Miten nuo lehtimyyjät voi kuvitella, että virka-aikaan työikäisillä ihmisillä on aikaa lörpöttelyyn?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No joo olen kahvitauolla, mutta silti, en halua käyttää aikaani kuunnellen Kotivinkin myyjän jutustelua siitä miten kevät on jo pitkällä (täällä ei edes vielä ole) ja uudet sisustustrendit ja puutarhajutut kiinnostaa. No ei kiinnosta, kiitos, ja hyvää päivänjatkoa.
 
vierailija
No eipä ne myyjät voi ite valita minkä ikäisille soitto menee, töissä nekin vaan on (vaikka turhinta työtä ikinä) ja ihan hirveää työtä se onkin kun kukaan ei niitä puheluita halua. Mutta ehkä itsekin joudun kohta taas ottaa jotain tuollaista kun vuokra nousi satasen just (oli juuri ennen vuokranormin rajoissa) ja asumistuki tippuu huhtikuussa. Jos ei muuta löydy niin..
 
vierailija
No eipä ne myyjät voi ite valita minkä ikäisille soitto menee, töissä nekin vaan on (vaikka turhinta työtä ikinä) ja ihan hirveää työtä se onkin kun kukaan ei niitä puheluita halua. Mutta ehkä itsekin joudun kohta taas ottaa jotain tuollaista kun vuokra nousi satasen just (oli juuri ennen vuokranormin rajoissa) ja asumistuki tippuu huhtikuussa. Jos ei muuta löydy niin..
Ymmärrän hyvin ja ei ole varmastikaan mukavaa työtä, mutta työtä sekin. Mä en itse vaan siedä sitä, että aletaan tykittää sitä puhetta ilman, että annetaan sanoa esim. "Nyt ei ole hyvä hetki" tms.
 
vierailija
Miksi vastaat tuntemattomiin numeroihin?
Koska mulla pitää olla puhelin auki töiden takia, mulla on vain tämä yksi, ei siis erillistä työluuria. Tallennettuhin yksityisnumeroihin en vastaa, mutta muista ei voi tietää, jos vaikka onkin tärkeä.

Niin, ei he varmaan tahallaan kiusaa, mutta kummastuttaa että miten joku voi tehdä sellaista työtä, häiritä ihmisiä keskellä päivää.
 
vierailija
Kyllä mä osaan itse tilata lehdet ilman, että sitä varten tarvitsee myyntipuheluita soittaa. Mitä siitä tulisi, jos joka tuotetta ja palvelua alettaisiin puhelimitse kaupata?
 

Yhteistyössä