miten saada itsetunto ylös?

"kirsikkainen"
en usko että lääkkeistä on hyötyä, eihän se muistoja vie eikä asioita muuta. sinun kannattaisi varmaan käydä puhumassa asiasta terapeutilla tai jollain? :) uudet vaatteet tai uudet hiukset yms. saattaisi hetkellisesti ainakin piristää ja kohottaa itsetuntoa ;)
 
[QUOTE="kirsikkainen";26490407]en usko että lääkkeistä on hyötyä, eihän se muistoja vie eikä asioita muuta. sinun kannattaisi varmaan käydä puhumassa asiasta terapeutilla tai jollain? :) uudet vaatteet tai uudet hiukset yms. saattaisi hetkellisesti ainakin piristää ja kohottaa itsetuntoa ;)[/QUOTE]

olen jo useamman vuoden käynyt psykologilla,mut ei asia ole kauheasti. parantunut
 
"vieras"
Kirjoita itsellesi pieniin muistilappuisin viestejä "olen mahtava tyyppi", "hyvin tehty" ym. ja ripottele niitä esim. muistikirjan kanteen, työpöydälle, jääkaapin oveen, joka paikkaan. ja usko siihen, että näin on.
 
[QUOTE="vieras";26490704]Kirjoita itsellesi pieniin muistilappuisin viestejä "olen mahtava tyyppi", "hyvin tehty" ym. ja ripottele niitä esim. muistikirjan kanteen, työpöydälle, jääkaapin oveen, joka paikkaan. ja usko siihen, että näin on.[/QUOTE]

voi kun tämmöinen toimisi. Mut hetkeksi toimii ja sit tapahtuu jotain josta syytän itseäni ja itsetunto meni siinä.
 

Yhteistyössä