Miten tässä nyt pitäisi olla?

Kysymykseni kuuluu jotta voiko synnytys käynnistyä sillätavalla pikkuhiljaa itsekseen? Mulla on ollut voimakkaita supistuksia jo kauan ja toisinaan ne ovat tulleet 10 min välein. Ei kuitenkaan kivuliaita. Alapäässä on vihlonut ja pistellyt ja tuntunut "aukinaiselta". Myös vauva on tainnut toisinaan jo koputella ulospääsytietä. Olo on tosi kenkku, ei meinaa kävelemään päästä kun pohkeita painaa. Vatsa on iso kuin jättirantapallo. Nilkat ihan turvoksissa. Kakka tulee melkein itsekseen. Tyhmä kysymys mutta voiko olla niin että synnytys olisikin jo käynnissä?
 
Mun esikoinen on jo 1,1v. mutta hänen synnytys alko melki samanlailla, itse hoksasin sen kun lapsivesi meni, ja sen jälkee supistukset voimistukin.
Mutta mulla oli myös todella pahoja ennakoivia supistuksia ja kun poju oli laskeutunu (n.viikko ennen synnytystä) niin tuntu niinku se koputtelis siellä ja oli tosi vaikee kävellä "pallo" jalkojen välis....

Jokainen synnytyshän on erilainen mutta neuvoisin seuraamaan tilanetta, oletko ajatellu soittaa synnytysvastaanottoon? Tai mihin sitten oletkaan menossa synnyttämään, siellä osaisivat varmasti neuvoa eikä ne tykkää pahaa ollenkaan kun soittelee ja kysyy....

ONNEA SYNNYTYKSEEN! :flower: Milloin se sitten tapahtuukaan =)

T.Eve

 
mulla ainaki käynnisty "pikku hiljaa itsekseen".
Sunnuntaina tuli normaalia enemmän kivuttomia suppareita, maanantai päivänä tunnin säännöllisesti ja illalla alkovat uudestaa ja jatkuvat aamullakii...
Lähettiin tiistaina päivällä sairaalassa käymään ja totesivat että synnytys on käynnissä... B)
 

Yhteistyössä