Miten pettäjät jääneet kiinni?

Minnamari
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!
 
aivan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!
Puhut asiaa!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:57 aivan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!
Puhut asiaa!!

Se on juuri näin !!!! Osasit ilmaista asian erittäin hyvin !
 
yksi vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta silti ainakin omalta kohdaltani väitän, että esimerkiksi oman lapsen vakava sairastuminen tai kuolema olisi jotain niin kamalaa, että siitä selviytyminne tuntuisi lähes mahdottomalta.
Tottakai petetyksi tuleminen on äärimmäisen loukkaavaa ja siinä murtuu samalla monta elämän tukipilaria. Itsekin ehkä noin kymmenen vuotta sitten ajattelin, että petetyksi tuleminen olisi kamalinta maailmassa. Nyt äiti-ihmisenä tiedän, että minulla on myös paljon muutakin menetettävää.
 
Täällä pettäjä jäi kiinni neljä päivää sitten. Mukava herätys olikin ,tämä nainen jonka kanssa mies petti hyökkäsi makuuhuoneeseemme aamu kahdeksalta huutaen ja raivoten herättäen neljä lastamme tähän #&%?$!*. Roikotti sylissään 1 vuotiasta lastaan joka paljastui mieheni lapseksi..kaikki lyötiin päin kasvoja kerralla. Lasten kanssa joudun sulattelemaan kaiken kun mies vaan painaa työssä. Tarina on pitkä enkä nyt sitä tähän kokonaan kirjoita. Sattuu liikaa.Miten tästä pystyy eteenpäin jatkamaan :snotty:
 
voi sua
.. voi hyvänen aika mikä tilanne, voiko tuo olla totta ! Toivon sinulle tosiaankin voimia selvitä tuosta kaikesta . Kyllä voi elämä muuttua kertaheitolla, miten ihmeen se nainen pääsi teidän asuntoon ??

On sulla ollu mies.... sympatiat on sun puolella , yritä jaksaa .


:hug: :flower:
 
toivoton oloila
Hei sisaret.
auttakaa!
Miten pääsee jaloilleen, kun koko maailma on romahtanut.ei ollut ensimmäinen kerta kun kiinni jää naisten kanssa olosta, joita ei voi selittää, mutta ennen on ollut juovuksissa, nyt selvinpäin.Ajelee moottoripyörällä itseään puolta nuoremman naisen kanssa, iältää voisi olla tuo tyttö oma lapsi.Käyvät ties missä ja kun sain tietää, kieltää jyrkästi.tämä nuori nainen vain opettaa häntä firman pystyssä pitämisestä ja minä olen vainoharhainen hullu.siltä minusta kyllä tuntuukin. On liian paljon pelissä, en tahdo viedä lapsilta kotia, mutta näin minusta tulee se nalkuttava hirveä ämmä.
 
just joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 15:45 toivoton oloila kirjoitti:
Hei sisaret.
auttakaa!
Miten pääsee jaloilleen, kun koko maailma on romahtanut.ei ollut ensimmäinen kerta kun kiinni jää naisten kanssa olosta, joita ei voi selittää, mutta ennen on ollut juovuksissa, nyt selvinpäin.Ajelee moottoripyörällä itseään puolta nuoremman naisen kanssa, iältää voisi olla tuo tyttö oma lapsi.Käyvät ties missä ja kun sain tietää, kieltää jyrkästi.tämä nuori nainen vain opettaa häntä firman pystyssä pitämisestä ja minä olen vainoharhainen hullu.siltä minusta kyllä tuntuukin. On liian paljon pelissä, en tahdo viedä lapsilta kotia, mutta näin minusta tulee se nalkuttava hirveä ämmä.

... ja minkähän pystyssä pitämistä se pimu sun miehelles opettaa ....
 
ei ei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:55 yksi vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta silti ainakin omalta kohdaltani väitän, että esimerkiksi oman lapsen vakava sairastuminen tai kuolema olisi jotain niin kamalaa, että siitä selviytyminne tuntuisi lähes mahdottomalta.
Tottakai petetyksi tuleminen on äärimmäisen loukkaavaa ja siinä murtuu samalla monta elämän tukipilaria. Itsekin ehkä noin kymmenen vuotta sitten ajattelin, että petetyksi tuleminen olisi kamalinta maailmassa. Nyt äiti-ihmisenä tiedän, että minulla on myös paljon muutakin menetettävää.
Ei voi mitenkään verrata omaa lasta ja pettäjä miestä toisiinsa. EI EI EI
 
