Miten s-bonukset maksetaan?

  • Viestiketjun aloittaja Tyhymä
  • Ensimmäinen viesti
Tyhymä
Miten s-bonarit maksetaan? Kertyykö ne sille vihreelle kortille, jolla sitten voi maksaa kaupassa? Mulla ei oo s-tiliä, ainoastaan kaupassa yms. näytettävä kortti.
Olis jo vuoden bonarit käyttämättä, mutta kun en tiije miten ne voi käyttää.
 
Sä saat ne käyttöös ainoastaan jos sulla on lähellä Prisma tai Sokos missä on se pankkipiste.
Käteiskortilla niitä ei enään voi nostaa mistään muualta.

Mut jos sulla on se tiliportti millä voi maksaa kaupassa niin sillä onnistuu myös nostaminenkin.
 
Eiks se s-tili oo nykyään pakollinen? Tai siis meille ainakin tuli reilu vuosi sit vaan ilmoitus että bonukset alkaa mennä s-tilille. Tilin tunnarit pitää sit hakea s-pankista.
Mutta voithan sä niitä käyttää kun kassalla vaan sanot että maksat bonuksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Eiks se s-tili oo nykyään pakollinen? Tai siis meille ainakin tuli reilu vuosi sit vaan ilmoitus että bonukset alkaa mennä s-tilille. Tilin tunnarit pitää sit hakea s-pankista.
Mutta voithan sä niitä käyttää kun kassalla vaan sanot että maksat bonuksista.

Jostain sýystä sitä ei kaikille tullu (en nyt muista että miks) vaan nyt rahat on jollain siirtotilillä niin kauan että asiakas itse avaa s-tilin ja rahat siirretään sinne.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Eiks se s-tili oo nykyään pakollinen? Tai siis meille ainakin tuli reilu vuosi sit vaan ilmoitus että bonukset alkaa mennä s-tilille. Tilin tunnarit pitää sit hakea s-pankista.
Mutta voithan sä niitä käyttää kun kassalla vaan sanot että maksat bonuksista.

Jostain sýystä sitä ei kaikille tullu (en nyt muista että miks) vaan nyt rahat on jollain siirtotilillä niin kauan että asiakas itse avaa s-tilin ja rahat siirretään sinne.
Meille ei oo ainakaan tullut mitään ilmoitusta, ainakaan en oo huomannut sellaista kirjettä. Silloin kun otettiin kortti, niin s-tili evättiin mieheltäni, hänellä kun on vanhoja takauksia luottotiedoissaan. Eli saatiin vaan sellainen "peruskortti".

Mutta voidaan siis hoitaa kauppaostokset bonareilla, ihan vaan korttia vilauttamalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Eiks se s-tili oo nykyään pakollinen? Tai siis meille ainakin tuli reilu vuosi sit vaan ilmoitus että bonukset alkaa mennä s-tilille. Tilin tunnarit pitää sit hakea s-pankista.
Mutta voithan sä niitä käyttää kun kassalla vaan sanot että maksat bonuksista.

Jostain sýystä sitä ei kaikille tullu (en nyt muista että miks) vaan nyt rahat on jollain siirtotilillä niin kauan että asiakas itse avaa s-tilin ja rahat siirretään sinne.
Meille ei oo ainakaan tullut mitään ilmoitusta, ainakaan en oo huomannut sellaista kirjettä. Silloin kun otettiin kortti, niin s-tili evättiin mieheltäni, hänellä kun on vanhoja takauksia luottotiedoissaan. Eli saatiin vaan sellainen "peruskortti".
Jos siinä teijän kortissa lukee käteiskortti niin ette voi.
Rahat voitte nostaa S-pankin tiskiltä jos teillä on Prisma tai Sokos jossain lähellä.
Käteis kortilla ei voi maksaa.

Siis kun muistaakseni aikanaan ei saanut sitä tilikorttia missä maksuominaisuus juurikin jos oli merkintöjä luottotiedoissa.
Ihan sata varmaks en tätä nyt sano mut muistelisin näin.

 
Jos sinulla on käteiskortti voit nostaa bonukset Prisman AO-pisteestä tai nykyään S-pankki pisteistä.
Jos sinulla on debit tai gredit kortti voit nostaa bonukset kaikista s-ryhmän kassoista.
S-pankki muuten maksaa rahoille päiväkorkoa kun muut pankit maksaa kuukausi korkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Eiks se s-tili oo nykyään pakollinen? Tai siis meille ainakin tuli reilu vuosi sit vaan ilmoitus että bonukset alkaa mennä s-tilille. Tilin tunnarit pitää sit hakea s-pankista.
Mutta voithan sä niitä käyttää kun kassalla vaan sanot että maksat bonuksista.

Jostain sýystä sitä ei kaikille tullu (en nyt muista että miks) vaan nyt rahat on jollain siirtotilillä niin kauan että asiakas itse avaa s-tilin ja rahat siirretään sinne.
Meille ei oo ainakaan tullut mitään ilmoitusta, ainakaan en oo huomannut sellaista kirjettä. Silloin kun otettiin kortti, niin s-tili evättiin mieheltäni, hänellä kun on vanhoja takauksia luottotiedoissaan. Eli saatiin vaan sellainen "peruskortti".

Mutta voidaan siis hoitaa kauppaostokset bonareilla, ihan vaan korttia vilauttamalla?
Ette voi maksaa bonuksilla, jos teillä kerta on vaan se peruskortti.
Mun miehellä on se tilikortti ja mulla siihen rinnakkain se peruskortti. Mies voi maksaa kortillaan, minä en. Eiks ne rahat voi sit nostaa prisman tai sokoksen kassalta? Kysäisepäs ens kerta kun käyt kaupassa.
 
ap
Siispä suunnataan Prismaan tiliä tyhjentämään. :)

Ja niin se oli 3 vuotta sitten ettei saatu tilikorttia, kun luottotiedoissa oli merkintä. Vaikka tehtiin siitä hakemus. Nyt pitäis tietojen olla puhtaat, mutta S-tilikorttia ei oo tarjottu, vissiin sitä pitää itse anoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Kerro sitten paljon niitä bonareita on kertynyt.
Kertymät näkyy siinä s-postissa. Viime vuonna tais tulla reilu 100 euroa. Tän vuoden tietoja en muista, mutta ollaan tehty isoja hankintoja, joten eiköhän niitä oo jo muutama kymppi kertynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulle tulee ainakin seteli kotiin joka kuukausi ja se ei oo voimassa kuin pari kuukautta aina.

Ootko hok-elannon alueelta?

Mä olen käsittäny että noista pyritään pääsemään eroon.
juuh.. olen.. eikä mulle ole tullut mitään lappua että pitäs jotenkin systeemiä muuttaa..
 
lakana
kysy sitä debit korttia,toimii kuten visa electron,sen te saatte vaikka on luotoissa jotain.ite otin sen kun en siitä visa jutusta tykännyt vaan halusin ihan peruskortin millä kerätä bonuksia ja maksaa jos siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä