Miten te jaksatte olla täällä ? Tai vängätä kaikesta ?

Ennen olin täällä paljonkin, sillon kun olin kaikesta pätevä kukkahattu äiti. Nyt kun piiiitkän tauon jälkeen tulin katsastamaan tänne, niin rupesin miettimään miten ihmiset jaksaa nälviä toisiaan ja vängätä jokaisesta asiasta? Joojoo ei tarvii tulla tänne latelemaan itsestään selvyyksiä "no mee pois jos ei kiinnosta". Mua ihan oikeesti kiinnostaa mitä te vakkariporukka ja ei niin vakkari näätte tässä sivustossa? Päivän naurut kenties?
 
En oikein jaksakaan. Aiemmin saatoin roikkua täällä pitkäänkin, koko ajan netti auki mitäsnyttän kohdalta.

Sittemmin olen vieraantunut tästä "keskustelu"kulttuurista, eikä suurin osa avauksista jaksa innostaa. Toisinaan tulee ihan tavan vuoksi täällä päivystettyä.

En koe saavani täältä oikeastaan mitään, paitsi epämääräisen kiusallisen tunteen aivojen rappiosta.
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.
En oikein jaksakaan. Aiemmin saatoin roikkua täällä pitkäänkin, koko ajan netti auki mitäsnyttän kohdalta.

Sittemmin olen vieraantunut tästä "keskustelu"kulttuurista, eikä suurin osa avauksista jaksa innostaa. Toisinaan tulee ihan tavan vuoksi täällä päivystettyä.

En koe saavani täältä oikeastaan mitään, paitsi epämääräisen kiusallisen tunteen aivojen rappiosta.
Sut muistankin noilta ajoilta kun täällä paljon olin :)
Itsekkin tykkäsin olla täällä ennen, mutta nykyään tää on pelkkää nälvimistä. Ihanko oikeasti ihmiset puhuu live elämässäänkin näin toisilleen?
 
Peyote
Mun mielestä on kiva jutella. Toi jatkuva nälviminen silti ihmetyttää, ymmärrän kyllä että jollain voi olla huono päivä ja sanoo vähän kärttysemmin, mut tääl on paljon sellasta ihan naurettavaa vainoamista. Tääl on ilmeisesti tosi sairaitakin ihmisiä, jotka jotkut on tosi ilkeitä.
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.
Mun mielestä on kiva jutella. Toi jatkuva nälviminen silti ihmetyttää, ymmärrän kyllä että jollain voi olla huono päivä ja sanoo vähän kärttysemmin, mut tääl on paljon sellasta ihan naurettavaa vainoamista. Tääl on ilmeisesti tosi sairaitakin ihmisiä, jotka jotkut on tosi ilkeitä.
Ja vaikka on huono päivä niin silti voi vähän yrittää miettiä ettei asioita nyt ihan töksäyttele. Ja siis mun mielestä saa esittää oman mielipiteen kärkkäästikkin, ei siinä mitään sitä teen itsekkin. Mutta se että pitää alkaa toisten mielipidettä arvostelemaan ja miettiä vois vähän miten vasta kysymys muotoillaan, siinäkin voi olla ivallinen sävy.
 
Kyllä aina toisinaan löytää ihan mielenkiintoisiakin keskusteluita. Ja sitä asiallistakin keskustelua löytyy kyllä, tietysti joka keskustelussa joku huutelijakin on mutta ei niihin tarvitse reagoida. Hauskojakin juttuja on.

Tietysti riippuu vähän siitäkin, mikä ylipäätään ketäkin kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.
Mun kai se pitäisi osata sanoa, kun palstailuhistoriaa on takana reilu 12v. Mikä palstassa viehättää vuosi toisensa jälkeen. Mä en kylläkään vänkää, tai hyvin harvoin ja silloinkin lopputulos on "ihan sama" mulle =) Palstan vaikuttimet muhun on ajankulu ja mielenkiintoisten keskustelunaiheiden pongaus (niitäkin täällä välillä on :) ). Aina en niihin osallistu itse, mutta seurailen sivusta.
 

Yhteistyössä