miten sitä oikein sit pitäis elää..

jos käyt töissä, teet väärin lasta kohtaan.
Jos et käy, olet tuilla elävä pummi.
Jos miehesi elättää sinut kun hoidat lapsia, olet siivellä elävä luuseri (tämä useimmiten sallitaan)
jos opiskelet äitiysloman jälkeen, olet taas pummi, menisit töihin koulun lisäksi
jos elät vastuuttoman miehen kanssa, olet tyhmä, potkisit pellolle
Jos potkit vastuuttoman miehen pellolle, olet luuseri-rahan-ahne-munahaukka
jos elät tämän välimuodossa, seurustelet yh:na, olet rahoilla keplotteleva
jos olet tai teet melkein mitä vaan niin olet SURKIMUS, lastensuojeluilmoitus tollasesta.
Kaikki siis riippuu siitä onko miehesi vastuuntuntoinen, paljon, tai ainakin kohtalaisesti tienaava suomalainen mies. Se tekee sinusta hyvän äidin. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
yritä elää niin ettei tarvis ajatella miten pitäis elää
niinpä, en mä kyllä mietikkään, mähän teen kaikki ihan "väärin" silti tiedän että lasteni mielestä olen maailman paras ja kivoin äiti. Joskus vaan ihmetyttää tuo monien mustavalkoisuus, joka kuitenkin on aika ristiriitaista.
 
Olisi järkevää lähtökohtaisesti elää välittämättä hirvittävästi muiden mielipiteistä, ajatuksista ja arvioinneista, kuullostellen omaa itseään ja lähimpiään ja elää sillä tavalla, että juuri sinun ja lähimpiesi on hyvä olla.

Jollain tapaa ajattelen, että hyvään elämään kuuluu se, että luontoa, maaperää ja vesistöjä ei pidä omalla elämäntavalla ja esim. kulutustottumuksilla kuormittaa liikaa.

Arja Tiaisella on runo, jossa toivotaan, että tulisi elettyä niin, ettei koskaan tulisi tietyssä asennosa olevaksi, tietyn ikäiseksi, tietyllä tavalla toimivaksi vaan pysyisi niin vapaana että voisi kaupan portailla istua syömässä tötteröjäätelöä kauniina päivänä.

Piika-äiti
 
äiti
Miksi sinun elämässäsi, täytyisi pohtia muiden ajatuksia, sinun äitiyteen tai perheeseesi liittyvissä asioissa. Se on sinun elämääsi ja sinä itse elät/määrität sitä. Jos elämäsi on sidoksissa toisten mielipiteisiisi siitä saattaa tulla raskas elämä.
 
online
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Miksi sinun elämässäsi, täytyisi pohtia muiden ajatuksia, sinun äitiyteen tai perheeseesi liittyvissä asioissa. Se on sinun elämääsi ja sinä itse elät/määrität sitä. Jos elämäsi on sidoksissa toisten mielipiteisiisi siitä saattaa tulla raskas elämä.
pointti ei siis täs avauksessa ollu, et oikeesti miettisin, vaan vähän huumorimielellä vaan kummastelin jonkun mustavalkoista ajattelutapaa, ei sen kummempaa, jokainen eläköön miten haluaa ja niin ettei vanhana tarvitse isommin katua tekemisiään tai tekemättä jättämisiään.
 

Yhteistyössä