Miten tasta eteenpain

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725117:
En tarkoittanut ,etta tuntisin sinut fyysisesti vaan luulen ymmartavani mika sinussa "raksuttaa".
Kerro! Mikä raksuttaa? Kerro pian ennenkuin nukahdan, täällä on taas kohta kello 2 yöllä!

Ja kerro myös miten tästä eteenpäin, jääkö tämä virtuaaliseksi?

En kysy kohteliaasti enää niistä muista kaloista joita aijoit myös pistellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725132:
Kerro! Mikä raksuttaa? Kerro pian ennenkuin nukahdan, täällä on taas kohta kello 2 yöllä!

Ja kerro myös miten tästä eteenpäin, jääkö tämä virtuaaliseksi?

En kysy kohteliaasti enää niistä muista kaloista joita aijoit myös pistellä :D
En voi tuota raksutusta selittaa kovin tarkkaan juuri nyt,
Luulen tajuavani mita sun ajatuksissa liikkuu, en ykstyiskohtia enka yrita sanoa ,etta voisin lukea ajatuksia .Joskus sanot asioita kuullksesi kuinka sulle vastataan etka mita sulle vastataan
Eteenpain menosta taytyy keskustella sitteen "syssymmalla"
Joo el puta noista kaloista , se oli vain sita mun sanaleikkia.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725132:
En voi tuota raksutusta selittaa kovin tarkkaan juuri nyt,
Luulen tajuavani mita sun ajatuksissa liikkuu, en ykstyiskohtia enka yrita sanoa ,etta voisin lukea ajatuksia .Joskus sanot asioita kuullksesi kuinka sulle vastataan etka mita sulle vastataan
Eteenpain menosta taytyy keskustella sitteen "syssymmalla"
Joo el puta noista kaloista , se oli vain sita mun sanaleikkia.
Ei huono analyysi.

Vain sanaleikkiä? Niin tietenkin...

Kerrohan vielä illan päätteeksi oletko jo kuuskymppinen? Onko sinulla kunnon hauikset? Ja tykkäätkö yhtään mun biiseistäni noin niinkuin musiikkina, ei Suomikuvina?
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725142:
http://www.youtube.com/watch?v=aOnKCcjP8Qs

Kävin kesällä kuuntelemassa Megadethiä, katsos keski-ikäisiä on nää bändin jätkätkin :)
Eikä tämä ole kyllä suomikuvaa...

...mutta kun jotakuta vitutti nää linkit niin laitetaan tämäkin tänne. Ärsykemielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725139:
Ei huono analyysi.

Vain sanaleikkiä? Niin tietenkin...

Kerrohan vielä illan päätteeksi oletko jo kuuskymppinen? Onko sinulla kunnon hauikset? Ja tykkäätkö yhtään mun biiseistäni noin niinkuin musiikkina, ei Suomikuvina?
Illan kunniaksi: lahella kuuttakymppia ollan
Vasemmassa armissa on vahanhauista oikea on vauriotunt ,mutta on muuten kayttokelpoinen Joo ma tykkaan sun biiseista alot. mista tuo biisi sanatulee.
Ja kuule huomauta mulle tulevaisuudessa jos ja kun puhun ymmartamattomyyksia, OK,
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725139:
Illan kunniaksi: lahella kuuttakymppia ollan
Vasemmassa armissa on vahanhauista oikea on vauriotunt ,mutta on muuten kayttokelpoinen Joo ma tykkaan sun biiseista alot. mista tuo biisi sanatulee.
Ja kuule huomauta mulle tulevaisuudessa jos ja kun puhun ymmartamattomyyksia, OK,
Ok, tosin mistä mä tiedän milloin sä et ymmärrä mitä sä puhut. Hyvät yöt !
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725081:
No osaat ainakin haukkua ne kukkahatut useammalla kielellä kuin mitä minä osaan.

Ja miksei Cernissä työskennelleet voisi täällä kirjoitella, perhetuttumme (mies) on siellä ollut töissä eikä todellakaan siivoojana :D Ihan lihaa ja verta sekin tyyppi silti on.
Ja kirjoitteli kaksplussan palstalla? :O
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22726583:
Ja kirjoitteli kaksplussan palstalla? :O
No sitä en hänestä tosiaan usko :D Vaimonsa ehkä vois kirjoittaakin.

Mutta harva mies tänne ylipäätänsä vois kirjoittaa, tai niin ainakin oman havaintomateriaalini perusteella kuvittelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22726629:
No sitä en hänestä tosiaan usko :D Vaimonsa ehkä vois kirjoittaakin.

Mutta harva mies tänne ylipäätänsä vois kirjoittaa, tai niin ainakin oman havaintomateriaalini perusteella kuvittelen.
No hyvä, minulla meinasi jo mennä usko vanhojen palvontakohteideni eli Cernin tutkijoiden ylimaalliseen älykkyyteen :D Vaimolle annettakoon anteeksi, pelkästään Cernin tutkijan kanssa keskustelemisen täytyy käydä vähän pitkästyttäväksi ennen pitkää, ellei ole saman alan ihmisiä :D
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22726770:
No hyvä, minulla meinasi jo mennä usko vanhojen palvontakohteideni eli Cernin tutkijoiden ylimaalliseen älykkyyteen :D Vaimolle annettakoon anteeksi, pelkästään Cernin tutkijan kanssa keskustelemisen täytyy käydä vähän pitkästyttäväksi ennen pitkää, ellei ole saman alan ihmisiä :D
Eivät ole ylimaallisia ( en tosin tunne kuin yhden joten voinko niistä lopuista antaa lausuntoa?), ei tarvitse palvoa. Kuten sanoin, verta ja lihaa.
En ole hänen kanssaan raaskinut hirveästi vääntää tästä universumin synnystä, senverran hiljainen ja hillitty mies hän on että en ole "pihteihini" ottanut. Inhimillisistä syistä, säälin tunne sentään olemassa minullakin :D
Kerran kyllä kysyin uskooko hän Jumalaan ja ei hän Jumalan olemassaolon mahdollisuutta kielläkään -> fiksu mies. Tajuaa olevansa ihminen ja näin ollen rajallinen.

Eli olen siis todellakin melko "huipulta" tiedustellut, joko Jumala on matemaattisesti osoitettu olemassaolemattomaksi ja kuulemma ei ole osoitettu :LOL: Kai siitä sitten lehtiinkin tulee kun tästä aiheesta tutkimustietoa saadaan...
 

Yhteistyössä