Miten päin sikiö on?

Rv 31+0 ja liikkeet on tähän asti tuntunut ylhäällä oikealla kylkiluiden kohdalla melkeen monta viikkoa... Ja (terkan + omien tuntemuste nmukaan) se oli pää alaspäin ja selkä vasemmalla ja jalat oikeella.

Nyt se on varmaan kääntyny jotenki koska tuntuu ihan eriltä ja liikkeet tuntuu vasemmalla navan korkeudella. siinä siis tuntus ihan ku ois jalka. sattuu ja kiristää hirveesti kun se liikkuu.

MITEN PÄIN se oikeen on??? mitäs luulette?


jeeemina (Jemina) • IRC-Galleria siinä vielä video jos siitä jotain selvenis
 
Viimeksi muokattu:
mutta miten sen jalat voi ylettyä napaan asti jos se istuu?

voiko se olla poikittain ? :D en enää tiiä miten se vois olla. ja en oikee oo pystyny mahan päältä yrittääkään kokeilla kun se rupee riehumaan niin että satttuu oikeen, jos mahaa painelee kädellä.
 
"tombatar"
onhan jo 31 viikkonen 40cm pitkä... ei se poikittain enää mahdu ,mut jos se istuu hiukan vinossa. siis silleen et takamus ei oo kohdunsuun päällä vaan siin ns vieressä...
 
Jospa sulla on maha ns. laskeutunut, mulla noilla viikoilla läpsähti maha alas ja potkut alko tuntumaan navan seuduilla. Päällänsä se siellä on niinku pitääkin mutta aika alhaalla jo, ei toki vielä ollut kiinnittynyt. Helpompi näin on olla, ite kun on lyhyt niin helpompi hengittää ku vauva ei paina niin pahasti keuhkoja :)
 
Itsekkin mietin että mitenkä päin mahtaa meidän pikkukakkonen masussa oleilla, viikkoja siis 33.. Liikkeitä tuntuu ns. rakon kohdalla ja navasta jonkin verran ylöspäin näkyy/tuntuu sellaisia... ööö... ns. muljumista :D Tosi hankala selittää mutta ehkä joku ymmärtää! ja vasemalla puolella kyljessä tuntuu joku "pallo" olevan.. Istuisikohan hän? Viimeksi neuvolassa sydänäänten perusteella olis voinut olla pää alaspäin.. Esikoinen syntynyt sektiolla perätilan vuoksi... =)
 
"vieras"
Jaa a,hankala sanoo.
Etkö itse löydä/tunne missä vauvan selkä tai peppu on?Siitä vaan tunnustelemaan.
Veikkaisin et vauva on pää alaspäi,selkä sun selkää vasten,ja työntää jalkojaan kohti napaasi.
Jos se ois poikittain noilla viikoil,ni se kyl tuntuis,,ja tuntuis erittäin epämiellyttävälle.
 
"hannis"
Mulla tuntuu (ja näkyy ;)) liikkeet (potkut) ihan samalla tavalla. Vauva on oikealla, pää alas päin, selkä mun selkää vasten. Välillä siirtyy toiselle puolelle ja silloin liikkeet tuntuu samalla tavalla ja samassa kohtaa, mutta oikealla. Navan vieressä tai vähän sen yläpuolella tuntuu usein peppu ja ainakin hikasta erottaa kummalla puolella on. Nyt rv36.
 
jos ei muuta
[QUOTE="hannis";22122937]Mulla tuntuu (ja näkyy ;)) liikkeet (potkut) ihan samalla tavalla. Vauva on oikealla, pää alas päin, selkä mun selkää vasten. Välillä siirtyy toiselle puolelle ja silloin liikkeet tuntuu samalla tavalla ja samassa kohtaa, mutta oikealla. Navan vieressä tai vähän sen yläpuolella tuntuu usein peppu ja ainakin hikasta erottaa kummalla puolella on. Nyt rv36.[/QUOTE]

Hikasta ainakin erottaa missä pää on:D
 

Yhteistyössä