Miten saisin kerrottua miehelle...

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Eihän sitä sanoa tarvii. Meet viereen kiehnäämään ja kiusottelemaan, niin eiköhän äijä siitä ymmärrä..
Jepulis. Tätä suosittelen. Pienet vihjeet riittänevät, laita vaikka vähän sexymmät alusasut. Vaikka oishan se hyvä opetella vähän puhumaankin.
 
Elekielellä, toimimalla. Aloita kauniista alusvaatteista ja muutenkin nätistä ja sexystä ulkomuodosta (siis sun mittapuulla sexystä, en tarkota välttämättä lateksia ja verkkosukkia =) ). Sit vaan viettelet miehen silleen vaivihkaa, ei se oo vaikeeta ja tekee asiasta sata kertaa kivempaa.
 
Pitääkö se kertoo miehelle sanoin? Eikö miestä haluta koskaan?

Ja toisekseen, kyllä mun mielestä parisuhteessa pitää uskaltaa/kehdata sanoo miehelle, jos jotain asiaa on - oli se sitten mitä tahansa. Mutta kyllä meidän suhteessa sänkypuuhiin on päästy ilman erityisempiä puheitakin. Harvemmin sitä pitää miehelle erikseen kertoa, että nyt olis semmonen hetki...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Pitääkö se kertoo miehelle sanoin? Eikö miestä haluta koskaan?

Ja toisekseen, kyllä mun mielestä parisuhteessa pitää uskaltaa/kehdata sanoo miehelle, jos jotain asiaa on - oli se sitten mitä tahansa. Mutta kyllä meidän suhteessa sänkypuuhiin on päästy ilman erityisempiä puheitakin. Harvemmin sitä pitää miehelle erikseen kertoa, että nyt olis semmonen hetki...
no mä en nyt jaksaisi selittää koko meidän taustaa mutta siis mulla on edellisestä suhteesta jäänyt isoja henkisiä arpia etten pysty tekemään itseäni tykö tai "vikitellä" miestäni... ennen sen kaikki meni hyvin kun mies itse teki hyvinkin selväksi haluavansa, mutta nyt ei ole taas moneen aikaan tuntunut miestä kiinnostavan...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Jos jotain haluaa, se on riskin arvoista. ;)

Pakko olla.
vaikka ollaankin oltu jo aikast kauan yhdessä niin silti... mä olen ihan varma että se torjuu. koska ei se ole tehnyt elettäkään pitkään aikaan... ja mun tietääkseni se on kuitenkin yksinään puuhastellut...
 
miksah
ota ittees niskasta kii ja ota asia esille: kerro haluistasi ja siitä, että sinun on vaikea esittää asiasi eli kertoa himostasi. Silloin miehesi tietää tunteesi ja osaa tunnistaa tunteesi jo ilman sanoja, varsinkin jos olette kauan olleet yhdessä. Silloin ei sanoja tarvita!

Ole rohkea! Ei ehkä tarvita kuin yksi kerta suoraan puheeseen, sitten kommunikointi tapahtuu jo tiedostamattomalla tasolla.
 

Yhteistyössä