Miten pian????

  • Viestiketjun aloittaja vasta sairastunut
  • Ensimmäinen viesti
vasta sairastunut
Olen vasta sairastunut syöpään ja me emme voi saada lasta enää itse...
Ja enää on vain mahdollisuus että joskus sitten adobtio kun ja jos minä parannun....
Kysynkin nyt että kuinka pian voi laittaa paperit vetämään jo sairauden ollessa ns. päällä.Ennustetta en tiedä ja en ole uskaltanut edes kysyä vielä lääkäriltä....hoidot ovat vasta alussa.Olisiko viisaampaa odottaa sinne hoitojen loppuun ennenkö alkaa miettiä näitä asioita uudestaan???

kiitokset vaan vastanneille!!
 
Kannattaa odottaa hoitojen loppuun. Ainakin monissa kohdemaissa vaaditaan, että on ollut tietyn ajan (vuosia) terveenä syövän parantumisen jälkeen. Lisäksi adoptioprosessi ON hyvin rankka eli tarvitset nyt energiasi paranemiseen. Joissakin maissa joskus sairastettu syöpä on este adoptiolle, mutta näin ei ole kaikissa maissa.

En tiedä, miten kauan tulee olla terveenä vaikean sairauden parantumisen jälkeen, että voi aloittaa kotiselvityksen. Sitä kannattaa tiedustella esim. PELA:sta sitten, kun on terveen paperit. Sairaana ei voi adoptoida eikä edes tehdä kotiselvitystä, sillä adoptiolupaa ei tule, jos on joku sairaus, mikä voi johtaa siihen, että adoptiolapsi menettäisi vanhempansa vielä lapsuudessaan (jo toisen kerran).
 
taustailija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2004 klo 13:22 Janneke kirjoitti:
Niin ja paljon voimia paranemiseen ja toivottavasti jo pian pääsette adoptoimaan!!

Sorii....en muistanut vaihtaa nikkiä mutta olen ap..kirjoituksen takana

:ashamed:
 

Yhteistyössä