Miten päiväkoti-ikäisenne lomailee?!

Olen opiskelija, menen kesätöihin, joten tänä vuonna poika ei saa nauttia 3 kk lomasta.

Hän lomailee reilun viikon toukokuussa, ja elokuussa reilu 3 viikkoa.

Jos miehen loma ajoittuu eri aikaan kuin tuohon elokuun loppuun, niin poika lomailee myös silloin.

Isovanhemmat pitävät myös lapsia, ja poika pääsee silloin päiväkodista pois.

Ja mahdollisesti pojalla on parin viikon loma myös syys-lokakuussa, jos ja kun saan kesätyöni avulla korvattua yhden harjoittelun.

Minä oon pitänyt lapset koko kesän hoidosta pois aina, kun se on ollut mahdollista. Jos sulla ap on mahdollista antaa lapselle 2 kk loma, niin tietysti annat!
 
Meidän päiväkotilainen lomailee vain noin parisen viikkoa. Onneksi hänen pk on avoinna koko kesän, niin ei tarvitse heitellä hoitopaikasta toiseen
 
Siis päikystä tuli tieto, että voi olla 2kk, niin että 15pvää/kk (kesä-heinä, kesä-elo tai heinä-elo). Eli oliskohan hyvä näin:
Kesäkuussa 15pvää hoidossa, heinäkuu lomalla ja elokuussa 15pvää hoidossa...? Mitenkähän maksut sitten? Varmaan tuo heinäkuu olis puolet normi maksusta. Lapsi on vuoropäiväkodissa.
 
Khimaira
Päiväkotilaisella on 5- 6 viikkoa lomaa :)
Me ollaan miehen kanssa muutamana kesänä tehty niin, että pidetään lomat peräkkäin ( keskellä viikko tai kaksi yhdessä ) niin lapsi saa enemmän lomailla ja koululaisten ei tarttee olla yksin koko kesää.
 
Khimaira
Siis päikystä tuli tieto, että voi olla 2kk, niin että 15pvää/kk (kesä-heinä, kesä-elo tai heinä-elo). Eli oliskohan hyvä näin:
Kesäkuussa 15pvää hoidossa, heinäkuu lomalla ja elokuussa 15pvää hoidossa...? Mitenkähän maksut sitten? Varmaan tuo heinäkuu olis puolet normi maksusta. Lapsi on vuoropäiväkodissa.
Ymmärtääkseni heinäkuu on maksuton kuukausi.
 
no jos isänsä joutuu pitämään koko heinäkuun lomaa niin sit tytöllä loppuu päivähoito kokonaisuudessa kesäkuun vikana arkipvänä. Sit alkaa kouluarki. Jos loma alkaa vasta heinäkuun puolivälissä niin siitä alkaa sit tytönki kesäloma. Mun loma on vasta elokuussa.
 
"heh"
Meidän päiväkotilaiset lomailee 5 viikkoa ja lisäksi mahdollisesti jonkun pätkän mummolassa. Itse jään juhannukselta lomalle (4 viikkoa) ja mies aloittaa viikkoa myöhemmin (4 viikkoa). Näin ei tarvitse viedä varahoitopaikkaan.
 
"vieras"
Mä saan normilomaa 5 viikkoa, ja jos vaihsan lomarahat vapaiksi, saan tuohon pari viikkoa lisää. Tosin taidan pitää 6 viikkoa putkeen ja säästän viikon syksylle. Eli kuusi viikkoa on lomaa luvassa, juhannuksesta alkaen.
 
[QUOTE="vieras";23691619]Niin on jos päivähoito aloitettu elokuussa 2010.[/QUOTE]

Tietääkö kukaan: Mites jos ei ole yhtenäkään päivänä hoidossa heinäkuussa, saako sen silloin maksuttomaksi? (hoito on aloitettu tammikuussa 2011)
 

Yhteistyössä