Miten oppisin olemaan hiljaa seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Karjun kuin villisika aina koko aktin ajan, enkä itse edes tajua asiaa kun olen niin kiihottunut. Vinkkejä hiljaisempaan seksiin? Miestäkin taitaa ääntelyni hävettää.
 
ap.
Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
 
"Käyttäjätunnus"
Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
Tää on kun mun näppikseltä.
 
Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
Mä osaan tarpeen tullen olla myös hiljaa, mutta jos talossa ei muita ole, nii en pidättele :). Ja toisaalta miksi pitäisi!?!
 
ap.
Mä osaan tarpeen tullen olla myös hiljaa, mutta jos talossa ei muita ole, nii en pidättele :). Ja toisaalta miksi pitäisi!?!
Tuntuu, että mies toivoisi ainakin välillä hiljaisempaakin seksiä eikä aina vaan sit ainaista kiljumista, karjumista ja kiroilua (käyttäydyn oikeasti melkein kuin joku Tourettea sairastava seksin aikana), mutta kun se vaan tuntuu niiiin hyvältä.... Itsekin haluaisin herkkää ja ihanaa seksiä, mutta jos tahti vaihtuu tippaakaan nopeammaksi niin myös minun volyyminappini painuu pohjaan...
 
Miulla on sama useesti, saatan äänellä seksin aikana aika kovaa.
Jos on ihan pakko olla hiljaa, niin silloin suutelen, imen tai natistan miestä
olkapäästä tai jos takaapäin rakastellaan,sitten puristan tyynyä ja yritän pittää nautinnon äänet hiljaisena.
 
ap.
Muttakun haluaisin kyllä äännellä, mutta viehättävästi ynähdellen enkä näin: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH MMMMMMMMMMMMMHHHHHHHH EI VITTUUUUUUUUUUUU LUJEMPAAAAAAA PANE MUA SAATANA!!!!"

En oikeasti tiedä, miksi tuo vaihde naksahtaa päälle aina peniksen nähdessäni....
 
jaahas
olettekohan meitin seinänaapurit :) Tosin siellä mieskin päästää aktin päättyessä sellaiset jellonakarjut että oksat pois. Mutta nainen uikuttaa ja huutaa pitkään. On tuossa tulevan lastenhuoneen seinän takana heidän makarinsa ja jos tuossa muutaman vuoden päästä meno vielä jatkuu niin pitänee viedä poitsu heiltä sitten kysymään että mitä oikein tapahtuu. Muuten on talossa äänieristykset kohillaan:)
 
ap.
Enpä tiedä onko naapurit yrittäneet koputella, soittaa ovikelloa tai räjäyttää pommia vinkiksi volyymin kovuudesta, kun en sattuneesta syystä kuule mitään seksin aikana... :D Joka kerta kyllä hävettää aivan mielettömästi seksin jälkeen, ja vannon itselleni, että jatkossa olen hiljaa.. Ei vaan tunnu onnistuvan.
 
..
:D Sori mutta tämä on musta jotenkin huvittavaa. Mä en "osaa" pitää mitään kovaa meteliä. Nyt en tietty voiskaan kun on lapsi.. En mä nyt ihan hiljaakaan ole jos ei tarvi mut kyllä se semmoseks ynähtelyks jää yleensä. En mä silti usko et mies luulee lahnaa naivansa. Tulis jotenkin koominen olo jos huutaisin niinkun sikaa tapettais.:D

Ei mutta, koita vaikka sitä naamaa laittaa tyynyyn. Toivottavasti asutte ok-talossa..:)
 
Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
Hahahahhaa ne pysty edes naurultani kuvittelemaan, mitä _teet_ seksin aikana? Viuhdot ilmaa, hakkaat seinää.. what :LOL:
 

Yhteistyössä