Miten rv lasketaan tällaisessa tapauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja plussannut
  • Ensimmäinen viesti
plussannut
Lopetin pillerit toukokuussa ja sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut, paitsi tietysti tyhjennysvuoto silloin heti. Tein negatiivisen raskaustestin joskus kesäkuun loppupuolella, mutta tällä viikolla sainkin positiivisen tuloksen, tai oikeastaan kaksikin, kun en ensimmäistä suostunut uskomaan todeksi. :) Jos raskausviikot laskisi siitä tyhjennysvuodon alkamispäivästä, nyt olisi menossa jo 9. viikko. Todennäköisesti hedelmöittyminen on kuitenkin tapahtunut paljon myöhemmin kuin pari viikkoa sen jälkeen. Pitäisikö minun kuitenkin ottaa heti yhteyttä neuvolaan ja ottavatko ne minut sinne nyt jo heti ekalle käynnille (joka täällä on siis viikoilla 7-9)? Ensimmäinen ultra taas olisi viikolla 12, joten laitetaanko minut siihenkin jo muutaman viikon päästä? Olemme vielä muuttamassa juuri parin viikon päästä ja sen vuoksi neuvolanikin vaihtuu, joten sen takia haluaisin ehkä vähän viivyttää yhteydenottoa ja ottaa yhteyttä sitten vasta sinne "uuteen" neuvolaani.
 
"marsu"
Mulla oli vähän samanlainen tilanne. Pääsin sen vuoksi varhaisultraan, jotta saatiin nt-ultra osumaan oikeille viikoille
Soittele vaikka uuteen neuvolaan ja kysy miten toimia. Onnea plussasta:)
 
mulla kanssa oli vikassa raskaudessa epäselvyyttä vkoista ni pääsin neuvolaan ultrattavaksi niin saatiin vkot suht kohilleen. kannattaa tosiaan neuvolasta kysästä et kuinka toimia. ja en usko et noi pitkällä mitenkään on jos kerran kesäkuun lopulla oot tehny negatestin. varmaan ovis ollu sitte niitä aikoja tai sen jälkeen, ootko digitestiä tehny, siitähän sais vähän osviittaa?
 
Mut laitettiin ennen ensimmäistä käytiä ultraan kun soitin neuvolaan ja sanoin etten osaa yhtään sanoa mitkä viikot olisi. Sanoi vaan että ne viikot ratkaisee sen että miten edetään joten ne selvitetään ensin ja sitten vasta neuvolaan
 

Yhteistyössä