Miten toimitaan ukkomiehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija h
  • Ensimmäinen viesti
vierailija h
on lapset, on kiva talo, mutta ei sitten muuta??????klisee?
olisin lähinnä ottanut vastaan vinkkejä että missä voi tapailla ilman että jää kiinni kun olemme ihan alussa tällä tiellä.
 
vierailija
Eli molemmat olette varattuka? No panette menemään ja olette ihan hys hys. Sun ei kannata kertoa miehellesi, koska mies voi loukkaantua ja jättää sut ja taloutesi menee huonoon kuntoon.
 
vierailija
"Salaa", "satuttamatta ketään", "kotona hirveä / pihtaava puoliso"... Ei v*ttu mitä kliseistä pa*kaa! Ensinnäkin, kuka on niin tyhmä, että uskoo kaikki selitykset pettämiselle ja toiseksi, nämä "salasuhteet" on tupanneet paljastua aina ennemmin tai myöhemmin ja sitten todellakin sattuu ja lujaa... Ja onpa jotkut päässeet hengestäänkin tällaisen pikku "piristyksen" päätteeksi. En harrasta itse, enkä hyväksy toisiltakaan, joten katson todellakin alaspäin tällasia ihmisiä. Pthyi, kun sylettää. Eri asia on, ios molemmilla on sama oikeus ja siitä on ennalta sovittu, että vieroossa saa käydä ilman seuraamuksia.
 
vierailija
eikun mä olen ihan vapaa, ja rakastaja ( suhde alussa) on naimisssa.
En odota että hän eroaa, vaan että piristämme toistemme elämää, satuttamatta ketään.
En voi muuta sanoa, kuin että olette miehen kanssa molemmat typeriä. Monesti sanotaan, että syy on aina pettäjässä, mutta teidän tapauksessa, kun sinäkin rakastajan osassa tiedät miehen olevan naimisissa, niin en voi muuta sanoa, kuin että tuollaiselle parille ei voi antaa mitään arvoa. Pettäjät ja niiden pettäjäkumppanit ovat pohjasakkaa mun silmissä.

Miehen tulee ottaa ensi ero, sitten vasta hankkia "hubaa" muiden kanssa. Ootte oksettavia! Toivottavasti jäätte kiinni ja vaimo ottaa eron tuollaisesta p*ska miehestä!
 
Veerailija
Kyllä tätä miehen vakituista sattuu helvetosti. Jos Jäätteenmäki kiinni. Ja saakin voi sattua. Käske hänen painua helvettiin
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Oikeasti, koita nyt hyvä ihminen tarkistaa sun tekstit ennen lähettämistä. Moni sun kirjoituksia vaikuttaa siltä, että ne on kirjoitettu kännissä. Jos et osaa käyttää älypuhelinta, niin harkitse jotakin toisenlaista puhelinta ja kirjoittele netissä tietokoneella.
 
on lapset, on kiva talo, mutta ei sitten muuta??????klisee?
olisin lähinnä ottanut vastaan vinkkejä että missä voi tapailla ilman että jää kiinni kun olemme ihan alussa tällä tiellä.
No siis rautatieaseman vessa, lähipuiston puska, sillanalla, autossa? Oikein romanttisia paikkoja. Ei kannata antaa häiritä, jos joku satunnainen pulsu tulee jutustelemaan tai käpy menee pyllyyn keskenkaiken. Sekin voi tuntua ihanan jännittävälle ja eksoottiselle.
Asenne ratkaisee.

Muistakaa poistaa keskinäiset viestit ym. puhelimesta.
 
vierailija h
kai mies poistaakin viestit, mun ei tarvi kun olen vapaa eikä kukaan tutki mun kännykkää.
ootteko muuten ihan varmoja että jokainen pettävä mies on hirveän paha ihminen ja valehtelee, olisi kiva kuulla jonkun miehen kommentti että petin koska vaimoni on kylmä ihminen ja pihtari ?
 
vierailija
taisi älähtää nyt just ne pihtarivaimot :)
Aika törkeää haukkua pettäjämiehen vaimoa pihtariksi. Tai ylipäänäs tehdä tuollaista yleistystä. Ette voi tosiaankaan tietää mikä on totuus. Oma ex petti törkeästi puoli vuotta ennen kuin jäi kiinni. Ja voin kyllä sanoa, että perhe-elämä oli täysin normaalia ilman pihtailuja.

Tuollaisia kusipäämiehiä ja mulkero rakastajia jotka tietävät miehen olevan aviossa, ei voi arvostaa sitten millään lailla. Oksettavaa touhua! Toivottavasti jäisitte kiinni! Kyseessä ei ole vain teidän pettäjien kivaa salaleikkiä, vaan kokonaisen perheen hajoaminen, lasten kärsimykset jne...

Täsä taitaa nyt lähtää ne ukkomiesten -ei niin tarkkoja tavarastaan- olevat rakastajat :)
 
vierailija
minua on petetty avioliitossa ja avoliitossa ....ei tuntunut kivalta ja en ole pihtari.
Nyt vuosia yh-äitinä ja yksinäisenä ollessani ajauduin suhteeseen ukkomiehen kanssa, ensimmäinen kerta kun roolit on siis näin päin.
Ei moraali kolkuta eikä syyllisyys vaivaa, otan sen minkä saan, en edes toivo enempää enkä sitä että ne eroaa.
Yllättävä havainto itsellenikin.
 

Yhteistyössä