Miten nopeasti teillä on esikoisenne syntyneet?

  • Viestiketjun aloittaja esikoisen odottaja
  • Ensimmäinen viesti
storm
mulla kesti 5h 4 min. Sairaalaan oli matkaa vain pari kilometriä ja vähän kieltämättä synnytys jännitti. Soitin ambulanssin kun lapsivedet meni joten ei tarvinnutm kytätä suppareita. Viikkojakin oli jo 41+4
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
17 tuntia kesti esikoinen ja viides just ja just 1h...vähän löystyny on tämä tötsä ;)
Ai siitäkö se nopeus johtuu, löystymisestä? Mulla tais sitten tiukentua esikoisen jälkeen, kun kakkosessa meni noin viitisen tuntia.
En mä tiiä mut niinhän ne viisaammat aina väittää...
Liekkö totta esikoinen oli just 3,5kiloa ja viides 4,7kiloa :eek:
 
Moose
Esikoisen tulo maailmaan oli yhtä tervanjuontia, se kesti ja kesti...siinä olisi ehtinyt vallan mainiosti kirjoittaa Sota ja rauha- teoksen uusiksi... Mun supistukset sahas todella epämiellyttävästi mutta hiitaastii ja varmasti tilanne meni koko ajan eteenpäin. Melkein vuorokausi siinä ährääntyi mutta tuloksena ihana potra poika!

Ja sairaalaan todellakin ehdittiin, matkaa oli silloin n.7 km. Sittemmin synnytykset ovat olleet huomattavasti rivakampia. Keskimmäisen tullessa ehdin jo oikeasti pelätä ehtisinkö sairaalaan...
 
vieras
sairaalaan menosta 17h, siihen jos ynnätään muutaman tunnin kivuliaat supparit kotona niin noin 20h.

Kyl oon monelta kuullu et mitä useempi lapsi niin synnytykset nopeentuu kerta kerralta, jollei mitään komplikaatioita tule.
 
Fiona71 harmaana
13h ja ponnistusvaihe 13min. Sairaalassa oltiin noin 4h ennen synnytystä. Hyvin meni kaikki ja helppo syynytys oli.
Kuopus (5.lapsi) syntyikin sitten tunnissa ja nyt mietityttä tämän kuudennen odotus, että kuinka menee synnytys (matkaa 30km sairaalaan). Viimeksi kun ei oltu kuin vartti sairaalassa ennen h-hetkeä..
 

Yhteistyössä