miten päätit lapsilukusi

Mies aina sanoi että hän haluaisi kaksi poikaa ja nyt kun ne on niin viimiset 3v hän on ollut sitä mieltä että EI!!!!! pitkällisten keskustelujen jälkeen yhdessä päätimme hiljakkoin että yritetään vielä sitä kolmatta mutta se riittää( perusteluna kuulema että meille ei tila-autoa hankita... :LOL: :LOL: ), oon kyl itsekkin tyytyäinen siihen.
 
Mulla on kaksi poikaa 2v2kk ja 9kk. Ite haluaisin jo rueta toteuttamaan kolmatta, mutta isäntä tahtois kolmannen vasta 3-5 vuoden päästä. Kolme lasta on meidän molempiin haaveena,, ajan kohdasta ei vaan olla samaa mieltä. Mutta tällasessa asiassa on tyydyttävä toisen tahtoon vaikka muuten olen sen sortin ihmisiä, että mitä päätän niin se on sit kans niin.
 
Benin äiti
Meillä on yksi poika ja toinen lapsi tulossa vuoden vaihteen jälkeen.
Ehkä kaksi tai kolme olisi kiva luku.
Ei minulla ole oikeastaan koskaan ollut tiettyä lapsilukua jonka perheeseeni saan. Eli vaikka yksikin on niin se riittää ja voin rakastaa häntä. En ole halunnut suunnitella liian pitkälle, koska ikinä ei tiedä mitä luonto keksii. =)
 
Meillä on kaksi tyttöä, 3-v ja 4-v... Kun nuorimmainen syntyi niin ajateltiin että lapset on nyt tässä... Mutta olen kyllä kuumeillut viime aikoina ja eilen mieskin rupesi puhumaan että kyllä lapsia saisi tulla vielä hänen puolestaan yksi tai kaksi... Mutta ehkä ei vielä nyt... =) Mutta vaikka ei lisää lapsia saataisikaan, niin olemme kyllä täysin onnellisia näihin kahteen lapseenkin... Lapsihan on aina lahja :heart:
 
ihmettelijä
jo nuorena päätin lapsiluvun ja se on nyt täynnä.. ainokaisemme on 3 kk kohta.. ikinä en ole halunnu enempää kuin yhden lapsen. harmittelen vain kun mulle ei tehdä sterilisaatiota,kun olen niin nuori.. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 19:52 tiku kirjoitti:
Kuinka monta lasta sinulla on? Teetkö vielä lapsia, miksi? Jos et tee niin miksi lapsilukusi on täynnä?
Kaksi lasta. Haluaisin vielä lisää, koska minusta tuntuu, että meidän perheessä on tilaa vielä muutamalle ;) Tykätään niin paljon lapsista ja haluaisimme hoitaa enemmänkin lapsia kuin nämä kaksi. Ajankohta tosin vielä vähän auki :whistle:
 
heipä hei!
olen 24 ja minulla on kaksi poikaa ja odotan kolmatta joka syntyy 02/07 ja sitten lapsi luku täynnä.emme halua enempää kolme on hyvä määrä,ensinäkin raskaus rasite elimistölle ja jonkun täytyy lapset jaksaa kasvattaakin,tekeminen on toki kivaa mutta niistä on myös vastuuta.

t:miia/onlyyou@netti.fi
 

Meillä nyt 2 poikaa. Kohta 5v. ja 2,5v. kummatkin syntyivät keskosena ja raskaudet ollet vaikeita. Aina haaveissa kuitenkin ollut 3 muksua ja ollaan kyllä kolmatta yritettykin jonkun aikaa, mut ei vaan tärpännyt vielä. Toisinaan kyl ajattelen et jaksanko sittenkään sitä kolmatta, kun meidän tuo isompi on ADHD-lapsi niin sen kans aika raskasta. mut kyl se vauvakuume on kuitenkin niin vahva. Jospa se kuitenkin vielä onnistais ja saisi sen tytön vaikka.
 
Meillä on yksi (vajaa 7 kk) ja haaveissa vielä toinen ja sitten pitäisi olla lapsiluku täynnä. Halusin itse joskus suurperheen ja ehkä vieläkin voisin lämmetä kolmelle lapselle, mutta miehen mielestä kaksi on sopiva luku ja hyvältähän se minunkin korvaan kuulostaa. Meillä on sen kokoinen asunto ettei sinne oikein kolmatta mahdu ja muutenkin kaksi on ihan sopiva määrä :)
 
Meillä eka tulossa, ja aina miehen kanssa puhuttu, että 2 olis sopiva määrä, selviäis edes tästä ekasta kun on ollut niin kamalaa pahoinvointia..

taloudellisestikin pitää päätyä tuohon 2:een, ei muuten rahat riitä
 
marjuska81 harmaana
meillä ex miehen kaa eka lapsikin oli (ihana) yllätysraskaus mut sit ajateltiin "tehdä" pojalle kaveri. 2 oli alun perin tarpeeksi. kolme vuotta mietittin ja ajateltiin et ok. kolmas on tervetullut. nyt pojat on 7, 6 ja 3v. olen nyt uudessa parisuhteessa miehen ei pitänyt saada lapsia niin yllätys vauva ilmoitti tulostaan viime syksynä ja nyt sit laskettu aika on toukokuussa.
siis aina oon "päätänyt" että nyt meidän kohdalla saa riittää ja ei varmasti enää mut jotenki sitä on pyörtäny sanansa. :LOL: ¨
lapset on niin ihana asia ja jotenki tuntuu että jos on se kaks niin ei se kolme ole paha ja kun kolmen kanssa pärjää niin miksi ei neljän. :D
vaikka meille on ihan sama onko lapsi tyttö vai poika olisi se pikku prinsessa ollut ihana täydennyt tähän poikavoittoiseen perheeseen mutta neljäs lapsemmekin on osoittautunut ultrassa pojaksi ja siitä olemmekin todella ylpeitä! onpa pojalla oikea lauma isoa veljiä pitämässä puolia :LOL:
kaverikin jo kyllä tuossa sanoi että "kyllä te vielä sen viidennen (mahd. prinsessan) teette ihan varmasti" mut kyllä mulla ja miehelläkin alkaa olla jo ihan selkeetä et ei enää lapsia.. koputan puuta. :LOL:
 
Ensin ajateltiin, että kaksi olisi hyvä luku. Poika ja tyttö. Poika syntyi 2000 ja tyttö 2002.
Tuli haikea olo, että enää ei perheeseen tule pikkuista hellittävää. Kolmosta päätimme yrittää ja poika syntyi 2005. Ja neljäskin saa tulla jos on tullakseen, poika syntyi 2007.

Ehkä nyt, ehkä perheemme on tässä. =) EHKÄ ;)
 

Yhteistyössä