Miten sanoa tupakan hajusta niin, ettei siitä suuta totaalisesti??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen polttaa sisällä talossa ja autossaan, meinaan kuolla sen hajun takia.

Olen tässä miettinyt, että saisinko sanomalla heräteltyä tuota ihmistä?

Toisaalta aina, jos joku millään tavalla arvostelee hänen polttamistaan, niin sekoaa täysin.

Tupakan hajusta (miettikää auto, missä poltetaan talvella ikkunat kiinni ja tölkki tuhkiksena, se haju on niiiiin pinttynyt!) valittavat ovat aina hysteerisiä jne.

Olin taannoin hänen kyydissään, 5 minuutin matkan ja ne päälläni olleet vaatteet piti pestä 2 kertaa etikalla...

Välejä en voi kokonaan katkoa, mutta jotenkin kai asia pitäisi ottaa puheeksi.

Onko kenelläkään mitään ideaa, miten saada asia sanottua niin että se johtaisi johonkin?
 
vierailija
Koskee tilanteita missä altistuu sille tupakansavulle tunteja ja tunteja putkeen, esimerkiksi työntekijänä baarissa missä asiakkaat saa polttaa.
Tämä. Lisäksi passiivinen tupakointi ei ole pinttyneen tupakanhajun haistelemista.

Nykyään ap:n ongelma on jo niin harvinainen, ettei sitä juuri tule vastaan. Ajattelen asiaa sillä tavalla, että omassa autossaan ja kodissaan ihminen saa polttaa ja minä sitten valitsen vaatteeni sen mukaan, että voin ne vierailun jälkeen heittää pesuun saman tien.
 
vierailija
Tämä. Lisäksi passiivinen tupakointi ei ole pinttyneen tupakanhajun haistelemista.

Nykyään ap:n ongelma on jo niin harvinainen, ettei sitä juuri tule vastaan. Ajattelen asiaa sillä tavalla, että omassa autossaan ja kodissaan ihminen saa polttaa ja minä sitten valitsen vaatteeni sen mukaan, että voin ne vierailun jälkeen heittää pesuun saman tien.
Mutta ei se tarkoita sitä että väheksyisin tupakoinnin haittoja. Eipä ap sitä kysynytkään vaan hän haluaa eroon tupakan hajusta ilmeisesti oman mukavuutensa tähden.
 
vierailija
Tämä. Lisäksi passiivinen tupakointi ei ole pinttyneen tupakanhajun haistelemista.

Nykyään ap:n ongelma on jo niin harvinainen, ettei sitä juuri tule vastaan. Ajattelen asiaa sillä tavalla, että omassa autossaan ja kodissaan ihminen saa polttaa ja minä sitten valitsen vaatteeni sen mukaan, että voin ne vierailun jälkeen heittää pesuun saman tien.
Joo, kyseessä on harvinainen ongelma nykyään, sen tiedän.

Ja hyvä niin.

Aion alkaa sanomaan suoraan, vaikka siitä suututtaisiin.

Jos minä en tuolle ihmiselle sano sitä, niin ei sano kukaan muukaan.

Kyseessä on vasta 50 ihminen, eikä kestä mitään arvostelua tupakoinnistaan.

Polttaa myös, jos olen vieressä eli altistun passiiviselle tupakoimiselle.

Vain todella paljon "vieraampien" ihmisten seurassa menee ulos polttamaan.

Ap
 
vierailija
Joo, kyseessä on harvinainen ongelma nykyään, sen tiedän.

Ja hyvä niin.

Aion alkaa sanomaan suoraan, vaikka siitä suututtaisiin.

Jos minä en tuolle ihmiselle sano sitä, niin ei sano kukaan muukaan.

Kyseessä on vasta 50 ihminen, eikä kestä mitään arvostelua tupakoinnistaan.

Polttaa myös, jos olen vieressä eli altistun passiiviselle tupakoimiselle.

Vain todella paljon "vieraampien" ihmisten seurassa menee ulos polttamaan.

Ap
Mikä 50?
 
vierailija
Jos kys. ihminen on huumorimiehiä/naisia, laita kaulaan /korviin roikkumaan Wunderbaumit.

Jos et itse eikä kys. tyyppi tiedä mikä on Wunderbaum, ehken sitten kokeilisi. 50 v. pitäisi tietää.

Minuun uppoasi ja siitä olisi hyvä jatkaa keskustelua, kun ns jää on rikottu.
 
vierailija
Jos kys. ihminen on huumorimiehiä/naisia, laita kaulaan /korviin roikkumaan Wunderbaumit.

Jos et itse eikä kys. tyyppi tiedä mikä on Wunderbaum, ehken sitten kokeilisi. 50 v. pitäisi tietää.

Minuun uppoasi ja siitä olisi hyvä jatkaa keskustelua, kun ns jää on rikottu.
Valitettavasti huumori ei toimi.

Olen nyt sanonut kun näimme viimeksi.

Ensin hän nauroi (kyllä, nauroi) ja pisti mm tupakaksi autossa vieressäni.

Sen jälkeen alkoi huumori loppua ja olen mm hysteerinen, eikä tuo ihminenvoi ymmärtää miten hänen hmrupajointinsa haittaa minua nyt.

Huoh.

Täytyy jatkaa vaan sanomista ja/tai ottaa etäisyyttä.

Ap
 
vierailija
Valitettavasti huumori ei toimi.

Olen nyt sanonut kun näimme viimeksi.

Ensin hän nauroi (kyllä, nauroi) ja pisti mm tupakaksi autossa vieressäni.

Sen jälkeen alkoi huumori loppua ja olen mm hysteerinen, eikä tuo ihminenvoi ymmärtää miten hänen hmrupajointinsa haittaa minua nyt.

Huoh.

Täytyy jatkaa vaan sanomista ja/tai ottaa etäisyyttä.

Ap
Miten?
 

Yhteistyössä