Minä taas..Nainen vain tuli meillä kun tähän asti ei ole ovet lukossa olleet maalla kun asutaan..Nyt pidän kun lapsetkaan eivät uskalla nukkua..Mies vannoo että tapahtui vain kerran se pettäminen vaan mihin enää voin luottaa. Olemme siis olleet toistemme ensi rakkaudet jo 13 vuotiaista seurusteltu. Lapsia saimme vuosien varrella ensin kolme kunnes avioliitto joutui tauolle vuodeksi miehen alkoholinkäytön ja muiden kurjien syiden takia..molemissa vika, ehkä liian helpolla luovutettiin. Kuitenkin Välittömästi muutti yhteen tämän naisen kanssa ja tajusi saman tien että rakastaa vain mua ja alkoi kissa hiiri leikki kunnes sai mut takaisin. No olimme yli puoli vuotta asuneet yhdessä ja kerran yön töissä ollessani kaikki oli tapahtunut..muuta mulle ei kerrota..Elin tietämättä asiasta tähän asti melkein 3 vuotta..sinä aikana syntyi nuorimmainen vasta 3kk ikäinen tyttömme..ja nyt tämä asia paljastui Sen tiedän kun pienessä kylässä asutaan että nainen koko puoli vuotta oli uhannut miehelleni hankkiutua raskaaksi keinolla millä hyvänsä mutta oikeuttaako se tuohon..ha!Mies kun on näköjään heikko! :headwall: Luoja miten tyhmäksi sitä itsensä tuntee..ei nukuta ja voimat on kadonnu vaan lasten vuoksi hampaat irvessä jaksettava. mies pyytää anteeksi ja sanoo rakastavansa ..en tajua mitä teen rakkaudella jos se on tälläistä.. :snotty: <br><br>
 
mies lähti kaverinsa luo ryyppäämään ja mä jäin tytön kanssa kotiin. alkuilta suju vissiin ihan hyvin, menin nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen soittoon.. hyvä ystävä soitti sieltä ryyppypaikasta ja sano että mun ukko touhuu siellä yhden kaverin kanssa.. sain kolmelta aamuyöllä lapsenvahdin aikaseks ja lähdin sinne paikan päälle mut herra oli just ehtiny lähtee sieltä taksilla kahden muijan kanssa. eipä siinä paljoa jääny selittämisen varaa.
 
typerys
Avainsana on miehen kommentti "vainoharhainen hullu"... silloin mies pettää. Näin meillä ja jokaisessa parisuhteessa missä mies/nainen on pettänyt ja tarinoita vertailtu.

En tiedä miten selviää muut kun itsekkään ei ole oikein selvillä vesillä vielä. Meillä mies petti 8 ekaa avioliittovuotta kunnes jäi kiinni ja vyyhti purkautu. Nainen oli yleensä aina eri. Ai kun on niin mukavaa kun pojat lähtee keskenään ryyppyreissulle :headwall: :headwall:
 
