonaan,kipeenä ku herätää noin 10min välein
 
mie
pitäkää nyt hyvät ihmiset tarpeeks kauan pois jos vaan on mahollista.. meiän lapsi sairastu torstaina, tänään oli enää 37,2 mut yskii kovasti. ja aoin pitää hänet koko ens viikon pois koulusta.. sen takia et 1) hän ei tartuttais muita ja 2) ei sais jälkitauteja jos lähtee liian aikasin liikkeelle
 

Yhteistyössä