Miten suhtautuisit, jos mies pyytäisi sinua laittamaan silikonit?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
No, mä en ite ole yhtään tyytyväinen rintoihini.
Onhan ne ihan siedettävät. b kuppi ja nännit aika ylhäällä.
Raskausarpia ja tyhjentyneet.

Olen imettänyt 8-11kk kolme lasta neljän vuoden sisällä.

Olisi kiva saada uudet tissit ja olenkin miehelleni välillä puoli tosissaan vihjannut että olisikohan silikonit kivat...

Tiedän, että mies pitää terhakoista/silikonirinnoista.
Tiedän myös että hän on tyytväinen minun tisseihin. Ja tuhahtaa kun puhun silikooneista.

Mutta jos hän itse ehdottaisi minulle silikooneja, vosisin sen jälkeen ryvetä itsesäälissä ja pahassa olossa,

aika ristiriitaista, vai mitä?
 
"vieras"
Olisin todella pettynyt, että mies ulkoisen seikan takia haluaa että riskeeraan terveyteni. Lisäksi olisi muutenkin yllätys, että mielipide kauneusleikkauksista on muuttunut täysin.
 
Muistuttaisin miestä siitä, että muodokas ja vetävä nainen vaatii huomattavasti enemmän ulkoiluttamista ja viihdyttämistä kuin A...B-kuppinen rimpula tai muutoin saattaa seurata lähtö muitten kollien matkaan. Neljä ruotsinlaivaristeilyä sekä kaksi kaukomatkaa vuodessa olisi operaation jälkeen minimi.

Muoks. Lisäksi operaation jälkeen suurin osa vanhoista paidoista tuskin menisi päälle, joten vaatisin miestä kustantamaan uudet tissipaidat.
 
Viimeksi muokattu:
En ihmettele maailmaa kun niin moni kostaisi loukkauksen vähintään samanveroisella loukkauksella tai väkivallalla, vieläpä läheisen ollessa kysymyksessä. Missä on kypsä aikuisuus? Eikä perusteena ole että menee samalle tasolle toisen kanssa.

Sureminen ja sen osoittaminen, että toinen satutti pahasti on sen sijaan hyvä menetelmä. Tarvittaessa parisuhteen katkaisu jos ei saa rakkautta ja arvostusta on myös kypsää, fyysinen tai henkinen väkivalta taas ei.

Minkälaisen esimerkin tahdotte antaa lapsillenne? Jos lapsenne kaveri haukkuu häntä koulussa mitä hänen pitäisi tehdä?
 
Tiedän, että nää lollot ei ole koskaan olleet kiinteät saatika painovoimaa uhmaamaan kykenevät. En loukkaantuisi ehdotuksesta, mutta kaipa mie tahtoisin tietää voisko ihan vaan pienennysleikkauksella saada näistä kivemmat. Esteettisesti rintani ovat järkyt, eivätkä ne miellytä minuakaan.
 
"vieras"
Isolla osalla vastaajista tuntuu olevan kovin pienikaluisia miehiä... :D

Minua ei harmittais kyllä yhtään, jos mies ehdottais silikoneja, mutta meillä asia on kyllä tapetilla ollutkin. Tai lähinnä kohotusleikkaus. Kunhan saan viimeisen lapsen imetettyä ja painon pois. Sen jälkeen ehdottomasti rintojen kohotukseen ja ihon kiristykseen, painoa on nimittäin sen verran paljon, että nahka tulee jäämään roikkumaan.
 
Mä varmaan kuolisin nauruun :D

Nää on nyt jo aina tiellä ja ne tursuaa kaikista paidankauluksista ulos, joten yhtään isompia en todellakaan halua. Ei D-kuppi nyt sinänsä sieltä isoimmasta päästä ole, mutta kyllä mä tosiaan koen näiden monasti tiellä olevan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27872052:
Muistuttaisin miestä siitä, että muodokas ja vetävä nainen vaatii huomattavasti enemmän ulkoiluttamista ja viihdyttämistä kuin A...B-kuppinen rimpula tai muutoin saattaa seurata lähtö muitten kollien matkaan. Neljä ruotsinlaivaristeilyä sekä kaksi kaukomatkaa vuodessa olisi operaation jälkeen minimi.

