Miten nopeasti kykenitte eron jälkeen uuteen suhteeseen?

  • Viestiketjun aloittaja Yh-äippä
  • Ensimmäinen viesti
Yh-äippä
Kävi niin että lopullinen ero tuli juhannuksena. Eroa olemme tehneet ennen tätä nopeutus päätöstä jo vuoden verran... Siis etsineet sopivia asuntoja yms. Nyt epäilen rakastuneeni uuteen mieheen. Onko se mahdollista näin pian.. \|O
 
Aivan varmasti on! :heart:

Itse olen eronnut vajaa 2 vuotta sitten enkä ole rakastunut tai ihastunut. Käyn harvoin missään, missä voisin tavata itselleni sopivan miehen. :\|

Mutta ehkä joskus minullekin tuo onni suodaan.
 
Yh-äippä
kiitos vastauksesta mun ei pitänyt rakastua tai ihastua vaan etsin uusia ystäviä ja huomasin tänään sydän läpättäen puhuvani miehen kanssa puhelimessa tunnin.. Ja tulevaa tapaamista odotan.. Huh... Kun tietäis onko tää järkevää vai ei... :xmas:
 
Sanoisin että anna mennä vaan! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi,itse sisimmässäsi tiedät mikä on oikea aika kuitenkin!
Asumuserosta minulla kohta 2kk,ero vireillä ja yhteistä aikaa miehen kanssa tuli 17 vuotta..
Sattumoisin sain kaveriltani yhden miehen numeron ja olemme tekstailleet..Välimatkaa yli 300km ja tuskin suurta tulevaisuutta mutta mitäpä sinne asti ajattelemaan vielä..Viime viikonloppuna oltais tavattu,mut tavallaan jänistin vaan nyt kun puhuimme puhelimessa(vähän kuin sinä) tuntuu etten malta viikkoa odottaa kun näemme..Hänestä olen kuvan nähnyt,hän vain saanut minusta jonkinlaisen kuvauksen..
Eromme ei ollut minun tahtoni,mutta siitä pikkuhiljaa pääsen yli eikä tämä toinenkaan mies ole omastaan ihan kokonaan yli,mutta mitä siitäkään jos lohtua hieman toisistamme saamme..
Terveisin entinen tosikko ja kaikkeen yleensä hyvin varauksella suhtautuva ;)
 
Yh-äippä
huh... Mä jo epäilin tärähtäneeni lopullisesti.. mä olen nähnyt tästä miehestä valokuvan, mies ei tiedä minkä näköinen olen.. Hyvä niin toivoin ensin tutustuvan mun ajatuksiin.
 
Oikeestikko sulla kuin mullakin? Nimittäin kaverini uusi kulta oli puhunut minusta työkaverilleen ja sain sähköpostitse kuvansa..Työkamu kun oli kysellyt että löytyiskö pohjanmaalta hällekkin seura.. :)
Hän saanut vain kuvauksen minusta..Samantyyppisiä olemme,lapsia mulla viisi ja hällä kolme..huh...
 

Yhteistyössä