Miten teidän miehet osoittaa rakkauttaan?

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
Sanojen lisäksi esim. soittaa sateella jos liikun autolla: "muista etä siinä on takarenkaat kulunu, aja varovasti" ja tietysti kosketus kuuluu rakkauteen, nukutaan käsikädessä nyt kun on liian kuuma nukkua sylikkäin.
 
vanha
me ollaan oltu jo niin kauan yhdessä, ettei enää ole sitä joka päivästä rakastan sinua..;) tai muita kosketuksia... toki se vieläkin sanoo välillä rakasta´vansa mua.. meillä näkyy enemmän yhteisenä aikana se.. lahjoja ei kyl ikinä olla oikeen osteltu kumpikaan sitä osottaakseen..
joskus se on sanonu kaverilleen mun kuullen et rakastaa mua yli kaiken, se on aika söpöä..
 
Hoitamalla kodin siistimisen ilman nalkutusta minulle kun en sitä tee :)
Lähtemällä 24-huoltsikalle hakemaan suklaajätskiä jos sitä alkaa tehdä keskellä yötä mieli.
Kunnioittamalla omaa aikaani ja tilaani (eli jos lähden ulos niin ei soittele perään jos ei olla siitä sovittu)
Tietenkin hoitamalla kaikki tekniset asiat suurella vimmalla.
Pusuttelemalla ja hellimällä. Täydellinen mies!
 
vaimo
Meillä oltu jo pieni ikuisuus yhdessä ja joka ikinen päivä sanoo rakastavansa minua ja lapsia esim kun lähtee töihin ja pusuttelee monesti päivässä. Soittelee ja kyselee kuulumisia päivällä ja ilmoittaa jos syytä varoa esim kelejä, jos ollaan menossa jonnekin kauemmas soittaa että päästiinkö perille.. :)
Toisinaan muistaa mua kun käy kaupassa jollai pienellä..se on niin suloista.
Herättää mut jos ukkostaa etten pelästy..

Lähinnä tollaisilla arjen asioilla huomioi kovasti ja tuo muillekin ilmi että ollaan tärkeitä. :)
 
vieras
Olemalla pojan kanssa iltaisin jotta minä saan tehdä omia juttujani rauhassa, osallistumalla pyytämättä kotitöihin, tietämällä mitä kaupasta tuodaan käskemättä (15 vuoden koulutuksen tulos)jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Meillä oltu jo pieni ikuisuus yhdessä ja joka ikinen päivä sanoo rakastavansa minua ja lapsia esim kun lähtee töihin ja pusuttelee monesti päivässä. Soittelee ja kyselee kuulumisia päivällä ja ilmoittaa jos syytä varoa esim kelejä, jos ollaan menossa jonnekin kauemmas soittaa että päästiinkö perille.. :)
Toisinaan muistaa mua kun käy kaupassa jollai pienellä..se on niin suloista.
Herättää mut jos ukkostaa etten pelästy..

Lähinnä tollaisilla arjen asioilla huomioi kovasti ja tuo muillekin ilmi että ollaan tärkeitä. :)
Onko meillä sama mies? ;)
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja kettujen kettu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Meillä oltu jo pieni ikuisuus yhdessä ja joka ikinen päivä sanoo rakastavansa minua ja lapsia esim kun lähtee töihin ja pusuttelee monesti päivässä. Soittelee ja kyselee kuulumisia päivällä ja ilmoittaa jos syytä varoa esim kelejä, jos ollaan menossa jonnekin kauemmas soittaa että päästiinkö perille.. :)
Toisinaan muistaa mua kun käy kaupassa jollai pienellä..se on niin suloista.
Herättää mut jos ukkostaa etten pelästy..

Lähinnä tollaisilla arjen asioilla huomioi kovasti ja tuo muillekin ilmi että ollaan tärkeitä. :)
Onko meillä sama mies? ;)

:D Ollaan vaan molemmat onnekkaita valioyksilön saaneita :)
 
Rukoilijasirkka
Kaikilla tavoilla. Puhuu nätisti, kertoo että olen kaunis, että rakastaa minua, keittää kahvit, hieroo, antaa lahjoja, tekee yllätyksiä, huolehtii, auttaa... Käy joka päivä töissä, otan senkin rakkauden osoituksena. Koskettaa ja halaa usein. Soittaa minulle kun en ole hänen luona. Haluaa, että olen onnellinen. Jaksaa kiertää kaupoissa tuntikausia minun takia.
 

Yhteistyössä