Muoks. Lisäksi operaation jälkeen suurin osa vanhoista paidoista tuskin menisi päälle, joten vaatisin miestä kustantamaan uudet tissipaidat.
"uudet tissipaidat" :LOL:
 
noh, nää laput ku näkee niin en ihmettelis.. mutta asiaan.
jos itse maksais niin voisin ottaakin. tietenkin jos itse saisin päättää minkä kokonen varustus sitten on :D
mutta tässäkin on se että miten asian ilmaisee, millainen ihminen mies muuten on ja jnejnejne. en kyllä tiedä voiko tota asiaa sanoa muuten että naiset alkaa kiljuu kilpaa et mikä sikapossunarsisti iik. aika väärin on naisensa tulkinnut jos kuvittelee että voi sanoa tuollaisia. mä kyllä kestän jos mulle toi ilmastaan (onkin puhuttu asiasta).
 
"Peyote"
En ihmettele maailmaa kun niin moni kostaisi loukkauksen vähintään samanveroisella loukkauksella tai väkivallalla, vieläpä läheisen ollessa kysymyksessä. Missä on kypsä aikuisuus? Eikä perusteena ole että menee samalle tasolle toisen kanssa.

Sureminen ja sen osoittaminen, että toinen satutti pahasti on sen sijaan hyvä menetelmä. Tarvittaessa parisuhteen katkaisu jos ei saa rakkautta ja arvostusta on myös kypsää, fyysinen tai henkinen väkivalta taas ei.

Minkälaisen esimerkin tahdotte antaa lapsillenne? Jos lapsenne kaveri haukkuu häntä koulussa mitä hänen pitäisi tehdä?
Aarg mitä lässytystä.
 
Kaipaisin kyllä näihin kohotusta, ovat melkoiset läpyskät, mutta en varmaan ikinä uskaltaisi ryhtyä moiseen leikkaukseen eikä meillä olisi sellaiseen varaa. Ihmettelisin pyyntöä, mutta en suuttuisi.

Kokoa en haluaisi lisää, vaikka eivät isot olekaan (D70).
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Ainakin pyrkisin reagoimaan seuraavasti:

1) Olisin hiljaa mielessäni tyytyväinen siitä, että luottamus on suhteessamme noin suuren rehellisyyden sallivalla tasolla.

2) Miettisin, mitä asioita itse haluaisin miehessäni muuttaa, jos se olisi mahdollista.

3) Kertoisin hänelle näistä asioista ja kertoisin samalla myös sen, etten ole muuttamassa mieltäni rintaleikkauksen suhteen. Samalla myös kysyisin häneltä, mikä hänen mielensä on saanut muuttumaan, koska aikaisemmin on pitänyt itsekin moista leikkausta turhana terveysriskinä.

4) Miettisin, miten voisin tarjota miehelle jotakin sellaista seksuaalista elämystä, joka jotenkin korvaisi isot tissit. Ehkä joku fantasia avustettuna... hmm.. millä? En tiedä, mutta yrittäisin.

Tosielämässä kuitenkin varmaankin vain kilahtaisin ja perhesopu olisi mennyttä taas vähäksi aikaa.
 
"Vieras"
Olin ensin hämillän ja sen jälkeen luultavasti nauraisin. Koska mies heittäsi tollasen läpällä. Tietää kuitenkin tasan sen, että näitä luonnollisia G/H - kuppeja on jo erittäin raskasta kantaa.
Jos voittaisin lotossa niin kävisin pienentämässä ja mies tietää ja ymmärtää sen.
 

Yhteistyössä