miten saada oksennusdarra "parannettua" tai ainakin oksentelun lopetettua?

  • Viestiketjun aloittaja sivusta seuraava
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seuraava
olen koittanut saada tota yhtä syömään ja juomaan edes vettä. kieltäytyy ja oksentelee sitten mahahappoja. ei tuokaan varmasti ole kovin tervettä. on kestänyt yli 10h tuo oksentelu...
 
"vieras"
Ei vettä! Vissy auttoi mulla aikoinaan, kun mulla oli kauheita oksennuskrapuloita. Vaikka ruokalusikallinen kerrallaan. Mehujäiden imeskely vois kans ehkä vähän helpottaa? Ja lepoa, jos mitenkään mahdollista niin nukkuisi pahan olonsa pois.
 
[QUOTE="vieras";25944555]Niin ja oksentelu jatkuu niin kauan, kun veressä on vähänkään alkoholia. Voi toista, mä tosiaan muistan ne kamalat oksennusdarrat :x[/QUOTE]

Höpö höpö! Yleensä se paha olo tulee vasta kun alkoholia ei ole siellä veressä. Ainakaan tarpeeksi.
 
Mulla on auttanut kun oon ottanut kaurapuuroa ihan lusikallisen. Sitten venannut jonkun puolituntia ja pitänyt sen sisällä. Sitten ottanut uuden lusikallisen ja taas odottanut puoli tuntia. Sitten pysyykin jo vesi sisällä ja parin tunnin päästä on jo hyvä olo! :)
 
cc
eipä siihen taida auttaa kuin aika. Nukkua jos pystyisi voisi oksentelu olla vähän lievempää. Jos sängyssä tuntuu että maailma pyörii niin vanha kikka on laittaa käsi tai jalka sängystä lattialle, jostain syystä se auttaa!! :D Auttaisko makuuhuoneen viilentäminen nukkumista?

Jos jotain yrität sille juottaa niin sanoisin että joku semmonen urheilu-palautumisjuoma olis hyödyllisin. Eikä auta ku ottaa lusikallinen kerrallaan jos tulee ylös.. Sitten kun vähän helpottaa niin mansikkapirtelö on hyvä! :D
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25944627:
Huono olo jatkuu tasan niin pitkään kunnes syö suolaista ruokaa ja juo nestettä, esim. kivennäisvettä.
Itsellä darra paranee juuri samoilla keinoilla, mutta tuo ei suostu ottamaan mitään. Vissykään ei kelpaa...
 
[QUOTE="aapee";25944705]Itsellä darra paranee juuri samoilla keinoilla, mutta tuo ei suostu ottamaan mitään. Vissykään ei kelpaa...[/QUOTE]

Aika tyhmä mies. Eikö se tajua että olo helpottuu vain sillä? Keitä sille kauravelliä veteen.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25944733:
Aika tyhmä mies. Eikö se tajua että olo helpottuu vain sillä? Keitä sille kauravelliä veteen.
Tarttee yrittää salasyöttää sitä. Ja tuo perustelee syömätömyyttä/juomattomuutta sillä että se oksentaa sen kuitenkin ylös. En ymmärrä miksei se silti voi ottaa mitään, vaikka se heti tulisi ylös... Mukavampi se on oksentaa muutakin kun mahahappoja,,
 
[QUOTE="aapee";25944751]Tarttee yrittää salasyöttää sitä. Ja tuo perustelee syömätömyyttä/juomattomuutta sillä että se oksentaa sen kuitenkin ylös. En ymmärrä miksei se silti voi ottaa mitään, vaikka se heti tulisi ylös... Mukavampi se on oksentaa muutakin kun mahahappoja,,[/QUOTE]

No kaurapuuro tekee vatsaan kalvon ja olo alkaa riskaantua siitä. Jos oksentaa, niin sitten syö taas lisää.
 
[QUOTE="vieras";25944793]Joo joo, kyllä me jo uskotaan, että sä oot kokenu alkoholisti.

Ja mä suosittelen vaan edelleenkin sitä vissyä, mut jos se ei suostu sitä juomaan, ni minkäs sit teet : /[/QUOTE]

Pitää taas korjata etten ole alkoholisti. Ja nyt joku kommentoi että sehän onkin holistin merkki kun sen kiistää eli...
 

Yhteistyössä