Miten toipuminen

Hei
Sain viimeperjantaina keskenmenon viikolla 11. Vuoto oli rajua ja lauantaiaamuun mennessä, kun kaikki ei tullut ulos, sain vielä tabletit emättimeen... Hb tippui todella alas noin 90... Kun lauantai-iltana lähdin kotiin niin hyvä, että pysyin pystyssä. Nyt vuoto on alkanut hellittää ei kipuja, mutta olo aivan tutisevan heikkoa...hengästyttää, vapisuttaa, sydän hakkaa...johtuisiko noista veriarvojen romahtamisesta. Mutta olo on ni in kamala, että pelottaa. Olen aloittanut rautakuurin ja käytän samalla yhtä luontaistuotekaupan troppia, jonka pitäisi nostaa nuo veriarvot. Sairaalassa olivat sitä mieltä, että jos pystyssä pysyy niin vä on ja kotona voi olla... En tiedä olenko nyt vain hysteerinen...
Miten muilla... onkos km. vienyt yhtä kehnoon kuntoon ja miten pian tästä lkaa toipumaan.
Itselläni olisi jo kontrolli nyt perjantaina(ihmeen aikaisi). Tuntuu vain itsestä, että s nyt olen jo aivan tutinakunnossa, kuinka kroppa kestäisi vielä kaavinnan tässä vaiheessa.
Olisikohan parempi ensin hieman toipua. Toki eihän siitä ole tietoa tarvitseeko enää lääkkeiden jälkeen kaapia(ei nimittäin ultrattu niiden antamisen jälkeen)Miten muilla yleensä on tuo lääkkeellinen tyhjennys tehonnut...
Kiitos kaikilla, jotka vaivaudutte vastaamaan...
Minulla taitaa olla hieman paniikkia ilmassa....pelkään kuin ruttoa tuota perjantain käyntiä...en halua, että minulle tehdään enää mitään...oli kyllä niin hirveä kokemus tuo km....
 
hei ja otan osaa keskenmenoon :hug:

itse sain keskenmenon viime viikon maanantaina rv 13 ja keskiviikkona pääsin lääkkeelliseen tyhjennykseen.
itse tyhjennys meni aika kivutta ja pääsin samana päivänä kotiin. vuoto oli vaan hurjaa ja 2 ekaa päivää olin kanssa aika huonossa kunnossa. klpea kuin mikä :/
nyt siitä aikaa viikko ja vuoto vähentynyt huimasti. eilen olin 39 kuumeessa joten ei olo ole mikään paras ollut..

uskon että kaikk tuli ulos.
jos epäilyttää kunto ja olosi, ota yhteyttä sairaalaan jossa sinut hoidettiin. pikaista paranemista sinulle :hug: :hug:
 
Heips!!
Itselle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys helmikuun 9 pvä. Kotiin pääsin n. kuusi tuntia lääkkeiden laiton jälkeen. Vuoto oli pari päivää runsasta mut kivut oli siedettävät....viikkoja oli 7+5. Vuotoa kesti 12 vrk:tta ja toivotaan et kaikki on tullut ulos. Maaliskuun puolessa välissä vien labraan pissanäytteen ja muíta tutkimusksia ei meidän kaupungissa tehdä ellei sit näyte satu näyttämään plussaa. Mulla on muutenkin tosi hyvät veret et varmaan siksikään en mennyt heikkoon kuntoon. Sairasloma oli 3 päivää......
 
Kllä heikotti, vaiks oli hb vielä 120. Ja laski se veilä siitä monien vuotojen jälkeen 107. Tihkuvuotoa ja jotain sine oli jäänyt, kavinta vasta 10 viikon jälkeen. Ehdottomasti pitää tsekata, onko tyhjentynyt. Minullakin muka ei pitänyt olla enää mitään, mutta epämääräistä tiputtelua oli. Viimeks gyne sanoi ettå 2 viikon jälkeen jos vuoto jatkuu pitää tarkistaa, onko tyhjä. Mutta olo on vieläkin heikko, hengastyttää ja on panta päässä, vaik oli jo hb noussut viimeks 116. Se on yksilöllistä, milloin menee taju, jotkut jaksaa olla pystyssä vaiks olis jotain lähellä 50.
 

Yhteistyössä