Miten te sanotte miehellenne että on kuukautiset? Jotenkin noloa, en ole vieläkään tottunut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hävettää. Kuukautiset on hävettänyt minua jo aina ja seksiasiat myös jonkin verran. Meillä on ehkä kerran viikossa seksiä, yleensä miehen aloitteesta mutta joskus minun. Jos kehtaisin niin tekisin useammin aloitteen. Joka tapauksessa, olen sellainen nolostelija. En haluaisi olla mutta olen vain.
Minua ahdistaa ja inhottaa jos mieheni haluaisi seksiä silloin juuri kun minulla on kuukautiset. Ei se että kysyy vaan se, että minun on sanottava, että sori mulla on nyt kuukautiset. Se, että on pakko tuottaa hänelle pettymys.
Viimeksi mieheni sanoi vain jotain että ai no harmi. Hetken päästä meni vessaan, oli kauan siellä ja runkkasi ihan varmasti. Minusta tuntui kyllä pahalta mutta en oikein ymmärrä miksi, eihän siinä ole mitään väärää. Minäkin masturboin, aika usein, mutta se ei kyllä vähennä halukkuuttani. En ole ikinä kieltäytynyt sillä haluan oikeastaan aina.
Mieheni ei halua mitään seksiä jos minulla on kuukautiset. Ei edes suutelua eikä halailua, ei mitään. Minä voisin sellaista tehdäkin, käytän tamponeja joten ei edes rapisi siteet vaikka vähän hieroisi toisiaan. Mutta ei, me ei tehdä mitään jos minulla on kuukautiset.

Miten te sanotte miehellenne kuukautisista?
Minulla on ne nyt tokaa päivää ja vielä mies ei ole tehnyt aloitetta. Toivon ettei teekään ennen kuin ne loppuu. Mutta ahdistaa se jos mies pyytääkin. Inhoan sitä kun täytyy tuottaa pettymys. Ärsyttää oma rajoittuneisuuteni!
 
Vierailija111
Onpa kummallinen mies jos ei voi edes suudella ja halata kun naisella on menkat.

Itsellä ei ole mitään ongelmaa sanoa miehelle, että on menkat. Miksi pitäisi oman miehen edessä hävetä tuollaista asiaa.
 
vierailija
Meillä jos mies ehdottelee silloin niin sanon että nyt ei voi, on värkki pois käytöstä vähän aikaa, ymmärtää kyllä heti. Joskus sanon että nyt ei voi kun on öljynvaihto menossa... (tuo on jotain miesten kieltä mitä ne ymmärtää, öljynvaihto:rolleyes:)
Enkä minäkään halua seksä kuukautisten aikaan koska se on sotkuista puuhaa- joskus ennen kun oli pakko saada niin suihkussa siihen aikaan kuukaudesta.
 
vierailija
No meillä mies huomaa sanomattakin. Koska pari päivää ennenkuin ne alkaa, niin mun ruokahalu muuttuu pohjattomaksi :D syön syön syön...

Ja kyllä, pystyn sanomaan että menkat alkamassa/menkat päällä.
Seksiä harrastetaan silti, suihkussa tai normaaliin tyyliin sängyssä. Mulla ainakin vuoto lakkaa jos on kiihottunut.
 
vierailija
Meillä mies huomaa jo muutenkin: viikkoa ennen teen murhia eikä minua voi lähestyä. Ja kun menkat on niin vessan kaapista katoaa kuukuppi.

Tosin sitten kun menkat on alkaneet niin meillä voidaan kyllä harrastaa seksiä ihan hyvin. Ei mies puolukkapäiviä pelkää.
 
vierailija
Apua. Meillä tietää lapsetkin milloin äidillä on kuukautiset, koska me saunotaan yhdessä, merkkaan kuukautiset seinällä olevaan kalenteriin ja ostan kaupasta siteitä/tamppooneita. Miehen kanssa ei alkupäivinä harrastella yhdyntää, mutta muuta tehdään. Vähintään autan miestä. Loppupäivinä (siis menkat kestää mulla 5 päivää) mennään suihkuun harrastamaan tai pyyhe alle.

Jos teette lapsia, niin miten meinasit selvitä jälkivuodosta tai seksitauosta? Pimpsassa voi olla kymmeniä tikkejä ja limakalvot kuin hiekkapaperia.
 
Mies....
Ihan rehellisesti sanottuna menkat on ihan parasta! Siis ja en tarkoita kurarallia, vaan sitä, että menkkojen aikana saa kerrankin erilaista seksiä ruikuttamatta tuntitolkulla. Yleensä kun pyytää jotain seksuaalisia palveluksia, niin vastaus on aina "mä en saa siitä yhtä paljon iloa" tai "en mä kiihotu siitä". Ja siis pyyntö voi koskea suuseksistä, käsiin tai vaikka jalkahoitoon. Mitä tahansa perus lähäriä erilaisempaa. Viime kuukautisten aikaan sain rimjobin käteenvedolla ekaa kertaa. Ihan parasta. Ja olen varma ettei se olisi innostanut "normaaliin aikaan", kun olisi pitänyt tehdä ne tavanomaiset. Yhden kuukautiskerran muistan kanssa kun vaimo "opetteli" erilaisia suihinottotekniikoita. Minä istua löhösin muka sohvalla ja vaimo oli "oppilaana" kokeilemassa kaikkia tekniikoita, kun muka minä vain keskityin telkkarin katsomiseen. Aivan toooodella kiihottava kokemus. Meillä on ollut vaikka mitä leikkiä juuri kuukautisten aikaan. Ei seksin todellakaan tarvitse olla aina se perus lähäri puolihämärässä.
 
vierailija
Ihan rehellisesti sanottuna menkat on ihan parasta! Siis ja en tarkoita kurarallia, vaan sitä, että menkkojen aikana saa kerrankin erilaista seksiä ruikuttamatta tuntitolkulla. Yleensä kun pyytää jotain seksuaalisia palveluksia, niin vastaus on aina "mä en saa siitä yhtä paljon iloa" tai "en mä kiihotu siitä". Ja siis pyyntö voi koskea suuseksistä, käsiin tai vaikka jalkahoitoon. Mitä tahansa perus lähäriä erilaisempaa. Viime kuukautisten aikaan sain rimjobin käteenvedolla ekaa kertaa. Ihan parasta. Ja olen varma ettei se olisi innostanut "normaaliin aikaan", kun olisi pitänyt tehdä ne tavanomaiset. Yhden kuukautiskerran muistan kanssa kun vaimo "opetteli" erilaisia suihinottotekniikoita. Minä istua löhösin muka sohvalla ja vaimo oli "oppilaana" kokeilemassa kaikkia tekniikoita, kun muka minä vain keskityin telkkarin katsomiseen. Aivan toooodella kiihottava kokemus. Meillä on ollut vaikka mitä leikkiä juuri kuukautisten aikaan. Ei seksin todellakaan tarvitse olla aina se perus lähäri puolihämärässä.
Millaista on sinun antamasi paras seksi vaimolle? Onko se vaan sitä tavallista? Kuulostaa aika ankealta vaimon näkökulmasta katsottuna.
 

Yhteistyössä