Miten tiukka rahatilanne sinulla pitäisi olla, että voisit kuvitella myyväsi itseäsi ja mihin hintaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
gytt
Ei tarvitsisi olla hätäkään rahan suhteen,vartti viidelläkympillä ja ihan vaan ansaitakseni hieman ylimääräistä rahaa. Ei ole ollut tarvetta itseään kaupata mutta ei ajatus siittä pahalta tunnu
 
gytt
[QUOTE="vieras";23443030]Jaa, vaikka olis mimmonen kalju, hikoileva tursas vastapuolena? :x[/QUOTE]

Ja vaikka olisiki. Tiedätkös,jostkut ihmiset menevät jopa naimisiin ja tekevät lapsia sellaisten kuvailemiesi kaljujen,hikoilevien tursaiden kanssa joten enköhän minä kerran elämässä sellaista vartin kestäisi ..
 
kamalaa olisi myydä itseään
Jaa, kyllä mä voisin sen tehdä oikean miehen, oikean elämäntilanteen ja mielialan kohdatessa. En kuitenkaan pienistä hinnoista tai minkä tahansa miehen kanssa.
Mutta sen jälkeen sinulla olisi aina se tietoisuus että olet myynyt itseäsi rahasta eikä mikään voisi muuttaa sitä.

Mielluummin minä onkisin vaikka perheelle ruokaa, majoittuisin vanhemmille väliaikaisesti jne.
 
verass
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa olisi myydä itseään;23443073:
Mutta sen jälkeen sinulla olisi aina se tietoisuus että olet myynyt itseäsi rahasta eikä mikään voisi muuttaa sitä.

Mielluummin minä onkisin vaikka perheelle ruokaa, majoittuisin vanhemmille väliaikaisesti jne.
Joskus voi käydä myös niin, ettei sitä tukiverkkoa löydy.
 
"hmm"
No en kyllä tiedä.. Varmaan pitäisi olla sellainen tilanne, että olisin lasten kanssa kuolemassa nälkään eli tosi äärimmäinen tilanne mitä en usko koskaan oikeasti tulevan. Eli siis ei pelkästään se tilanne että rahat olisi loppu vaan myös niin että ihan oikeasti mistään ei saisi ruokaa edes varastamalla tai itse luonnosta keräämällä. Ennemmin siis vaikka varastaisin ruuat kuin myisin itseäni saadakseni ruokaa..
 
vierass
Enpä mäkään sitä pahana juttuna pidä. Jos joku siitä haluaa maksaa niin mikä tekee minusta sen huonon ihmisen, kun otan siitä rahaa? Eikös siitä maksajasta pitäisi tuntua pahalta?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23443142:
Moni myy elämänarvonsa työmarkkinoilla päivittäin, ei ruumis nyt niin superpyhä ole. Mulle siis.
Hyvä pointti. Elämänarvoja voidaan myydä vaikka joka päivä, mut sit ei muka pilua voisi myydä.
 
[QUOTE="vieras";23443030]Jaa, vaikka olis mimmonen kalju, hikoileva tursas vastapuolena? :x[/QUOTE]

Kyllä ne asiakkaansa voi ihan itse valita, ja kieltäytyä jos ei huvita. Tai ainaki mä voisin x)

Ottaisin vähintään 100€ per keikka, päälle vielä sitten joku summa sen mukaan, mitä palvelua asiakas haluaa.
 

Yhteistyössä