miten sinä ja kumppanisi tapasitte?

  • Viestiketjun aloittaja blondi misu
  • Ensimmäinen viesti
Nap
Netissä, yhteen tsättiin tuo tupsahti ja siinä huomattiin, että musiikkimaku on yks yhteen. Jokusen höpöttelykerran vaihdettiin mese-osotteet, sitten aika pian puhelinnumerot ja viestiteltiin paljon n. kuukauden verran. Sitten rohkastuin ja kysyin lähtisikö tuo mun kanssa yhdelle keikalle, ja hänhän lähti.
Kummasti sitten sen jälkeen alettiin tapaileen ja nyt sitten on muutaman vuoden jälkeen yhteinen koti ja eläimet. Ja kihlat vaihdettu myöskin.

Eikä rajoitu pelkkään samanlaiseen musiikkimakuun, ollaan muutenkin niin samanlaiset :)
 
"niinu"
me tapasimme minun työpaikallani.. mieheni tuli sairaalaan tekemään sähköhommia ja heti kiinnitin sen miehiseen ja rauhalliseen olemukseen huomiota.. ja kun se sitten kahviossa kerran katsoi mua silmiin ja hymyili meinasi minulta mennä jalat alta... myöhemmin paljastui että oli alkuun pitänyt minua harjoittelijana kun olin niin nuoren näköinen.. eikä ollut uskaltanut jutuille ruveta, vaikka kiinnostuikin hymytytöstään, kun arveli että olen vielä nuorempi kuin mitä olenkaan.. noloa kyllä, eräs työkaverini meni miehelle puhumaan minusta (kuunneltuaan kaksiviikkoa huokailujani ja ihasteluani ja panikoimistani siitä milloin työt on tehty ja rempparemmi lähtee) .. oli sanonut että pakko amoriksi ruveta kun minä en taatusti kehtaa tehdä aloitetta.. mies oli eka ajatellut että voiko työkaveri tarkoittaa minua, mutta sitten kun työkaveri näytti minut (olin onneksi kauempana enkä tiennyt mitä oli meneillään) mies oli vaan ekana kysynyt mun ikää :D .. ja kun kuuli sen, totesi vaan ykskantaan että; no siinä tapauksessa. samana päivänä kahviossa mies pyysi treffeille. ja mä olin aivan onneni kukkuloilla. siitä se sitten lähti..
 
njoo
Suomi24 treffeillä, sattumalta mies ei kuulunut katekoriaani liian vanha j alapsia ennestään,mutta sattu olee tylsä päivä, heti huumoritajut kohtasivat ja siitä rysähti nyt 4v yhessä 2 naimisissa
 
"mie"
Piti kirjaimellisesti mennä merta edemmäs kalaan että löysin mieheni. Vaikka kotimme välissä täällä suomessa oli vajaa 30km - tapasimme Intiassa ;) vahingossa. Töiden merkeissä, joskaan emme olleet edes samoissa hommissa. Yhtenä iltana istuimme suomalaisten suosimalla paikassa. Pöytään tuli "vieraita" suomalaisia. Tämä mies, vei samantien jalat alta katsellaan. Yllätyksekseni hän asui samassa hotellissa...osuma sitten kerran kaksi hotellin hissiin. Ihan vahingossa. Mulla jaksat päässä. Mitään sanomatta suuteli häntä. Ja hän vastasi suudelman. ...sillä tiellä olemme. Tuosta jo 10 vuotta aikaa. Muutimme kahden viikon päästä yhteen kun olimme Suomeen palanneet. Naimisissa, 3 ihanaa lasta. Ja edelleen rakastuin.
 
blondi misu
ihania stooreja, näköjään sen toisen voi kohdata missä vaan.. joskus leimahtaa heti ja toisinaan rakkaus tekeytyy hitaasti vuosien saatossa. olen itse niin onnekas, että yhä rakastunut mieheeni, vaikka ollaan oltu jo vuosia yhdessä, lapsia on tullut, ollaan molemmat sekä lihottu että laihduttu, oltu timmissä ja ei niin timmissä.. silti ollaan toisiamme haluttu ja onneksi ollaan niin samoilla viivoilla sekä seksin että muiden isojen asioiden suhteen- että aina on yhteinen sävel löytynyt. meille toi seksi on tosi iso kantava rakenne.. monella muulla varmaan joku muu seikka. mut uskon,net joku yhteinen jippo pitää olla.
 
natusan
Vanhan ajan malliin; ravintolan baaritiskillä! Tuleva mieheni piti paikkaa jollekin naiselle vahtien hänen käsilaukkuaan hetken, mutta antoikin sitten sen paikan mulle ja loppu onkin historiaa..
 
On se <3
Ekan kerran tavattiin kaupan kassalla. Tiesin mieheni ennestään (vanhemman veljeni kavereista), mutta mies ei tunnistanut minua tiskin takana työvaatteissa. Heitin miehelleni pientä flirttiä ja kyselin viikonlopun poikien illan sujumisesta - mies oli tovin hyvin häkeltyneenä, kun ei_millään hoksannut mistä tiesin hänen menoistaan. Lopulta hoksasin selittää hakeneeni veljeni samaisesta illanvietosta kotiin.

Muutamaa viikkoa myöhemmin mies etsi minut käsiinsä baarissa, pyysi numeroani ja treffeille samalla kertaa. :)
 

Yhteistyössä