Just noin ! Mäkin olin vainoharhanen hullu kun joskus jotain epäilin. Aina syy oli mun päässä..No nyt yö taas puhuttiin ja paruttiin..Taitaa olla mun korvien välissä vikaa kun jossain sisimmässä tota pettäjää rakastan vaan luottamus meni lopullisesti..kertaheitolla musta tuli se vainoharhainen hullu ..Mahtaako ihminen pystyä asumaan tollasen miehen kanssa kun vannoo ettei toistu ja mut vaan tahtoo omaa epävarmuuttaan petti..Mietin lapsia kestäisivätkö taas eron..jospa se olen minä joka joudun vielä kerran anteeksi antamaan ja kaiken nielemään.Vaikka luulen että se lopun ikäni kaivertaa mieltä ja seksi lopullisesti jää unholaan..plääh..sekavaa tekstiä vaan niin on ajatuksetkin... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 20:31 diarrhea kirjoitti:
mies lähti kaverinsa luo ryyppäämään ja mä jäin tytön kanssa kotiin. alkuilta suju vissiin ihan hyvin, menin nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen soittoon.. hyvä ystävä soitti sieltä ryyppypaikasta ja sano että mun ukko touhuu siellä yhden kaverin kanssa.. sain kolmelta aamuyöllä lapsenvahdin aikaseks ja lähdin sinne paikan päälle mut herra oli just ehtiny lähtee sieltä taksilla kahden muijan kanssa. eipä siinä paljoa jääny selittämisen varaa.
On se onni, kun joillakin on tuollaisia ystäviä, jotka kertoo!!! :flower: Läheskään kaikki ei kerro mitä näkee..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 09:30 Äitee-77 kirjoitti:
Just noin ! Mäkin olin vainoharhanen hullu kun joskus jotain epäilin. Aina syy oli mun päässä..No nyt yö taas puhuttiin ja paruttiin..Taitaa olla mun korvien välissä vikaa kun jossain sisimmässä tota pettäjää rakastan vaan luottamus meni lopullisesti..kertaheitolla musta tuli se vainoharhainen hullu ..Mahtaako ihminen pystyä asumaan tollasen miehen kanssa kun vannoo ettei toistu ja mut vaan tahtoo omaa epävarmuuttaan petti..Mietin lapsia kestäisivätkö taas eron..jospa se olen minä joka joudun vielä kerran anteeksi antamaan ja kaiken nielemään.Vaikka luulen että se lopun ikäni kaivertaa mieltä ja seksi lopullisesti jää unholaan..plääh..sekavaa tekstiä vaan niin on ajatuksetkin... :headwall:
Sun kannatais kyllä miettiä välitätkö/rakastatko/kunnioitatko yhtään itseäsi? Itse en antaisi tuollaisen miehen enää itseäni naruttaa. Tai tee hänelle samoin! jatka yhdessäoloa ja petä itsekin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:45 typerys kirjoitti:
Ai kun on niin mukavaa kun pojat lähtee keskenään ryyppyreissulle :headwall: :headwall:
Näin on. poikien ryyppyreissuihin kuuluu yleensä naiset, jos ei muuten niin puheissa ;) jos mies on pettäjätyyppiä ja kaverit myös niin poikien reissut on ihanteellinen tapa pettää vaimoa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 10:31 Ninni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:45 typerys kirjoitti:
Ai kun on niin mukavaa kun pojat lähtee keskenään ryyppyreissulle :headwall: :headwall:
Näin on. poikien ryyppyreissuihin kuuluu yleensä naiset, jos ei muuten niin puheissa ;) jos mies on pettäjätyyppiä ja kaverit myös niin poikien reissut on ihanteellinen tapa pettää vaimoa :(
Eipä nyt lähdetä yleistämään, ja jos tuolle linjalle lähetään niin kyllä naistenkin iltoihin kuuluu miehistä puhuminen ja jos on kevyt moraali niin varmaan myös jossain porukassa myös pettäminen. Näin se on!!

 
typerys
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 10:31 Ninni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:45 typerys kirjoitti:
Ai kun on niin mukavaa kun pojat lähtee keskenään ryyppyreissulle :headwall: :headwall:
Näin on. poikien ryyppyreissuihin kuuluu yleensä naiset, jos ei muuten niin puheissa ;) jos mies on pettäjätyyppiä ja kaverit myös niin poikien reissut on ihanteellinen tapa pettää vaimoa :(
Peesaan. Ja pitää aika lailla kutinsa urheiluporukassa. Bändäreitä riittää...
 
todella surullinen
meillä mies(entinen) kertoi itse..tosin ainoastaan pussausta oli tapahtunut kaksi kertaa mutta siinä samassa se ihastuminen ja rakastuminen tuntui paljon paljon pahemmalta.Nainen oli vielä työkaveri..
Meillä on 7kk ikäinen lapsi ja olimme menossa heinäkuussa naimisiin..Mies sitten viikkoa ennen juhannusta sanoi,että ei ole nää niin onnellinen kuin naimisiin mentäessä kuuluisi olla.Sitten illalla asioita rupesi kertomaan lisää ja kun kaivelin niin suostui kertomaan että he ovat rakastumassa toisiinsa.SEn kertoi kyllä ihan itse että on jutellut..mutta ei oikein meinannut koko juttua kertoa milläään..Noh..viikon jahkailun jälkeen perui häät kuukautta ja päivää ennen h-hetkeä ja viikkko taas siitä jätti minut kokonaan..
hääkutsut oli lähetetty toukokuussa ja mies oli jo vuotta/puolta aiemmin miettinyt että kaikki ei välttämättä ole hyvin mutta kuvitellut vain että kaikki menee ajan kanssa ohi.Miehet kun ei sitten millään osaa puhua, vaikka meilläkin oli pieni yhteinen vauva.
Onneksi ei ainakaan vielä ole ruvennut tapailemaan tätä työkaveriaan,kehen oli rakastumassa.Nyt ent.mies on sanonut, että ei se tainnut rakkautta ollakaan eikä edes välttämättä haluaisi olla tämän naisen kanssa yhdessä..Kaikki siihen liittyvä vaan satuttaa niin perk....

