Miten saan banaanin houkuttelevasti asetettua alapäähäni? kiire..

  • Viestiketjun aloittaja guyluri
  • Ensimmäinen viesti
"sakke"
Me aloitamme yleensä niin että kaadan pari purkkia tummia papuja black horseihin. Vaimo odottaa eteisessä, jonne ryömin keittiöstä huutaen että "kohta tulee jyrää! Kohta jyrähtää!"
Näin se on aina ollut.
 
pers ikka
Siis onko teidän esileikit tollasia että kaadatte vähän hedelmäsalaattia toosaan ja mies ne sieltä napostelee?? :O Herregyyd mä oon sitten vissiin ihan ummikko kun en oo tollasta tehny kuunaan. Suklaat ja mansikat on ihan ok mutta että koko jälkkäripöytä p*lluun. :x
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Entä jos lapamato on pesiytynyt paksuun suoleen? Niksipirkkaan vinkki: Annostelet banaanin sentin paloiksi ja alat tarjoilemaan peräaukosta joka päivä yhden palan. Muutaman päivän kuluttua tarjoilet kananmunan jolloin lapamato tuulee anukseen kyselemään banaaninpalaansa jolloin isket sitä pesäpallomailalla päähän.Varo kuitenkin ettei lyönti ole huti tai osu ahteriin.
 
"vierailija"
Tää oli ehkä mun päivän pelastus! Muahahaaaa! Ei voi olla todellista! Siis onks tää joku vitsi??? Pakko olla....Mut hei, tää tosissaan pelasti mun päivän...Onnee banaanien kanssa x)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24373593]Eikös eläimen naiminen ole Suomessa laitonta?[/QUOTE]

Kyllä jos eläin on yli satakiloinen, mutta banaani ei ole ensinkään eläin vaan kasvi.
 
Kinky
Kokeilkaa ensin kurkulla ja sitten vaikka kesäkurpitsalla sillä puikulalla siis. Ja siirtykää sitten vasta banaaniin...ja banaani saa olla juuri kypsynyt katsos kun liian pehmee levii vaan reisille.
 
g
Entä jos lapamato on pesiytynyt paksuun suoleen? Niksipirkkaan vinkki: Annostelet banaanin sentin paloiksi ja alat tarjoilemaan peräaukosta joka päivä yhden palan. Muutaman päivän kuluttua tarjoilet kananmunan jolloin lapamato tuulee anukseen kyselemään banaaninpalaansa jolloin isket sitä pesäpallomailalla päähän.Varo kuitenkin ettei lyönti ole huti tai osu ahteriin.
no hohhoijjaa...
 

Yhteistyössä