Miten tämä voi taas olla näin vaikeaa?!!

Siis tämä imetys. Poika on reilut 2,5kk ja reilun viikon ajan on kiemurrellut tissillä, kuin onkimato konsanaan :(. Irrottaa ja ottaa taas kiinni... kitisee ja on todella levoton. Maitoa kyllä on ja nousee hyvin ja haluaisin nauttia imetyksestä, mutta juuri nyt se tuntuu olevan yhtä tuskaa :(.

Nuo 2- ja 4-vuotiaat "salamanteri-veljekset" eivät kyllä yhtään auta tämän imetystilanteen rauhoittamisessa :/ . Eivät enää nuku päikkäreitä ja ulkoilusta huolimatta virtaa riittää vielä sisätiloihinkin... Aaaaargh...
 
Meillä oli kanssa tuota vaihetta, joi paremmin kun imetin makuultaan. Ja nälkäisenä - jos alkoi kiemurrella niin oli yleensä vain väsynyt eikä oikeasti nälkäinen. Ja välillä tuntui kimurtelevan sitä, että maito tuli liian kovalla paineella, eikä saanut kunnon otetta.
Toivottavasti sinäkin keksit ratkaisun!
 
Täällä sama meininki menossa. Mulla kolmas lapsi ja on kohta 2kk ikäinen. Maitoa tulee hyvin ja se ei siis ole ongelma. Ensin alkoi hylkiä toista rintaa, samaa on hylkineet aiemmatkin.. ei jaksais tätä taas!
 
Minulla esikoinen ja samanlaista vääntelyä. Yleensä kyllæ vain nälissään ja rinnan ollessa täynnä niin että suihkuaa. Olen ajatellut pumpata alkuun hetken, jos niin saisi poikakin nautittua imuttelusta tukehtumisvaaran sijaan.
 
Hehee, meillä on nyt kolmen päivän ajan uus hitti ollut "dissataan oikeeta rintaa". Ihmettelin mitä se venkoilee ja huutaa ja on ihan mahoton, kunnes tajusin sen logiikan: vain vasen tissi kelpaa. Oikealle pystyn huijaamaan sen unisena, herättyään. Toivottavasti on ohimenevä vaihe tämä :)
 
:hug: Voin vaan kuvitella kuin rankkaa on ku on kaks lisäksi hyörimässä siinä. Mulla lisänä vaan yksi ja oli välillä kyllä semmosta shouta että ihme ku siitäki selvittiin. Eli meillä se oli vain vaihe joka meni ohi. Tarjoat vaan ja jos ei ota ni sit ei ota. Kyllä se sit syö ku on nälkä. Näin ainaki meillä. Välillä oli hankalaa ku oltiin ulos lähdössä ja ei suostunut rinnalle ni ajattelin että ei kyllä nuku ku pikku pätkän mut saatto olla sitten syömättä viiskin tuntia. Lopetin siis vaan stressaamisen. Tarjosin ja jos ei ottanut niin tarjosin myöhemmin uudestaan.
Sama homma nyt ku poika on 6kk. Ku kiinteet aloitettiin 4kk iässä niin alko olemaan taistoa tuo tissittely. Nyt sitten tarjoan enää n. 5 kertaa päivässä aina tiettyihin aikoihin niin suostuu syömään ja nykyään ihan innoissaan. Jos useammis tarjoan niin turhautuu ja menee "tappeluksi".

En tiiä oliko mitään apua mutta paljon voimaa energiaa ja sympatiaa lähetän :hug:
 
Meillä tuo on merkki 'ei oikeasta' ruokahalusta. Sitten vaan pidemmät tauot j akyllä poika alkoi tykkäämään enemmän. Joo, ja päikkäreiden pituus/lyhyys ei ole meilläkään kiinni siitä tuliko äidin mielestä masu täyteen vai ei. Joskus tuntuvat nukkuvan pidemppään ei niin täynnä. Mutta, lapset on kaikki erilaisia.... tsemppiä!
 
Minulla toinen lapsi ja sama meininki...tyttö täytti juuri 2kk ja omaan suihkutissit...tämä ei ole hetkauttanut tyttöä näennäisesti lainkaan imuttelun kanssa, mutta tämä kiemurtelu tuli kehiin viikko sitten...ensin pähkäilin, onko massu vaivaa ja röyhtäyttelin ja tein pierujumppaa tuloksetta...
Tässä muutama päivä sitten osasin yhdistää tämän väsymykseen...eli ei tahdo tissiä oikeasti nälän takia, vaan nukahtaakseen...mutta uni ei sitten tulekkaan syödessä enään, vaan pitää nukuttaa suoraan sänkyynsä. JA yleensä nukahtaakin sitten ihan hetkessä.

Eli meillä tuo syy on väsymys..onneksi =)
 

Yhteistyössä