Nyt jo 1,5kk ensimmäisen puhumisen jälkeen entisen kanssa olen täysin rikki vieläkin. Asun poikamme kanssa kahdestaan ja mies käy häntä päivisin tapaamassa.Minulla ei siis ole mitään mahdollisuutta unohtaa miestä kun imetänkin vielä lastamme,niin hän ei voi viedä poikaa omalle asunnolleen.
Minä olisin antanut kaiken,jopa häiden perumisen ja pettämisen anteeksi, mutta mies ei enää halunnut jatkaa.Niin kovaa itse häntä rakastin ja luulin myös tunteen olevan yhtä paljon molemminpuolinen.Vielä pari päivää ennen puhumista hän sanoi miten tärkeitä olemme hänelle.#&%?$!* marjat!
Tämän 1,5 kuukauden aikana rakkaus ei ole vähentynyt mihinkään ja paha olo vaan jatkuu, mutta lapsen takia on pakko olle urhea ja jaksaa ja jaksaa..

Enpä varmaan enää ikinä uskalla yrittää mennä naimisiin kun tällä kertaa kävi näin ja kaikki oli valmiina sitä päivää varten :'(
 
typerys
voimia sinulle todella surullinen. En voi edes kuvitella miten kauheaa sinulla nyt on. Minäkin valitsin mielummin tämän anteeksiannon itsekunnioituksen sijaan, sillä vaikka kuinka olen yrittänyt ajatella elämää ilman miestäni, niin saan paniikkikohtauksen jo pelkästään kun ajattelen eroa. Niin paljon sitä ihminen rakastaa ja on valmis anteeksi antamaan. Ajan on pakko parantaa haavat, muuten en voi sinua lohduttaa :heart: :hug:
 
well
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!

yhdyn tähän. miten voi edes verreta keskenään näitä asioita. ei kukaan tahallaan sairastu tai kuole, mutta pettäjä pettää tahalllaan. mietippä uudetaa mten nuo asiat ovat mukamas verrattavissa :eek:
 
well
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:11 Minnamari kirjoitti:
SInulle joka sanoit että pahempiakin asioita on kuin pettäminen esim. sairaus tai kuolema. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni olisi vakavasti sairastunut tai kuollut, olisin rakastanut ja kunnioittanut häntä elämäni loppuun saakka, mutta kun selvisi pettäminen ja kuukausien valehtelu, kaikki kunnioitus, arvostus ja puhdas rakkaus oli pois pyyhitty. En pysty enää koskaan luottamaan häneen enkä muihinkaan miehiin (2 pettäjämiestä läpikäyneenä) joten tämä on PALJON PAHEMPAA kuin rakkaan ihmisen sairastumine tai kuolema!

yhdyn tähän. miten voi edes verreta keskenään näitä asioita. ei kukaan tahallaan sairastu tai kuole, mutta pettäjä pettää tahalllaan. mietippä uudetaa mten nuo asiat ovat mukamas verrattavissa :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 14:23 Äitee-77 kirjoitti:
Täällä pettäjä jäi kiinni neljä päivää sitten. Mukava herätys olikin ,tämä nainen jonka kanssa mies petti hyökkäsi makuuhuoneeseemme aamu kahdeksalta huutaen ja raivoten herättäen neljä lastamme tähän #&%?$!*. Roikotti sylissään 1 vuotiasta lastaan joka paljastui mieheni lapseksi..kaikki lyötiin päin kasvoja kerralla. Lasten kanssa joudun sulattelemaan kaiken kun mies vaan painaa työssä. Tarina on pitkä enkä nyt sitä tähän kokonaan kirjoita. Sattuu liikaa.Miten tästä pystyy eteenpäin jatkamaan :snotty:
:hug: Voimia! :hug: :hug: :hug:
 
Typerykselle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 11:43 typerys kirjoitti:
voimia sinulle todella surullinen. En voi edes kuvitella miten kauheaa sinulla nyt on. Minäkin valitsin mielummin tämän anteeksiannon itsekunnioituksen sijaan, sillä vaikka kuinka olen yrittänyt ajatella elämää ilman miestäni, niin saan paniikkikohtauksen jo pelkästään kun ajattelen eroa. Niin paljon sitä ihminen rakastaa ja on valmis anteeksi antamaan. Ajan on pakko parantaa haavat, muuten en voi sinua lohduttaa :heart: :hug:
Tuota voisi kutsua myös sanalla läheisriippuvuus. Et siis kunnioita itseäsi ja jatkat suhteessa koska ajatus erosta aiheuttaa paniikkikohtauksia. Olet siis mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin? Ei kovin tervettä. Lapsikin vaistoaa äidin ja isän välit.. ja oletko ottanut huomioon sen tosiasian että voisit saada uuden ja paremman miehen?
 

Yhteistyössä